פמיניזם ויהדות

"פמיניזם ויהדות"

התעוררתי לכתוב את המאמר הזה בעקבות הקדיש שאמרה האימא (רחל פרנקל) על קבר בנה הקטן שנרצח על ידי רוצחים שפלים. על פי עדות מאנשים שמכרים אותה אישית, הבנתי שמדובר על אישה תמימה וטהורה ולא ח"ו שמדובר על אישה שרוקדת על דם בניה בכדי לקדם את האגו העצמית. כי האדם הנורמלי (אפי' הפמיניסטית הנורמלית) פשוט יכול לראות כאן רח"ל אימא אנוכית ואכזרית ורשעית שרק חושבת על צומי עצמית אפי' על גבי דם בנה ועוד על הקבר הפתוח של בנה ועוד קבל עם ועדה (= בפומבי). כלומר לא מצא לה זמן ראוי יותר לצומי ? משום מה זה מזכיר לי את נחום ברנע הדגול שלא מצא זמן ראוי להצהיר קבל עם ועדה שהוא נשאר שמאלן מושבע על אפם וחמתם של הימין, דווקא על הקבר הפתוח של בנו שנהרג בפיגוע באוטובוס. כלומר הגברת כמו נחום ברנע הם האנשים הכי שפלים שאפשר לעלות על הדעת שמה שמעניין אותם באותן רגעים זה רק את עצמם. אבל חזקה עלינו העדות של הרבנים שמכירים את האימא אישית והם מעידים שזה מגיע מתמימות גרידה. כי ברגיל אין לסלוח לאנשים כאלה לא בגלל בעיה של פמיניזם ולא בגלל שמאלניות וכדומה. פשוט אי אפשר לסלוח להורים שגם על הקבר הפתוח של בנם, יש להם בראש רק את הצומי האישי והאנוכי שלהם. אין לי בעיה עם שום השקפה של האדם, יש לי בעיה עם אנשים שפלים. ואני חושב שזה חובה עלינו להסביר למשוגעים האלה שההמונים לא מפגרים והם יודעים לזהות תמימות או אכזריות ורשעות.

אגב: מסופר על הריזינער ששמע פעם על מישהו שאמר על כזה מקרה שהוא מקבל את גזר הדין של האלוהים באהבה, הריזינער הגיב ואמר שההוא, אבא "אכזר" "שקרן" "טיפש".
אכזר: כי אין לו באותו רגע מה לחשוב רק על עצמו כלומר שההמונים יגידו כמה צדיק הוא.
שקרן: כי אי אפשר לקבל דבר כזה באהבה.
טיפש: כי חושב שמישהו מאמין לו.

לכל אחד קשה לומר קדיש בכזה מקרה, אבל למה כן אומרים קדיש הרי זה שקר זול להודות לאלוהים בכזה מקרה ?! התשובה שזה פשוט מטבע שתקנו חכמים, כלומר כל אדם אומר קדיש בכזה מקרה אך ורק את המילים בלי לכוון את המשמעות באמת הרי לא יכול הוא לשקר לעצמו. אני מבקר את התופעה של לרקוד על הדם ועוד על דם בניך על הקבר הפתוח. ולא משנה לאיזה כיוון (השקפה או פוליטית וכו' וכו') אפי' בכיוון להחניף לאלוהים כי אין מקום להחניף לאלוהים עם קדיש בכזה מקרה. על דרך "וידום אהרן". וידום היא התגובה הטבעית של אדם ישר וצדיק כמו אהרן. אדם שמתרגש מידי, יזעק חמס מעומק ליבו. אחרים אפי' יקללו את האלוהים וגם את זה אפשר לקבל מתוך צערו של אדם. אבל להחניף עם קדיש ? זאת שקר וחנופה שהאלוהים שונא ביותר. רק מה ? זה מטבע שתקנו חכמים כלומר אני זועק את כאבי עם מילים של החכמים בלי לכוון למשמעות המילים. זה סוג של לשון סגי נהור שזה אומר שאני זועק את כאבי עם המילים של הקדיש ולא ח"ו מחניף לאלוהים.

אני אומר שוב שאין לי בעיה עם פמיניזם ועם שמאלניות ושאר הדעות של בני אנוש. יש לי בעיה עם רוקדים על הדם. וכמובן יש לי עניין שסוג ליצניים שכאלה יבינו שההמונים יודעים לזהות את השקר שלהם כך שלפחות לא ינצלו יותר טרגדיות זוועתיות לטובתם האישית. אבל מתברר שיש אנשים כמו נחום ברנע שחייב לומר לכל הימיניים והשמאלניים שהוא נשאר שמאלן. אחרת יחשבו ח"ו שאולי יש לו ערעורי כפירה בשמאלניות שלו אחרי שבנו נכחד רח"ל בפיגוע חבלני. אז מתי הזמן הנכון ? דווקא בהספד לבנו בלוויה ??

אותו דבר, אם האימא היית עושה זאת בגלל פמיניזם, אז ההמונים יראו בה כמו שראו את נחום ברנע בזמנו. אגב: גם נחום ברנע קיבל שבחים על גברתו לומר הספד כזה בלוויה של בנו כלומר החסידים שוטים של השמאל גם ראו בו גיבור. אותו דבר גם הפעם כותרות העיתונות היית שיש לנו גיבורה פמיניסטית חדשה. אין לי ביקורת על נחום ברנע שנשאר שמאלן הרי רציונלית באמת אין לו סיבה לשנות את דעותיו בגלל רצח בנו. יש לי ביקרות למה הרגיש צורך לומר את זה בלוויה, בזמן לכאוב על בנו ועל הטרגדיה שלו כלומר זה מה שיש לך בראש כרגע להצהיר שאין לך ערעורי כפירה בהשקפתך ?

ובכן נתחיל לכתוב את המאמר.

פמיניזם ויהדות

אם נתחיל לחפור לעומק כבר בהתחלת המאמר, נשים לב שלפמיניסטית יש דרישות ממי ? מהמשטר והשלטון !! כלומר מראש הן נכנעות למשטר ולשלטון ואומרות: תנו לנו שוויון בזכויות וכמובן בחובות.

נשים לב לעוד נקודה חשובה: הן מכירות בכוח המשטר והשלטון ורוצות לשלוט בשווה, כלומר לא רק דורשות שוויון במה שמגיע להן מהאדון, הם גם רוצות להיות האדונים בעצמן. ואם נתקדם להעמיק נבין מהן שבעצם קיים שני מגדרים במין האנושי וצריך אדונים על שניהם ולכן הן רוצות להיות חלק באדנות כלומר שהן רוצות להיות גם גננות, ובד ובד מסכימות שמין האנושי על שני מגדריה צריכות גננות, אחרת למה להן לדרוש להיות חלק באדנות ?

לפני שנחפור לגבי היהדות, צריך כבר עכשיו לעצור לחפור ולהבין, אייך אפשר לחלק את מין האנושי לשני מגדרים ? הרי כל זמן ששני המגדרים יוצאים מבטן מגדר אחת אז אייך בדיוק יש שני מגדרים ? כלומר רק אישה מולידה את שניהם, אז אייך בדיוק אפשר לחלק את מין האנושי לשנים ?

זה סוג טמטום של הגבר והאישה שיחשבו שקיים עולם גברי לחוד ועולם נשי לחוד, הרי האימה מולידה את שניהם והאבא הוא אבא של שניהם כך שלנסות לחלק את הגרעין הבסיסי של החברה שהוא כמובן המשפחה האישית של כל אחד\ת ?! נשמע לי הזוי לגמרי !! אז אייך באמת זה קורה ? אייך אפשר לנסות לטמטם אותנו ולנסות לשכנע אותנו לחלק את המשפחה לשנים ? תחשבו על זה, משפחה יחידה בכוכב לכת, אבא אימא וכמה בנים ובנות, והנה מישהו מהם ממציא חלוקה כזו בתוך המשפחה. האם הם יקנו את הטמטום הזה ? אני כגבר מרגיש מגדר אחר מהאימא שלי ? אני כאבא מרגיש מגדר שני מהבת שלי ? תגידו לי שלא נפלתם מהראש כי אחרת אני לא מצליח להבין את החלוקה הדבילית הזו.

אבל בכל זאת, עובדה היא שהיא קיימת והיא משיגה בפוסט מודרניות, פופולריות ברמות שלא ידענו בהיסטוריה. אז קל מאוד אולי לזעוק שזה טמטום אבל זה דרך זולה וקלה להיפטר מלחפור ולהבין ולהעמיק, מנין ולמה זה אפשרי.

כהרגלינו לא נבחר בדרך הקלה להאשים את ההמונים בטמטום ח"ו. ונעמיק להבין אייך באמת זה כן מצליח כל כך.

ובכן, אם נשים לב נראה שבגרעין הבסיסי של החברה שזה כמובן המשפחה האישית של כל אחד\ת, בלתי אפשרי לחשוב על זה. אז איפה זה כן אפשרי ? במקום שכל אחד\ת שוכח מנין הוא בא ולמי הוא שייך, כלומר האדם הגבר והאישה מרגישים שייכים למין האנושי הדמיונית או לחברה הדמיונית. כך שכל פרט שייך לכלל הדמיוני, הוא לא שייך להוריו וילדיו לא שייכים לו, הוא לא שייך לעצמו, כמובן שהוא שייך לכלל החברה או המין כנ"ל. כאן במקום הזה מאוד קל לחשוב על מגדרים, קל מאוד לחלק אותם לשני מגדרים. כי אם כולם שייכים למשהו דמיוני לישות דמיונית כמו מין האנושי או החברה או האומה וכדומה ?! אז בוודאי שאפשר לחלק את האדם לשתיים !!

זה נקודה מאוד חשובה וקריטית שחייבים להפנים. שפמיניזם ושוביניזם אפשרי אך ורק במקום שבני אנוש שייכים לישות דמיונית, כמו הישות החברתית (מדינה משטר) או הישות של המין. בלתי אפשרי לחשוב עליהם בגרעין המשפחתי האישי של כל אחד\ת כי כפי שאמרנו, לא האימא יכולה לחשוב על בנה שהוא מגדר אחר ממנה ולא האבא יכול לחשוב על בתו שהיא מגדר אחרת ממנו, לא הבן מול האימא ולא הבת מול האבא ולא האח מול אחותו ולא אחות מול האח.

אז נזכור את זה ונפנים את זה, שפמיניזם ושוביניזם קיימת אך ורק בישויות דמיוניות שכל הפרטים שייכים לישות הדמיונית.

עכשיו אפשר לעבור ליהדות.

למי שהעמיק להבין את היהדות ואת החשיבה הבסיסית של היהדות (אפשר לעיין בתמונות הקודמים כאן), כבר יודע שביהדות כל ישות דמיונית היא עבודה זרה שהתורה והנביאים יצוא מגדרם בכדי לתקוף ולשלול את קיומם ובעיקר לשלול את סמכותם. ויותר מיזה, כל קללות התורה והנביאים נאמרו על אלה שעובדים עבודה זרה כלומר כלפי אלה שרוצים להשתייך לישות דמיונית שכזה.

הסיבה היא כמובן "חירות האדם" כלומר התורה דורשת\ממליצה להאדם להיות בן חורין. ואומרת לו שאם תשתייך לאיזה שהוא סוג של ישות דמיונית ?! אז אתה עבד של הישות ולא בן חורין !! וכעבד האדון יעשה ממך ומצאצאיך מה שהוא רוצה כמו למשל להילחם על עזה שלושים שנה ולהקריב אותך ואת צאצאיך עליה ואחר כך אחרי שלושים שנה של ישוב ולחימה ושפיכות דמים של רווקים ורווקות, להחזיר אותה לאויבים ולגרש את יושביה ולהוציא אפי' את המתים מקרבם. כלומר אפי' לנוח בקבר לא נתנו להם. בקיצור אתה וצאצאיך שייכים לישות הדמיונית.

היהדות שמאמינה אך ורק באדם כבן חורין. ושוללת כל ישות דמיונית וכמובן שוללת כל סמכות משטרית ושלטונית, אז ממי הפמיניסטית דורשת זכויות ? על מי בדיוק היא רוצה להיות גננת ? כלומר ביהדות אין אדונים ואין גננות כי כולם בני חורין אז על מי הפמיניסטיות רוצות לשלוט ?? במקום שאין שלטון ומשטר אין אדונים ואין נתינים ושאין אדונים ואין נתינים אז אין על מי לשלוט. כלומר דרישתם להיות חלק בשליטה על ההמונים ?! היא דרישה אבסורדית ביהדות. כי היהדות לא נותנת שליטה לאף אחד על האחר כי "לי" בני ישראל עבדים. המילה "לי" ביהדות = אין קניין. כי האדם הוא בן חורין. כלומר אי אפשר לקנות אדם לעבד, הקניין לא חל כי "לי" בני ישראל עבדים = הם בני חורין.

כמו שאמרנו לעיל, בגרעין החברתי הבסיסית שהוא המשפחה האישית של כל אחד\ת, בלתי אפשרי לנסות להגדיר את המשפחה כמחולקת משני מגדרים. והיהדות – למי שכבר העמיק להבין, מכירה אך ורק במשפחה האישית של כל אחד\ת. ולכן בלתי אפשרי שתצמח חלוקה כזו, פמיניזם ושוביניזם.

בכל זאת יבואו השוביניסטים והפמיניסטיות, כל אחד\ת לחוד וירצו בשטחיות ובדוגמטיות וכמובן עם בורות משווע, לטעון – כל אחד לצד שלו כאילו אפשר להביא ראיות מהיהדות לכאן או לכאן, שהנה היהדות היא שוביניסטית או דווקא ההפך. כלומר הופכים את התורה והספרות ההלכתית לאיזה ישות סמכותית (שזה עצמה עבודה זרה של תורה), ורוצים לכפות על הבן חורין סמכות אלילית חדשה. כל אחד רוצה לכפות על הזולת עם התורה והיהדות עם עצם הפיכת התורה וההלכה לישות סמכותית אלילית. שוב רואים אנו כאן דוגמטיות ובורות משווע, כי כל מי שמקדש את היהדות לסמכות ?! אין לך אלהים אחרים יותר גדול מיזה (הספורנו) !!!
(המקור בפנים: (ספורנו דברים פרק כח יד) "כי בזה האופן אין לך ללכת אחרי אלהים אחרים גדול מזה בחידוש דת לכבוד קדמונים אשר נחשבו אלהים שופטים בארץ".)

היהדות שיש לה חוקה אישית, לא תסבול חוקה משטרית שלטונית ובוודאי לא להפוך את החוקה האישית לסמכות אלילית. חוקה אישית דורשת מכל פרט תבונה אישית ולשם כך התורה היא לא ספר חוקים בכדי שכל פרט יקבל את תובנות התורה באופן אישי ויבין דבר מתוך דבר אייך להתנהג ולהתנהל מול זולתו.

חוקה של משטר (אגב: אין לחברה בארץ חוקה כך שגם מבחינת זה החברה בארץ מתנהלת בהפקרות מוחלטת) לא דורש מהפרט להכיר ולהבין את החוקה, אך ורק לקיים אותה ולכן אין חוק\חובה בשום חברה ללמוד את החוקה שלה מה שאין כן היהדות מחייבת כל פרט ללמוד בעצמו את החוקה ולהבין אותה דבר מתוך דבר ולקיים אותה על פי הבנתו האישית. כלומר יש ליהודים מצווה ללמוד תורה מה שלא קיים בשום חברה אחרת כי שם השוטר כבר ידאג שתעשה מה שהישות הדמיונית רואה לנכון שתעשה. ביהדות אין שוטר שידאג לכך, כל אחד חייב לדאוג לעצמו ולדעת אייך להתנהג ולהתנהל מול זולתו.

ולכן הניסיון לבוא לכפות מכוח סמכות החוקה ?! אין לך אלוהים אחרים יותר גדול מיזה להפוך את התורה ואת ספרות ההלכה לסמכות אלילית. ביהדות נדרש מכל פרט להבין בעצמו מה נכון ומה לא נכון לעשות, ולא ח"ו להפוך את הטקסט לישות סמכותית כנ"ל.

לסיכום:

התופעה המוזרה של חלוקת האדם לשתי מגדרים שונים, קיימת אך ורק בישויות דמיוניות כמו מדינה או לאום או אפי' לאלה שמגדירים את מין האנושי כישות. כלומר בישות כל הפרטים שייכים לישות ולכן התופעה המוזרה הזו קיימת. לא כן ביהדות שכל פרט הוא בן חורין שחייב לומר שכל העולם נברא\קיימת בשבילי (ורק אחר כך אפשר לנסות להגדיר מוסר וערכים ולא ההפך שהמוסר והערכים קודמים לפרט), שם התופעה לא קיימת כי ממי יבקשו זכויות ושוויון שכל העולם נברא בשבילה\ו ? על מי ישלטו כאדונים שאין ביהדות נתינים כי כולם בני חורין ??

כלומר הדרישה לזכויות ושוויון, והדרישה לשליטה על הנתינים (להיות חלק בשלטון) ?! לא קיימת ביהדות !! היא קיימת אך ורק בישויות דמיוניות שעל פי היהדות הם עבודה זרה. כי כל ישות = עבודה זרה, כי בישות האדם הוא עבד לישות וטפל לכלל. למשל: הוא נהרג לטובת הכלל הדמיוני. ואין לנו דוגמה יותר זוועתית מהעובדה שמגייסים רווקים ורווקות למען החברה הדמיונית.

לסיום:

והיות שהחוקה של היהדות היא אישית, כלומר כל אחד חייב ללמוד ולהבין מתוך עצמו את תובנות התורה. והרבה לצערינו לא מעמיקים ללמוד ולהבין ולחפור ולהעמיק בתורה ובתובנותיה הבסיסיות, החלטתי לתת לכם בקצרה כאן במאמר, את תובנות התורה הבסיסיות בנושא המאמר.
(ביתר הרחבה, אפשר לעיין בדפים הקודמים כאן)

כפי שאמרנו והסברנו כבר הרבה פעמים שביהדות האדם הפרט הוא בן חורין שחייב לומר שכל העולם נברא בשבילי כלומר מבחינתו אין הוא מכיר בשום מוסר וערך וסמכות, כל הטבע שלו. אנחנו רוצים להגדיר מוסר וערכים וסמכויות כלשהו ?! אז הכוכב הצפון שלנו היא הצו הקטגורי של קאנט או ההסבר של הלל הזקן לגר.

בניגוד לנאורות ששם סיסמת "חירות האדם" בגרונם ושלילת הטבע מהפרט מוגן בחוק המשטרי (אסור לו על פי החוק לאגור אפי' מים וגם לנשום הוא צריך את הסכמת השופט ברק) ?! היהדות לא מפגרת כמותם ומבינה שבלתי אפשרי חירות האדם בלי הטבע, ולכן היא מצווה לפרט לומר: כל העולם נברא בשבילי לפני שהוא מגדיר מוסר וערכים.

כפרטים לא היינו צריכים שפה ולא חקלאות ובוודאי לא חברה, ובאמת היינו חיים בג'ונגל\בגן עדן. הרי כל העולם נברא בשבילי.

מה שקורה היא שכל אדם בהווה אין לו שרידות (מי שרוצה שרידות אישית נצחית על ידי זרעו) אלא מדעת. כלומר אין להאדם משיכה מינית דטרמיניסטית לבת\ן זוגו. ולכן הוא יכול להצמיח לעצמו בג'ונגל כל סוג נטייה מינית ולא לשרוד. שרידותו אם רצונו בכך היא אך ורק מדעת. כלומר האדם יודע שהוא ימות והוא רוצה לנצח את המוות ולכן בינתיים הוא מוליד ומפתח את התובנה ואולי נזכה בזמן מן הזמנים גם לנצח את המוות עצמו. (האבן עזרא מסביר למה ידע אדם את חוה אשתו: והאדם: כאשר ראה שלא יחיה בגופו בעצמו לעולם הוצרך הוא להחיות המין, על כן אמרה קניתי איש את ד'. כי הנה נמצא בארץ במין כאשר הוא במעלה בעצמים. האבן עזרא במקום) כלומר האדם לא רוצה למות ולכן הוא רוצה לשרוד על ידי זרעו הוא.

(אגב: כל תלמיד מתחיל יודע שבמציאות הקיומית של היקום, הוא הוא בהווה האדם הראשון לכל צאצאיו בעתיד, כלומר כל העבר מת, הוא לא ח"ו פועל למען העבר, כלומר אסור לו להפוך את העבר לאיזה אלילות וסמכות. הוא רק לומד מהעבר לא להיכשל במה שהם כשלו. ולכן אני תמיד חוזר על זה שוב ושוב שנפנים את זה. כל אדם בהווה הוא אדם הראשון התכני, הוא אברהם אבינו, הוא משה רבינו וכדומה, הוא לא עושה כי הם ציוו לו, רק להפך הוא רוצה לעשות את מה שעשו מאותן סיבות שהם עשו מה שעשו. זה המציאות של היקום שלנו שהעבר מת והעתיד תלו בכל אחד אישית האם ישרוד או ימות)

בכדי לשרוד דעתנית הוא חייב דעת. ודעת אפשר אך ורק על ידי חינוך ולימוד והפרדת האדם מהג'ונגל. ולכן הומצאה השפה והחקלאות והחינוך והתרגול והסביבה החברתית כך שהאדם יצמיח לעצמו משיכה טבעית לבת מינו ולא לכל מה שזז בג'ונגל.

שנבין מהי סביבה חברתית נכונה לכך. חכמינו חייבו את הנשים לצאת כבנות מלכים (כלומר הבעל חייב לתת להם כסף ותכשיטים וכו' וכו' אחרת הוא חייב לשחרר אותה ולתת לה כתובה). כלומר בניגוד לפרסים והישמעאלים שנחשדו במשכב זכר (הומואים בל"ז), בני ישראל לא נחשדו במשכב זכר, כי הסביבה החברתית של בני ישראל הקדומה היית מעורבת ולא כמו הישמעאלים שדרשו צניעות יתר, כך שהסביבה שלהם הצמיחה יותר משכב זכר מכל תרבות אחרת. החרדים למשל שגם שם יש היום הפרדה בין בנים לבנות (השפעות נוצריות ומוסלמיות), בכל זאת נדרשת מהבנות לצאת כבנות מלכים, בכדי שבכל זאת תהיה סביבה טבעית להצמיח נטיות מיניות ראויות. (אני אומר את זה כביקורת כלפי הפמיניסטיות החרדיות שהתחילו ללבוש רעלות כמו הישמעאלים. זה בא מוחסר הבנה ובורות מוחלטת מה התורה דורשת מאתנו ומהם, התורה דורשת סביבה ראויה לבנים ולבנות שיצמיחו נטיות רצויות שתהיה להם קל יותר להיות דעתניות. אין שום טעם בצניעות כזו שיגרום לבנים נטיות הומואיות, ולדרוש מהם לחיות עם בת כל החיים, בשביל מה הסבל המיותר הזה ?? כלומר הפמיניסטיות החרדיות גורמות לילדיהם הבנים להצמיח לעצמם נטיות הומואיות ואז סובלים ומי יודע לאן זה יכול להביא אותם כך שהם יפסידו לבסוף את ילדיהם הם לטובת החירות השקרית של הנאורות. לסיכום: הילד\הבחור חייב סביבה של בנות יפות ולא בנות עם רעלות. אסור שבנות ישראל ינבלו את עצמן, כי זה  לטובת הבנים והנכדים שלהן עצמן)

ברצוני להרחיב בנושא הזה בכדי שנבין שיש הרבה עומק ובינה יתירה של האישה בהכנעתה לאגו של הגבר, זה לא בה ח"ו מחולשה רק דווקא מבינה יתירה.

האגו הגברי לעולם לא היה נותן לו להיכנס למסגרת חוקי המשפחה. אותו דבר האישה השטחית לא הייתה נכנסת לכלא לכל החיים עם בעל אחד ויחיד אם בכלל.

האישה לא צריכה את מסגרת המשפחה. כי שרידותה מבטחת לה בלעדיה. רק לכבוש גבר ללילה אחד והנה יש לה שרידות. הגבר שרוצה בן משלו = שרידות ?! הוא צריך את האישה כנאמנת לו ורק לו לפחות מהמחזור עד הלידה. מכאן המושג התורני שהאישה פטורה מפרו ורבו כלומר פטורה מהמסגרת המשפחתי = לא חייבת להתחתן. מכאן גם הכתובה היהודית. גבר\בעל, אם ברצונו שהאישה תהיה נאמנת לו כך שידע שהוא מגדל את צאצאיו ולא צאצאי השכנים ?! הוא חייב להבטיח לה הכל בכל מכל כל = נחלה ופרנסה וכסף ותכשיטים ומה לא בעצם. (מכאן תבינו את האבסורד של הנאורות לדרוש שוויון מהאישה בפרנסת המשפחה, במצב כזה שדורשים שוויון מהאישה בפרנסת המשפחה ?! באמת, למה שנשים יצטרכו גבר נאחס בבית ?? אם הם יכולות להתפרנס לבד ? נוו באמת,,,,, אני באמת לא מבין למה הם עוד עם הגברים באותו בית)

הבינה היתירה של האישה הבינה שהכל טוב ויפה, יש לה שרידות בכל מקרה, אבל בדור הבא כלומר הבנים הזכרים שלה לא יזכו בשרידות בלי חוקי המשפחה ולכן בחשיבה דורית לדורי דורות האישה מעוניינת בחוקי המשפחה יותר מהגבר עצמו (סקס רוצה הגבר יותר מאישה, אבל המסגרת המשפחתית רוצה האישה יותר מהגבר), בשביל הבנים והנכדים הזכרים שלה. ולכן כל נושות החכמות בכל הדורות ידעו לשמור על איזון נכון שהגברים ירצו להיות תחת חוקי המשפחה. מכאן הכניעה שלהן לגבר. ושוב זה לא בא מחולשה ח"ו רק להפך זה בא מבינה יתירה.

כל התרבויות וסוגיהם, האישה גרמה להם לטוב ולרע. אם למשל האב יושב בראש השולחן בשבת ולא האימא, זה גם חלק של לתת לגבר את הכבוד והאגו. הבית כנסת הגברי, אותו דבר. תפקידי חברה שכל כולה של החברה הוא אמצעי לגרעין הבסיסי הראשוני של החברה שהיא המשפחה (מילטון פרידמן קפיטליזם וחירות) ?! גם ניתן לגברים !! הכל בכדי לשמר את הקן המשפחתי שלה.

עכשיו אני חוזר לרחל פרנקל האימא שהתחלנו את המאמר הזה.

אני יוצא מהנחה שבאמת זה הגיע לה מתמימות. אבל אני אנצל את המקרה שלה בכדי להסביר לכולנו מה תהיה התוצאות של נשים שטחיות ודוגמטיות ביום שהן יתחילו לומר קדיש ואולי גם להיות רבניות וגבאיות בבית כנסת ואולי גם לשבת יחד עם בעלה בראש השולחן בשבת. וכמובן הבעל ידרוש מנשים שוויון בפרנסת המשפחה. בקיצור הנשים והגברים ידרשו שוויון בכל.

ובכן, התוצאות תהינה שתתפרק המסגרת המשפחתית, הגברים יחפשו אגו במקומות אחרים כמו למשל להיות הומו זה יותר גברי. הבנות כמובן לא יצטרכו באמת גברים בבית אם הן יכולות לפרנס את עצמן. (הן יכולות מאז ומתמיד, אבל שחקו כאילו לא יכולות בכדי לתת לגבר את האגו כביכול הוא הבעל בית והגבר) מבחינת הגברים הבתי כנסת יהיו מקום של פוסיות כך שהם לא יבואו לשם אף פעם כי זה לא גברי, ושולחן השבת תהיה גן ילדים, כך שהילדים יקבלו שתי גננות במקום אחד\ת. ואפשר לעבור בכל תחום ולראות שכנראה אימותינו בכל הדורות היו חכמות יותר ועמקניות יותר מהנשים השטחיות והדוגמטיות של היום. הן השכילו להבין לשמור על האיזון הנכון שתשמר את הגברים במסגרת המשפחה. כלומר לשמר את הגבר בכלא הנצחי עם אישה אחת ויחידה לכל החיים בזמן שבג'ונגל יש לו לביאות ונמרות לדפוק בכיף.

בנאורות סומכים על אהבה ועל המשטר והמסורת, שהם ישמרו על חוקי המשפחה. אבל היהדות לא סומכת על אהבה (כי אהבה היא דינמית ולא דטרמיניסטית). ביהדות אין שלטון ומשטר. היהדות לא מאמינה במסורת. רק להפך היהדות מכירה בדינמיות של הקיום והחברה כך שכאן בדיוק נכנס תפקידו של הנביא להזהיר את האדם מלהיכשל ללכת כעיוור אחרי המסורת. כלומר הנביא מודע לדינמיות ובחופש ובבחירה של האדם ולכן הוא בא לתת להם את תובנותיו שלא יפלו בשטחיות ובדוגמטיות אחרי הדינמיות האקראית של בני אנוש וסביבתם החברתית. כלומר מסורת היא גם לא דטרמיניסטית שאפשר לסמוך עליה.

ולכן האימה היהודייה חייבת להשכיל לשמור על האיזון הנכון שתשמר את הגברים בתוך המסגרת המשפחתית. ולכן באמת אמר שלמה המלך "חכמות נשים בנתה ביתה"  אמר ר' אבהו כל מי שקנה לו חכמה בעולם הזה, יהא מובטח שקונה חכמה לעולם הבא (= שרידות דורית אישית לדורי דורות = עולם הבא = עולם העתיד). "ואולת בידיה תהרסנו". כל מי שלא קנה חכמה בעולם הזה, יהא לו מובטח שקנה לו גיהנם לעתיד לבא (= אין לה שרידות דורית  רק גהינם ממה שיש לה כבר כלומר המסגרת המשפחתית תתפרק לה בפרצופה ואם לא אצלה אז אצל צאצאיה = גהינום בעתיד).

לסיום:

לא מדובר על משחקי כוח, האדם לאדם הוא לא זאב ובוודאי שלא בתוך המשפחה האישית של כל אחד\ת. מדובר על בינה יתירה של האישה לשמר את קן המשפחתי שלה לדורי דורות. ולכן תיתן לגברים מקום להתגדר בו ולקבל את האגו והכבוד שלו בבית ובחוץ. מכאן תבינו אולי למה מיליוני דורות נשים לא אמרו קדיש ולא דרשו להיות רבניות ושאר המשחקי חברה שמיותרת להן לגמרי. הרי בסוף כל סוף המצאת החברה וכל תפקידיה הומצאה בשביל הקן המשפחתי האישית שלה.

אצל האומות ששם כל הפרטים שייכים לישות החברתית הדמיונית, שם אולי אדם לאדם זאב ולכן אולי הכל פונקציה של משחקי כוח ושליטה, אבל לא ביהדות כאמור לעיל ששם מדובר בחכמת נשים שזה מה שבונה את ביתה לדורי דורות.

יובל הררי בספרו "קיצור תולדות האנושות" באמת לא מבין מה משמר עוד את הקן המשפחתי באנושות. ומאיפה הטעות של ההרי ? כי לא למד בחיידר ליבה חרדית !! הוא לא למד להבין מהי בכלל עבודה זרה של תורה ולמה התורה נגד עבודה זרה. אם היה לומד ליבה בחיידר, היה יודע שבאמת כל עבדי עבודה זרה חשודים בכל סוגי העוונות כי באמת אין להם סיבה רציונלית לשמר את חוקי המשפחה.

בברכה

Max maxmen

לימים כתבתי עוד כמה מאמרים בנושא וכדאי לעיין בהם.

חג פורים = המלחמה היהודית נגד השוביניזם.

דת יהודית = פמיניזם טבעית – חלק א'

דת יהודית = פמיניזם טבעית – חלק שני

דת יהודית = פמיניזם טבעית – חלק שלישי

דת יהודית = פמיניזם טבעית – חלק רביעי

תמונת הפרופיל של ‫מהפכה מחשבתית חברתית‬‎

תשימו לב לחז"ל הזה ותראו ותבינו טוב טוב את המאמר לעיל. שדווקא במלכות כל הנשים הן אמהות לכלל כפי שמיכל בת שאול מתבטה ודוד הוא דווקא שמטיף לה מוסר ואומר  "ועם האמהות אשר אמרת עמם אכבדה. שאינן אמהות אלא אימהות."

תלמוד ירושלמי (וילנא) מסכת סוכה פרק ה

וישב דוד לברך את ביתו ותצא מיכל בת שאול לקראתו וגו'. מהו אחד הריקים אמר אבא בר כהנא הריקים זה ארכיסטיס. אמרה היום נגלה כבוד בית אבא. אמרו עליו על בית שאול שלא נראה מהם לא עקב ולא גודל מימיהם הה"ד [שמואל א כד ד] ויבא אל גדרות הצאן אשר על הדרך ושם מערה. רבי אבון בשם רבי לעזר גדד לפנים מגדר היה. [שמואל א כד ד] ויבא שאול להסך את רגליו והוה חמי ליה משולשל ציבחד ומסליק ציבחד. משולשל ציבחד ומסליק ציבחד. אמר דוד היאך מינגע בהדין גופה צדיקא. הדא הוא די א"ל [שם יא] הנה היום הזה ראו עיניך את אשר נתנך היום בידי במערה ואמר להרגך ואחוס עליך אין כתיב כאן אלא ותחס עליך. צניעותך חס עליך. [שמואל ב ו כא] ויאמר דוד אל מיכל לפני יי' אשר בחר בי מאביך וגו'. ונקלותי עוד מזאת והייתי שפל בעיני "ועם האמהות אשר אמרת עמם אכבדה. שאינן אמהות אלא אימהות." ומה נענשה [שם כג] ולמיכל בת שאול לא היה לה ולד עד יום מותה. והא כתיב [דברי הימים א ג ג] הששי יתרעם לעגלה אשתו. שגעת כעגלה ומתה:

<span dir=rtl>3תגובות ל‘פמיניזם ויהדות’</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s