שליין + בנט בכיתה א'

שליין + בנט בכיתה א'

שמעתם בוודאי את שליין הנאור (ב"\") מצד אחד, ואת בנט "שר החינוך" מצד שני. והבנתם שהנה עומדים שתי בריונים (= עםארצים גמורים ופנאטיים) על במת האגרוף וכל אחד מרגיש מזה נאור ואינטליגנט. אבל בתכלס שניהם ערומים מדעת, שפשוט בושה וחרפה שזה מצד אחד הוא שר החינוך של היהודים וזה מצד שני מקבל במה להראות את ברותו ואת הפנאטיות שלו ברבים.

ובכן מה לדעתכם חסר להם ?! "ליבה חרדית" מינימלית !!

אז בואו נכניס אותם לכיתה א' בחיידר ונלמד אותם ליבה חרדית\יהודית מינימלית.

המלמד: שלום ילדים חמודים, היום נלמד שוב על קניין. בשביל הילדים החדשים שהגיעו לחיידר שלנו

המלמד: תאמר לי שלייני היקר\ה: באיזה זכות אתה דורך על אדמת הערבים ? אתה משלם להם ארנונה ומיסים ?

מה זאת אומרת – שאל בנטי החמוד את המלמד, הרי היא שלנו, האלוהים אמר לאברהם שהיא שלנו.

לא נכון – קופץ שלייני היקר\ה, היא לא שלנו היא של הערבים, אולי – אחרי מחשבה אומר שלייני, זה גם שלנו כי כבשנו אותה על גבי הרווקים והרווקות שגזלנו מההורים. איזה פנאט אתה בנטי – אומר שלייני לבנטי, לא היה אברהם ולא היה אלוהים וכו' וכו'.

בקיצור שניהם הלכו מכות רצח (תראו בתמונה) והמלמד לא מצליח להפריד בין שתי הבריונים האלה.

המלמד: אוקיי ילדים, מאיזה בית ספר הגיעו לתלמוד תורה – חושב המלמד בשקט, תפסיקו לריב כמו בריונים, הגיע הזמן שתלמדו משהו.

המלמד: אפשרי קניין באנושות אם זה הוויכוח האינטליגנטי שלכם ? אני שואל אתכם – כן כן, אותך שלייני היקר\ה ואותך בנטי: שאתם נולדתם, כל כדור הארץ היה כבר קנוי לאחרים ?!

כן כן – עונים הילדים. אז שואל המלמד: נולדתם לטבע בלי זכות לדרוך בטבע ? אותו דבר בדור הקודם ההורים שלכם, האם כל הנולדים אז נולדו לטבע בלי הטבע ?

אתם מסכימים להיוולד לכדור הארץ שקנוי כבר לאחרים ?

כל הילדים בחיידר קופצים ממקומם ואומרים: לא ולא, אנו לא מכירים בהמצאת הקניין של הדור הקודם הרי באיזה זכות המציאו את הקניין שלא לוקחת אותנו – הנולדים – בחשבון ?

המלמד: אז מה תעשו, תגנבו ?! הרי האלוהים אמר לא תגנוב !! קם נחק'ע ואמר: האלוהים אמר לא תגנוב אך ורק אחרי המצאת הקניין + הירושה. ואם אין לנו ירושה, אז מותר לנו לגנוב.

המלמד: יפה יפה נחק'ע, תסביר לשלייני ולבנטי יותר בהרחבה.

נחק'ע: מסתובב לכיוון שלייני היקר\ה ושואל אותו\ה, מאיפה ומתי הומצאה הצוו של לא תגנוב ? מה פתאום לא תגנוב ? למה שכל הכובשים של הדור הקודם יקבלו את הסכמתינו לצוו של לא תגנוב ? הרי הם רוצים קניין, והם יודעים שבלי שאנו נקבל את הצוו של לא תגנוב אין להם קניין ולכן הם דורשים מאתנו לקבל את הצוו של לא תגנוב, וכי למה ? מה פתאום שאנו נקבל את הצוו של לא תגנוב, ואם לא נקבל את הצוו של לא תגנוב בהכרח אין להם קניין ולכן כדור הארץ שלנו בדיוק כמו שלהם.

שלייני: מה זאת אומרת ? כבשנו בדם רב (על חשבון הרווקים והרווקות שגזלנו מההורים) את הארץ הזאת. אנו מחזיקים אותה בכוח החרב. אנו לא שואלים האם אתה מסכים לקבל את הצוו של לא תגנוב. אנחנו כופים עליך לקבל אותו אם תרצה או לא תרצה.

בנטי: מה זאת אומרת, האלהים נתן לנו את הארץ וגם אמר לא תגנוב. ומי שיגנוב, אז נעניש אותו בכוח, אפי' נהרוג אותו.

נחק'ע: אוקיי אתם מספרים לנו מה עשו הדור הקודם, ואני שואל אותכם האם הארץ שלכם או היא כבר קנויה לאחרים ?! האם יש לכם זכות לאגור שם מים ומי גשם ? האם מותר לכם לדרוך על האדמה בלי לשלם ארנונה ומיסים ?! בקיצור האם כדור הארץ שלכם או אין לכם אפי' זכות מוקנה לנשום אוויר על פי השופט ברק.

המלמד מנסה לעזור לנחק'ע לדבר ואומר: שלייני ובנטי, האם תנו לנחק'ע לדבר ?!

נחק'ע: ובכן, בכל רגע בהווה, אם אנו רוצים שהצוו של לא תגנוב תעמוד על צוק איתן, כלומר שכל נולד יסכים לקבל על עצמו את הצוו של לא תגנוב, אנו חייבים לחלק את כדור הארץ בגורל לכל פרט. וזה לא מספיק כמובן הרי בכל רגע נולד מישהו חדש לכדור הארץ והוא ייוולד לעולם שהטבע מחולק כבר לאחרים שקדמו לו ולכן חייבים להמציא את הירושה. כלומר, אם אנו רוצים 1, להמציא את הקניין 2, שאחרים יקבלו על עצמן את הצוו של לא תגנוב, אז אנו חייבים להמציא ביחד עם הקניין גם את הירושה.

נחק'ע: אתה שומע שלייני היקר\ה ?! סבי – נחק'ע הראשון, עשה את החלוקה הזו והוא המציא את הקניין + הירושה, הוא חילק את הארצות לבניו בגורל והמציא את הירושה, ככה בני שם יורשים את האיזור שלנו ואברהם ובניו יורשים את חלקם ובני יעקב\ישראל יורשים את ארץ ישראל.

שלייני: לא היה ולא נברא – פונה שלייני למלמד, נחק'ע משקר, אין שום הוכחה שהיה נחק'ע ואין שום הוכחה שהיה אברהם וכו' וכו'

נחק'ע: אתה ילד\ה טיפש\ה, אוקיי אז לא היה, אז יוצא שאתה לא צריך לקבל את הצוו של לא תגנוב. אתה מבין ילד\ה טיפש\ה ??!! כלומר כל הקניינים בכדור הארץ לא קבילים והצוו של לא תגנוב אין לו על מה לסמוך. אם אתה רוצה לקיים את הקניין שהיא תהיה קביל מציאותית ועובדתית ושאנו כנולדים לטבע יקבלו מחדש את הצוו של לא תגנוב אז אתה חייב עכשיו לעשות מה שנחק'ע הראשון עשה אפי' שלא היה נחק'ע ולא היה חלוקה בגורל. הרי מה זה משנה מה היה ולא היה בעבר, אנו כאן בהווה רוצים סדר אנושי נכון וצודק לנו לדורות הבאים, אז אייך נעשה זאת ?! שאתה ובנטי וערבים יריבו כמו פנאטים ?! שתגזול את הרווקים והרווקות מההורים בכדי לכבוש ארצות ואחר כך ישללו שוב מכל הנולדים את הטבע, כלומר הם גם יצטרכו תמיד לכבוש ולאחוז בחרב ?! כלומר לא הצוו של לא תגנוב מקוים ולא הצוו של לא תרצח מקוים (אגב גם הצוו של לא תרצח הומצאה אחרי החלוקה של נחק'ע הראשון הרי לפני שכל אחד זכה בקניין פרטי, מותר היה לו להרוג את הכובשים, כלומר תמיד שילד כמוך וכמוני נולדים לטבע קנוי כבר אז אנחנו נצא לציד ולרצח הרי לא נמות מרעב כלומר מותר לרצוח את מי שמונע מאתנו את הטבע הרי הקם להרגך השכם להרגו. מכאן תבין למה המקרא אוסר רצח אך ורק אחרי המצאת הקניין על ידי נחק'ע בגורל + המצאת הירושה)

ממשיך נחק'ע להסביר בטוב טעם: אם זוג ההורים מקבלים נחלה פרטית = קניין, ועצם המצאת הקניין קביל אך ורק עם ירושה, אז יוצא שכולנו נולדים עם קניין. אגב: מכאן שההורים לא יכולים לשלול את הירושה מהילדים בשום פנים ואופן כלומר אם ההורים נתנו למישהו אחר את הירושה אז שידעו שזה לא קביל משפטית על פי החוקה\התורה שלנו. כלומר תמיד הילד נברא לעולם עם ירושה = קניין פרטי אחרת הוא לא מחוייב לשום צוו מוסרי וערכי כמו לא תגנוב ולא תרצח וכו' וכו' כנ"ל.

מה יוצא מכאן, שרק זוג הורים מעבירים ירושה, אז מה יקרה אם הילד ממזר כלומר אין אבא ואין מישהו שייתן לו ירושה ?! אז הממזר לא מחוייב לצווים האלה ויוצא לצייד כנ"ל ושוב אין מוסר וערכים באנושות. שוב נחיה תמיד על חרב כמו שאתה ובנטי רוצים.

מתערב אברמל'ע ואומר לשלייני: בגלל אנשים רשעים שלא נתנו לילדים שלהם ירושה ובגלל שנולדו ממזרים כנ"ל, אז הגיע נמרוד (חמורבי) ואמר, בואו נקים חברה עם כוח אכיפה עם צבא, ונכבוש ארצות לא לנו, ונכפה בכוח את הצווים של לא תגנוב ולא תרצח. אבל אייך הצליח לקבץ את כל הפרטים יחד להסכים להיות תחת כפיה של דיקטטור ? ובכן – ממשיך אברמל'ע להסביר בטוב טעם: נמרוד המציא להם דגל דמיוני שלמענה הם הקריבו את רווקיהם ורווקותיהם. כלומר הפך את כל הילדים בזמנו לפנאטים עובדי אלילים = עובדי הדמיון = הדגל.

סבי – אברמל'ע, הראשון היה הלוחם החופש הראשון והוא נלחם נגד נמרוד ששולל מכל פרט את חירותו וכמובן שולל מכל פרט את הטבע הרי הכל שייך למלך\לחברה הדמיונית. מה עוד שהוא מעמיד את כל המוסר על החרב ולא על התבונה האישית של האדם. אברמל'ע הראשון טען שזה לא יעבוד ובאמת זה לא עבד אז ולא עובד היום, הרי עד היום אתם – שלייני ובנטי והערבי, רבים ורבים אפי' שאין לכם אישית זכות מוקנה לנשום על פי האליל שלכם = השופט ברק. לא לילד הערבי ולא לילד היהודי יש זכות מוקנה לנשום וכנ"ל אסור לכם לאגור מים או מי גשם וצריכים אתם לשלם לחזיר אחר בשביל לישון בלילה באיזה חור. וככה באמת נפרדו הפרטים והמשפחות וכל משפחה בכדי לשנוא את המשפחה אחרת, הם המציאו שפות שונות בכדי שלא נוכל לקשר אחד עם השני ולא נוכל לעולם לעשות שלום בין המשפחות. זה בקצרה סיפור "דור הפלגה המקראי"

סבי – אברמל'ע הראשון, עשה הרבה נפשות שחשבו כמוהו ויצאו יחד לארץ ירושתם. וסבי הבין,,,,

לא היה ולא נברא – נזעק שלייני כלפי אברמל'ע, אין שום הוכחה שהיה אברהם ואין שום הוכחה,,,,

אברמל'ע: אז מה ? האם זה לא נכון היום שאתה עובד אלילים, והילדים שלך לא יהיו שלך כי הדגל הדמיוני הוא ההורה העליון ?! האם הדגל לא ייקח את ילדיך בכפיה למען לשמור על קנייניו של משפחת תשובה ? כלומר משפחת תשובה גזלה ממך את הגז וילדיך הם אלה שחייבים לשמור על הגז בשביל משפחת תשובה ?! מה יקבלו הילדים שלך מהאליל הדמיוני בתמורה ? את האיסור לאגור מים והאיסור להתנחל בארץ בשביל חור לישון בו והאיסור לנשום אוויר בלי הסכמת השופט ברק ?

מה אתה לא מבין – שואל בכעס אברמל'ע, זה משנה האם היה או לא היה ? שאומרים לך שהמקרא היא נצחית זה אומר שהמקרא זה סימטרי בזמן, אז לא ראוי מצדך לנסות להבין את המקרא ולהבין למה טוענים שהיא נצחית = סימטרי בזמן ?! תבין שהמקרא לא מדבר על העבר, היא תמיד מדברת בהווה, אתה הוא אדם הראשון המקראי לכל צאצאיך שתצא ממך בעתיד, זאת המציאות היחידית שקיים במציאות, אתה נחק'ע הראשון שחייב לחלק את הארצות אם אתה רוצה להמציא את הקניין, אתה חייב לתת לילידך ירושה אחרת אין קניינים, אתה חייב שהצוו של לא תרצח ולא תגנוב תעמוד על צוק איתן ולא על ידי בריון כמו נמרוד שתצטרך לשלם לו מיסים על כך והילדים לא יהיו שלך רק שלו כנ"ל. מה עוד שהבריון בסוף מזדקן ויבוא בריון צעיר מהשכנים ויהרוג אותך כמו שהנאצים עשו באירופה.

המלמד נזעק: שלייניי,,, אולי תיתן לו להסביר לך בלי שתפריע כל הזמן ?!

אברמל'ע: סבי, (שזה אתה ואני בהווה) כלוחם את מלחמתו של הפרט וחירותו + הטבע, הבין מה האליל\הדגל של נמרוד עושה, הוא הופך את הפרט כטפל לישות הדמיונית והופך את כל הפרטים לתודעה אחת (= רובוטים), כפי שהסביר נכדו הגל והובס, ככה נשללת חירותו של הפרט וגם נשללת ממנו את הטבע מראש. למעשה סבי הבין שכל ההולדה של הזוגות והמשפחות הם לא הולדה בשביל עצמן רק הולדה בשביל הדגל הלאומי הדמיוני הרי גיוס הרווקים הורווקות תוכיח זאת, וזה אומר טען סבי שאין זכות להורים להוליד בכפיה ילד ולהעביר אותו למולך הדמיוני. בעצם לכל הורה אין זכות להוליד בכפיה – חשב לעצמו סבי אברמל'ע הראשון, אבל לפחות אם כבר מולידים אותו אז הוא חייב להיוולד לטבע אחרת בשביל מה הולדת אותו ועוד בכפיה ?

בקיצור, סבי מבין שהדמיון\האליל מצליח לקנות לעצמו נפשות וככה גם אחרי שנגיע לארץ ישראל שהיא ירושתינו, בהמשך צאצאיו יהפכו את צאצאיו לישות דמיונית = לאומניות כמו שבנטי חושב. כלומר אם צאצאי ירשו את הארץ באמת, ויהפכו את האומה לישות דמיונית כמו שנמרוד עשה, אז מה עשינו ? כלומר כמו היום שיהודי צריך להיות עבד לאחיו ולשלם לו משכורת שלימה בשביל דיור. מה עוד שיהודי צריך להעביר את צאצאיו הרווקים והרווקות למולך\דגל ?! כלומר סבי אברמל'ע שאל מה שאני שואל בהווה, אתה יש מבין ?!

סבי מבין שתמיד אפשר להפוך את צאצאיו בינם לבין עצמם לעבדים ולשלול מהם את חירותם ואת הטבע וככה כל המוסר והערכים יעמדו על כוח החרב כנ"ל ולא על התבונה האישית ועל החוקה\התורה האישית שלו. אז מה עושים – חושב סבי אברמל'ע הראשון ?!

אז נפל לו רעיון גאוני, הוא יעשה דגל חדש, דגל שמסמל את הפרט ואת שרידותו הנצחית לנצח נצחים + הטבע כירושה אמיתית = משפטית. ככה כל צאצאיו ידעו לקיים את החוקה באופן טבעי בלי משטר ובלי חרב ובעיקר בלי אליל ששם כנ"ל אתה וצאצאיך עד עולם עבדים ובעיקר פנאטים. כלומר כל המוסר והערכים עומדים מכוח עצמם ולא מכוח החרב והשוטר והדיקטטור.

אז מה יהיה הדגל שלו ? האם יכתוב תובנות על אבן לצאצאיו ?! (אגב: בזמנו עוד לא היה כתיב וכתב באופן המוני ככה שגם את זה לא יכול היה לעשות) הרי יבוא טיפש אחד שקוראים לו שלייני, ויאמר לא היה ולא נברא. מה עוד, השלייני הזה יכול לשבור את האבן ככה שלא יישאר כלום לדורות הבאים. האם יכתוב ברמז ככה שהשלייני הזה לא יבין רק צאצאיו יבינו ? אוקיי במשך הדורות זה יכול ללכת לאיבוד, הרי אבן זה אבן. אני צריך משהו – חשב סבי אברמל'ע הראשון, שגם תישאר תמיד וגם מעצם המעשה יבינו כל צאצאי בכל הדורות מה משמעות של הדגל.

והנה הרעיון הגאוני שלו: "ברית מילה". נעשה ברית מילה ואיפה ?! דווקא באבר ההולדה, ככה כל אחד יבין מה משמעותו של הברית. הברית מילה הוא הדגל של הפרט הדגל שלי ורק שלי והדגל שלך, הוא שלך ורק שלך, שזה אומר שאין בעולם חוץ ממך ונצחיותך הנצחית על ידי האבר ההולדה = הדגל. כלומר כל אבא אומר לבן הנולד מיד שהוא נולד, אתה נולדתה בן חורין + לטבע כירושה משפטית שנעשתה על ידי קניין קביל. ולכן אתה יכול לקיים את המוסר והערכים מרצון ולא בכפיה כנ"ל.

אגב זה – מסיים אברמל'ע, אנו יודעים על ידי המילה מי הם היורשים המשפטיים של הארץ הזאת. כלומר מי שנמהול – לא על ידי דת (בכפיה דתית) רק על ידי מסורת ?! הוא הוא היורש האמיתי של ארץ ישראל.

שלייני: לא היה ולא נברא, לא היה ולא נברא, לא היה ולא נברא,,,,,,

המלמד: אוקיי הבנו שלא היה ולא נברא, ואז מה ? השאלה היא מה אתה רוצה, אתה רוצה שהמוסר והערכים יעמדו על שוטר וכוח החרב, ואז תצטרך אתה וצאצאיך עד עולם להיות עבד נרצע למדומיין הזה שמדבר בשם הישות הדמיוני ובשם של הדגל שלך ?! או שאתה רוצה להיות בן חורין + הטבע כקניין פרטי לך ולכל צאצאיך וככה המוסר והערכים יהיו טבעיים כמו חוקי התעבורה ?! תבחר ביניהם מה אתה רוצה, זה בכלל לא קשור מה היה ומה לא היה. יש מבין ?!

שלייני: אבל בנטי אומר שהאלוהים נתן לאברהם והאלוהים אמר וכו' וכו'

בנטי: נכון נכון האלוהים אמר לאברהם.

מתערב אברמל'ע בן עזרא ואומר: "המלאך בין האדם לאלוהיו, הוא שכלו" כלומר הבינה האחדותית הוא הוא דבר האלוהים כלומר כמו ש1+1=2 זה דבר האלוהים ואף אחד לא יכול להתכחש לו, שזה אומר השכל\הבינה האנושית היא אחדותית, ולכן אם אברהם הראשון אמר לעשות ברית מילה כי הבינה שלו דרש זאת, זה אומר שהאלוהים כביכול אמר. אותו דבר נח הראשון שעשה את החלוקה בגורל והמציא את הירושה וחקק את הצווים של לא תגנוב ולא תרצח בעקבות המצאת הקניין הקביל על פי הצוו הקטגורי של קאנט ועל פי הצוו של הלל התלמודי. זה אומר שהאלוהים כביכול אמר כי זה הצדק האלוהי, וככה אברהם הראשון ירש את הארץ = דבר האלוהים.

מתערב משהל'ע מימוני ואומר: כתוב במשנה "כל מי שלא חס על כבוד קונו (על כבוד האלוהים) ?! טוב לו שלא נברא !!" וממשיך משהל'ע להסביר בטוב טעם את המשנה: ומהי ומיהו כבוד קונו ?! כלומר מיהו האלוהים ?! שכלו של אדם !!!

גם משהל'ע בן נחמן מתערב ואומר: "דבר השם, גזרותיו ומחשבותיו וענין דרכיו, והדבור יאמר בכל אלה," כלומר האלוהים לא מדבר כמו שהפנאטים כמו בנטי ושלייני חושבים – נזעק משהל'ע בן נחמן, לא ולא, הבינה האחדותית, השכל הישר, חוש הצדק, ובעיקר חירות האדם מביא לאדם לעשות את הישר על פי האלוהים.

המלמד: טוב ילדים, להיום זה מספיק. שלייני ובנטי – עוצר המלמד את שניהם ואמר להם: והיות שאתה חדשים בחיידר ולא למדדתם בגן שלנו אז אתם חייבים להשלים מה שלמדנו עד היום, ולכן אני מחייב אותכם ללמוד בעיון רב את הדפים האלה (בהמשך) ותהיה מבחנים בלי הנחות. ואם לא תצליחו בבחינה, אז אתם וצאצאיכם ימשיכו להיות עבדים לדגל הדמיוני ותחיו לנצח על חרב וכמובן תמשיכו להתווכח עם הדמגוגיות הזולות שלכם כאילו מישהו מכם צודק ונאור, אז לא, אתם תהיו שניכם פנאטים לתמיד, אתם וצאצאיכם עד עולם אם תזכו בכלל ליותר משלוש דורות.

הנה מה שאתם חייבים ללמוד בבית

"ארץ ישראל – צדק ומשפט ודיני ממון וקניין ביהדות"

"הרש"י הראשון בתנ"ך"

"ברית מילה בשביל מה ?"

"למה לדעתי כן תמולי את בנייך"

"משולש החירות"

"חוקה מהי ?"

עקידת יצחק הליבה החרדית

לבסוף – אומר המלמד: אם לא תבינו הכל לעומק, אפשר לעיין בעוד דפים כאן

"מהפכה מחשבתית חברתית"

בברכה

Max maxmen

<span dir=rtl>2תגובות ל‘שליין + בנט בכיתה א'’</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s