על אולמרט להתאבד

"על אולמרט להתאבד. למה לך לספק לאספסוף צמאי הדם את לחמם ?"

אחד מהבעיות הסוציולוגיות היא שהאדם הוא לא חיה חברתית. פשוט הוא לא חיה חברתית. הוא צריך חברה לשרידותו האישית כלומר הוא חייב חברה כמו הבת\ן זוג, הוא חייב חברה לכל המשפחות יחד. כלומר הוא כפוי להיות חברתי בגלל שאין לו שרידות דטרמיניסטית רק דעתנית. ולכן דעתנית הוא צריך חברה. בתכלס זה נוגד את טבע האדם ולכן הוא סובל כל כך, הוא חייב להתחבר עם בת\ן זוג ואם הוא מוותר על זה ? ולא מקים משפחה ולא מעוניין בשרידותו האישית אז הוא בעצם לא מרוויח מיזה כלום כי שוב אין לו קיום בלי החברה כי אחרי ההפיכה החקלאית הוא לא יכול לחזור להיות לקט\צייד. כלומר כל כדור הארץ כבוש כבר לחברה החקלאית.

אבל המלומדים שוברים את הראש, בכל זאת למה הוא חברתי ? למה הוא מתחילה המציא את החקלאות ?

במקום להגיע להסבר הפשוט שנתתי לעיל (שבעיית האדם שהוא לא שרידותית דטרמיניסטית טבעית אך ורק דעתנית ולכן המציא את השפה את החקלאות ואת החברה). הם מנסים לתת כל מיני תזות מוזרות.

אחת מהם היא התזה הכי מטריפה בעיני, היא התזה ששמעתי מיובל הררי בספרו "קיצור תולדות האנושית" התזה אומרת שהאדם הוא "רכלן" כלומר הוא אוהב רכילות, ההנאה הכי טובה שהאדם נהנה ?! הוא רכילות !!

ואייך אפשר רכילות בלי חברה ובלי שפה ובלי ההפיכה החקלאית ? כלומר כל זה – המצאת השפה וההפיכה החקלאית והמצאת החברה – כי האדם רוצה לרכל.

חוץ שהתזה היא סוג של טיעון מעגלי. הוא גם אבסורדית הרי כל אדם שונא שמרכלים עליו ולכן יש כאן סיבה דיי פשוטה לא לרצות להיות חברתי. הרי היותך חברתי מביא את האפשרות שנרכל עליך.

בקיצור, הטיעון\התזה הזה מהרבה מבחינות (אין צורך להסביר את האבסורד) אין לו על מה לסמוך רק להפך זה רק מקשה לנו להבין למה האדם בחר להיות חיה חברתית כנ"ל.

אבל יובל הררי (והמקור שהוא לקח את התזה,) הוא לא לגמרי משוגע, כלומר יש משהו בדבריהם, זה לא לגמרי תזה שהמציאו מהבטן. הם רק טעו בהגדרה, כלומר זה לא סיבה למה האדם הוא חברתי, רק זה אחת הסיבות שמחזיק את האדם להיות חברתי. כלומר, למה אדם חברתי ברור לגמרי כפי שהסברתי לעיל שהוא חייב דעתנית להיות חברתית לשם שרידותו האישית או של הדגל\החברה. אבל מהי הסוכריות שמחזיק אותו בחברה ? הרי זה נוגד את טבעו להיות חיה חברתית ? התשובה של הררי וכמותו היא שהרכלנות היא המחזיקה את בני אנוש יחד.

בעיני אם הסוכרייה הזו שנקרא רכילות מחזיק את האדם בחברה ? (יש התר בשמירת הלשון להיות חברתי כלומר מותר לאדם להיות בקבוצת אנשים אפי' שיש חשש גדול שידברו רכילות, כי זה צורך נפשי, כך טוען החפץ חיים), אז אנו מדברים על תת אדם ולא אדם. כלומר "אספסוף"

הגדיל לעשות כתבת פופוליסטית בעיתון מכובד ואומרה שהרכילות הם חלק שאדם צריך ולכן היא עושה הכל לשווק להם את זה. מעניין אם תרצי שאני ישווק להם את צורכיהם על גבה גם כן.

אני יכול להבין שלהחזיק את האספסוף בחברה ?! יש צורך לספק להם את לחמם שזאת הרכילות ושאר המרין בישין.

מאז ימי קדם באמת המשטרים ואפי' הדת, סיפקה לאספסוף את לחמם בכל דרך אפשרית. הרכילות היא כבר סיפור עדינה יחסית מה שהמשטרים נתנו בימי קדם.

לסיכום:

את האספסוף אפשר להחזיק בחברה אך ורק עם ניתן להם את לחמם שזה הדם שלנו. ומכאן באים אנשים שהם אספסופים ראשונים במעלה ומנצלים את זה להיות ראש אספסופים. לקבל מהם מחיאות כפיים ולצעוד מעלה בהיררכיה החברתית.

בקיצור החשיבה של אדם לאדם זאב, מאוד משקף את המצב החברתי הנ"ל. אנו מראש מערכים אדם כמנהיג את זה שהצליח לשפוך הרבה דם ובעיקר הצליח לתת לאספסוף את לחמם.

האספסוף היותר משכיל, אלה שחושבים את עצמם יותר תרבותיים כביכול. בדרך כלל משיבים לעצמם את התירוץ הדיבילי כאילו צריך לעניש בכדי ללמד ולחנך את האחרים את האספסוף, כלומר עם העונש האכזרי שהוא לעומק נותן לסיפוק התאווה של האספסוף ?! הוא מנסה לשקר את עצמו בטיעון שזה דווקא לחנך את האספסוף.

נשאל אותו: תגיד אתה צריך את העונש לאולמרט בכדי להתחנך ? כלומר אילולי העונש האכזרי היית גונב ? בוודאי ישיב לנו המשכיל האספסופי הזה, שלא !! הוא לא צריך אבל האספסוף צריך.

כלומר בתכלס אין כאן חינוך, אולי יש כאן נקמה ? ואז נשאל מי רוצה בדרך כלל נקמה ? האדם שפגענו בו אישית אבל כאן אין פגיעה אישית ולכן אין כאן גם נקמה, אז מה נשאר לנו ? נשאר לנו רק את הרכילות את הצורך לראות דם בכיכר העיר. כלומר "לחם חוקם של אספסוף"

שמדובר בבני אנוש נורמליים תרבותיים ומוסריים וערכים, אז הגנב מחזיר את גנבתו (ואולי גם כפול) ושלום על ישראל. אבל אז מה יהיה על האספסוף ??? מה יהיה על ההיררכיה החברתית האישית של התליין ??

אולמרט כאן הוא רק כמשל. הוא עכשיו במצב הזה שהאספסוף קיבל בכיכר העיר את הלחם. והוא זה שהאספסוף אוכל היום להנאתו.

ולכן אני מציע לו משהוא מאוד הגיוני. "למה לך לתת לאספסוף ולצמאי הדם את לחמם" ?

בברכה

Max maxmen

תמונת הפרופיל של ‫מהפכה מחשבתית חברתית‬‎

 תאזינו בדקה 27:05 בראיון עם עו"ד ויינרוט

חוצה ישראל עם קובי מידן – עו"ד יעקב ויינרוט

"היא חייבת לספק לציבור את הליטרה שלו, כי שום דבר לא השתנה בינינו לבין קדמונינו שיצאו לכיכר לראות את ההוצאה להורג, חוץ מסובלימציות נשארנו אותו דבר"

אגב: כל הראיון עם ווינרוט מעניין מאוד ומומלץ מאוד.

<span dir=rtl>תגובה אחת ל“על אולמרט להתאבד”</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s