אלימות חרדית – אמא'לה

בשבוע האחרון עומדים כל המלקקי תחת בתור לכתוב טור ברשת על האלימות החרדית. בעצמנו ספגנו אלימות חרדית – הם מתלוננים. הגדילו לעשות כותבי הטורים הקבועים בראשם הפנאט והבור ועםארץ גמור – דוב הלברטל ועוד חכמולוג וטיפש דוד רוזנטל.

אבל כהרגלינו אין לנו להתייחס אליהם, מדובר בחמורים מתוסכלים שלא צלחו דף גמרא בימיהם. וחושבים לתומם שבחוץ בתרבות המערבית, שם יקבלו את המעמד הראוי שעל פי דמיונם מגיע להם. למה ? ככה !! מה זאת אומרת למה ?! אני חרדי לשעבר והחרדים ידועים כחכמים ולכן מגיע לי !!

מה שהם לא מבינים, שכל אינטלקטואל מערבי מצוי, לא היה מקבל כזאת אלימות של משטר מול נתיניהם, בשום מחיר. הנ"ל רואה בכזו משטר כמשטר פשיסטי פנאטי שאין סיכוי שהיא תמשיך לשרוד לאורך זמן.

לחרדים האלה הלשעברניקים (כי כנ"ל לא צלחו במגזר ובהמשך יובן למה), אין מושג ירוק לא בחרדיות (אחרת לא היו זונים אחרי היפהפייה המערבית) ובוודאי לא במערביות. הבורים האלה – כמו מירי רגב, חושבים שמשטר זה באמת היזדמנות לשלוט ולהכות ולשבור לילד את שיניו (תראו את תמונת המאמר). בעיקר זה היזדמנות לכפות את דעתך על הזולת בכוח הזרוע והרובה. ולכן הם מציעים מרוב טיפשותם שהמשטר והמשטרה הפשיסטית יעשה סדר.

אז בואו פנאטי עולם נעשה לכם סדר בעניינים.

ובכן, המערב האינטלקטואלי המצוי, רואה בעצם המושג "משטר" ו"חוק" כאלימות. אז אם דנים כאן על אלימות, משטר ואלימות זה אותו מטבע. משטר לא שואל אותך הוא פשוט כופה עליך עם רובה שביד השוטר הפנאט (אין אדם נעשה שוטר מלמטה אלא אם כן נעשה רשע מלמעלה (חז"ל)).

התנאי ההכרחי שבני חברה יכולים להקים משטר (=אלימות) ?! זה הזכות להפגין ולמחות וכו' וכו' בלי הזכות הבסיסי הזה אין זכות קיום למשטר. שזה אומר, שתמיד האזרח מפגין בכל האמצעים מול האלימות המשטרי. כלומר זאת זכותו שבלעדיה אין זכות למשטר להתקיים. (ההיגיון דיי פשוט, למה למשטר מותר ולאזרח לא ? ההיתר של המשטר להתקיים בא אך ורק אם הנתינים יכולים להפגין ולמחות בכל האמצעים העומדים לרשותם)

ולכן תמיד אלימות משטרי על ידי המשטרה לא מוצדק. בוודאי אלימות כלפי ילדים.

שאנו באים לדון על המשטר הישראלי, כאן איש המערב ייטרף דעתו לגמרי לראות אייך המשטר המתיימר להיות משטר מערבי מתנהג כמו אחרון הפשיסטים. הרי על מה הדיון כאן ? הדיון כאן היא על גיוס חובה בכפיה במשטר קפיטליסטי שאין כזה חייה בשום מדינה קפיטליסטית נאורה.

במשטר קפיטליסטי שיש לכל אחד זכות קניין חופשי בלי גבולות שזה אומר שלרוב אין בכלל קניינים ?! אז אייך אתה כופה על כל אזרח גיוס בכפיה שאין לו על מה להגן ?! הרי אין לו קניינים. ולכן באמת בכל משטר קפיטליסטי אין גיוס חובה, יש שכרי חרב בתשלום ראוי.

אז עצם הגיוס החובה בכפיה היא היא האלימות הכי פנאטית שלא רואים בשום משטר פנאטי אחרת (הרי בכל משטר עולם השלישי לפחות אין קפיטליזם שזה אומר שכל אזרח יש לו זכויות בסיסיות מה שאין כן במשטר קפיטליסטי שהוא משולל הכל בכל מכל כל).

זה כלפי הציבור הכללי. שאנו מגיעים לציבור החרדי ששם גיוס אפי' בשביל משטר חרדי נטו, זה ייהרג ואל יעבור ?! אז אין לך אלימות יותר גדולה מיזו !! עצם המשטר כנ"ל זה אלימות, ומי מדבר על עצם חוק הגיוס ?!

יש לציבור החרדי זכות מערבית להפגין אפי' באלימות, בוודאי מול אלימות משטרית. זה שגדולי החרדים תמיד נגד אלימות, זאת הבעיה שלהם. (אני יכול להבין אותם כי הם דואגים לחינוך החברתית שלהם. כלומר הם בעצמם לא רוצים להיות אלימים) אבל מבחינת המערב ? אם מדינה מערבית היית מנסה לגזול צאצאים תחת הוריהם באלימות = חוק ?! ועוד בשביל להיות שכרי חרב בשביל הטייקונים הקפיטליסטים החזירים ?! איש המערב היה מפעיל רק אלימות ? הוא היה הורג ומשמיד כל דבר העומד מול עיניו וידיו.

הציבור החרדי ועוד כציבור דתי, היה אמור להתנהג כמו כל איש דת בעולם מתנהג, אם וכאשר המשטר רוצה לכפות עליו שמד. אבל לא, הם – החרדים בקושי עשו הפגנה אחת בלי שום אלימות אפי' לא מילולית. וקומץ קטן הפגינו יותר מיזה ואולי משכו בזנב של סוס. אחרים קומץ יותר קטן מבייש כל חייל חרדי שמסתובב בשכונה שלהם. וואלה, זאת אלימות ?

ומול המצב הנאור הזה, מצדם של החרדים. נזעקים כל המערכת מראש הממשלה הפשיסט, עד אחרוני המלקקי תחת החרדים לשעבר: החרדים אלימים, צריך להיכנס בהם, צריך לשלוח שב"כ ושאר ההבלים של הפנאטים הנ"ל תלמידי מירי רגב הפנאטית.

עד כאן דיברנו מבחינת הראיה המערבית המתורבתת. מכאן נעבור לחרדיות שכנ"ל גם בזה אין להם שום מושג ירוק. ונוכיח את ערוותם של החרדים הלשעברניקים המתלוננים שספגו אלימות חרדית – מסכנים.

החברה החרדית, לא מאמינה במשטר. התורה וחז"ל ראו במשטר כע"ז. כלומר אלימות מעצם קיום המשטר זה כלום מול הע"ז. משטר זה ריבון ולחרדים\ליהודים יש את ריבון העולמים.

(נחזור לרגע להגות המערבית המודרנית ונראה שהם כבר גם ממש קרוב לחשיבה היהודית בנושא המשטר. אני מביא את זה להראות את ערוותו של המשטר הישראלי מול המשטר המערבי.

"שלטון שמבוסס על עיקרון של כוונות טובות כלפי העם כמו אב כלפי בניו, כלומר שלטון אבהי, שבו מתייחסים לנתינים כילדים וכקטינים שאינם יכולים להחליט מה מועיל ומה מזיק להם ושכופה עליהם לנהוג בפסיביות ולהמתין רק לחסדי המדינה שתשפוט כיצד עליהם להיות מאושרים – אם בכלל תרצה שהם יהיו מאושרים. זוהי הרודנות הגדולה ביותר שאפשר להעלות על הדעת. ארגון מדיני שמבטל את כל החופש של הנתינים ומותיר אותם נטולי זכויות.” (קאנט)

"בעיני בן חורין, המדינה היא אוסף של בני אדם ולא ישות שמעל ומעבר להם, הוא רואה את השלטון כאמצעי, כמכשיר, ולא כמי שמעניק חסדים, כאדון או כאל שיש להעריצו ולשרתו בצורה עיוורת. אין הוא מכיר בשאיפה לאומית כלשהי, אלא באשר היא ההסכמה בין השאיפות שלהגשמתן פועלים האזרחים כל אחד לחוד. אין הוא מכיר במטרה לאומית כלשהי, אלא באשר היא ההסכמה לגבי המטרות שלמענן נאבקים האזרחים כל אחד לחוד" (קפיטליזם וחירות – מילטון פרידמן)

זה המערב (ואפשר להביא עוד אלפי דוגמאות כאלה אבל אותם אני אוהב). ומה במשטר הישראלי הפשיסטי ?! הנה: "להורים אין בעצם זכות על הילד. "הילד אינו קניין שלהם" הם קיבלו מהמדינה את הזכות למלא חובות כלפיו בשל החיבור הביולוגי" אתם מבינים ? צאצאיך לא שלך שמעתם ? הם של המדינה ולכן מה הבעיה להקריב אותם על עזה שלושים שנה לריק ?! הגדיל השופט ברק הפנאט לומר: "אין לך זכות מוקנה לנשום בלעדי". כלומר המשטר הוא הוא הריבון ממש. אני מת לשמוע את הישראלי המצוי אומר בגאווה: אני אתאיסט !!! אתם מבינים ? הוא אתאיסט שאין לו זכות מוקנה לנשום וצאצאיו הם לא שלו רק של הריבון (האל) שהוא מאמץ בחום רב. אז שוב תזעקו בגאווה שאתם אתאיסטים, שוטי עולם.)

מה זאת אומרת שיש ליהודי את ריבון העולמים ? בדיוק זה שאין לו שום ריבון מעליו. כלומר האתאיסט האמיתי זה החרדי\היהודי האמיתי. להם אין ריבון והם בני חורין באופן מוחלט. על פי הטעימה שנתתי לכם לעיל מההגות המערבית, האומות עוד מעט מתקרבות לחשיבה היהודית.

אתם מבינים – שוטי עולם החרדים הלשעבר ? אתם רוצים לא מערב, אתם רוצים פשיזם ודיקטטורה – פנאטי עולם שכמותכם.

ובכן, אייך יכולים היהודים להתנהל אלפי שנים בלי משטר ? אייך אפשר חברה בלי חוקה ? (אגב: למשטר הישראלי אין אפי' חוקה ולכן היא לא חברה רק חבורת מופקרים בכל קנה מידה מוסרית וערכית) התשובה היא שיש להם חוקה אישית שנחקקת בשוק החופשי בכל דור ודור.

בשוק החופשי כמו בכל שוק, יש לפעמים כעסים ואפי' אלימות מילולית ואפי' לפעמים קיצונית יש גם מכות (אפשר כבר לחשוב איזה מן מכות זה אבל מילא נקרא לזה מכות), וזה נדיר אבל לגיטימי לגמרי אפי' שהרוב מתנער מיזה. כי זה תנאי החופש והחירות. זה או משטר שאין לך זכות מוקנה אפי לנשום, או שוק חופשי שלפעמים יש סיכוי שתקבל מכות אם תצליח להרגיז מישהו באופן קיצוני.

אז כן, אשרינו מה טוב חלקינו, אנו בני חורין וחופשיים עם חוקה אישית בחירית (הרי תמיד אתה יכול לעזוב את היהודים ולאמץ את המשטר ואת השופט ברק ולזעוק שאתה אתאיסט אפי' שאין לך זכות מוקנה לנשום).

אז אייך מתנהלת לו החברה היהודית והחרדים זה אלפי שנים ? אפשר לפתוח ספרות ולראות !! ואפשר לטייל בבית המדרש ולראות שתי בחורים רבים ומתווכחים בטונים גבוהים עד טיפת דמם האחרון. אני בעצמי קיבלתי לא פעם סתירה מצלצלת מהמג"ש שלי על שאלת שטות. כן זה תנאי החופש והחירות.

בתוך חברה כזו שאין לה ב"ה משטר, נוצר מצב שכאלה לשעברניקים, מוצאים את היהודי החרדי מכליו. למה ? כי הוא בא להחריב את החברה מבפנים הכל בכדי להשיג נפשות למשטר הפשיסטי. אין להם משטר ושוטר שיעשה את העבודה. כלומר יש להם חוקים אישיים בלי שוטר ומשטר, ככה שכל אחד יכול לעבור על החוקים בקלות בלי שום מורא. אבל זה מפריע כמו שזה מפריע בכל חברה עם משטר ששם השוטר דואג לכך שלא תעבור על החוק. לחרדים אין את זה. בקושי יש מצווה למחות ורובם לא עושים את זה גם כן כי הם בשיטה של שלמה המלך שאמר: "אל תוכח לץ פן ישנאך"

הם הלשעברניקים יודעים את זה טוב טוב. הם יודעים שהחברה היהודית היא חברה חופשית בלי משטר ולכן הם יכולים להרגיז כל אדם ולמה לא ? הם הרי פנאטים לא מתורבתים. אז כן כן לפעמים הם מצליחים להוציא מישהו מכליו וישפוך עליו כוס מים וכדומה. אז דחילק, ספגתם אלימות ?! בכל מקום אחר במיוחד במקום דתי, היו עורפים את ראשכם ומחלקים את שאר גופכם לעופות ולחזירים.

זה עוד במקרה הטוב שהלשעברניקים בתוך המחנה. מה קורה במצב שהלשעברניקים מגייסים את המשטר הפשיסטי ומדרבן ומסית אותם נגד החרדים ? האם בחברה הכי מתורבתת היו יוצאים מיזה בשלום ?!

מה קורה במצב שהלשעברניקים באים לגזול את הילדים למולך ?! אין להם – לחרדים שוטר שישמור אותם מהגזלנים האלה הגונבי נפשות. אז מה היית עושה כל חברה שפויה ?

מה קורה במצב שהלשעברניקים מקימים אתרים מתחזים לחרדים (כמו כיכר השבת עוד) ורודפים באנטישמיות – על תקן שלוש ארוחות ביום, כל דבר שהחרדיות מייצגת ?!

מה קורה במצב שאחרי כל זה, הם באים בשבתות בבית כנסת כאילו שום דבר לא קרה ? באיזה חברה רבונו של עולם זה יכול לקרות ? פלאי פלאים רק אצל החרדים. אצל החרדים הכי קיצונים כמו תולדות אהרן יכול מזרוחניק (כינוי לדתי לאומני) יחד עם חסיד תולדות אהרן לרקוד בשמחת בית השואבה בתוך מאה שערים. אז אייך זה קורה ?

אז ככה, אם החוטא הכי חוטא יבוא בטוב בלי שום רצון לקלקל, אז אפי ירקדו עמו ביחד במעגל בתוך בית המדרש הכי קיצוני שיש. אבל אם יבוא לקלקל והם יודעים טוב טוב מה מקלקל ומה מרגיז ?! אז נכון יהיה מישהו שיזעק מילולית ואפי' ישפוך עליו מים. אז מה ? במיוחד שאתה יודע מראש שזה תנאי החירות האבסולוטית. הרי במשטר שאימצת בחום רב ואת הריבון שאימצת כפנאט, לא תעז לעבור על חוק או על התנהגות סביבתית שמה יבוא שוטר עם מקל ורובה. כאן אתה יודע שאין חוקים ושוטרים ואתה יכול לעשות הכל בכל מכל כל שהסיכון היחידי זה כוס מים. אז אתה מתבכיין לי על אלימות חרדית\יהודית ?! יא מפגר מארץ המפגרים, אייך אתה מעז ?

אתם חובבנים ולוזרים וטיפשים בטירוף ואני הסביר לכם למה. בחברה החופשית היהודית, אם יש לך מה לומר ולמכור, אז תצליח למכור את הגיגיך ותקבל את הצומי הראוי לך. זה שוק חופשי ובשוק מוכרים משהו ערכי שיש להם ביקוש. אז למה לא שומעים ממכם כמו ששומעים כל בר פלוגתא במגזר ? הרי אין שתי אנשים בשוק שמסכימים על דבר אחד, אז מה הבעיה שלכם לומר מה שיש לכם לומר בשוק החופשי ?! קחו אותי כדוגמה, אני מוכר דברים קשים מאוד שלרוב זה אפי' מרגיז בטירוף, אבל זאת מחיר החירות והחופש שכל יהודי מקבל על עצמו.

אתם לוזרים, לא הצלחתם לגייס רב – מקובל בשוק החופשי, אחד לנשמה. אז מה אתם עושים ? יוצאים לגייס את הפשיסטים לעזרתכם ? ועוד מול מי ? מול החברה היחידה בעולם שלא יודעת אלימות מהי ?! שאין לה משטר ושוטר שיכפה עליכם את חוקיהם ?! הרי בכל חברה בעולם הייתם נכנסים לכלא פלוס מכות מהשוטרים על התנהגות לא חוקית. אז למה בחברה החרדית אתם מרגישים חופשיים להתנהג לא חוקית ? נכון אין שוטר, אז מה ? אתה הרי רוצה להיות נאור ומערבי ומתורבת, אז תתנהג ככזה.

לסיכום:

החרדים אם הם היו חברה רגילה, הם היו יוצאים ומשמידים את המשטר הישראלי שרודפת אותם מאז הקמתה. בוודאי אתם הבוגדים הלוזרים האנטישמים, היית כבר מזמן קבורים עמוק באדמה. אלה מה הם פשוט לא יודעים מהי אלימות. האמת היא שעל פי חשיבתם אלימות לא עוזרת ולכן הם לא מקימים "משטר" שכלעצמו – המשטר – היא היא ה'אלימות כנ"ל. יש להם מן מאמרה שאומרת: "אין כוחינו אלה בפה" שזה לעומק אומר שהבינה אחדותית (השכל האנושי) האנושית תנצח לבסוף (בשפתם זה נקרא: ותמלא הארץ דעה את השם), וכפי שציינתי לעיל בני האומות כבר דיי קרובים לכך.

ואתם שוטי עולם מנצלים אותם ? מנצלים את חולשתם שבא ממוסר וערכים הכי איכותיים שיש, לגזול מהם את צאצאיהם למולך ?! ועוד מגייסים את המשטר הפשיסטי ? מה שהכי מטריף זה שאתם הלוזרים מתבכיינים על אלימות שספגתם אצל החרדים. יא זבלים שכמותכם !!!

לסיום:

מה עומד מול מה ?

משטר (= אלימות במהות כנ"ל) שעוד כופה גיוס בכפיה בשביל הטייקונים לשמור בשבילם על הגז הטבעי שהם גזלו מהיהודי.

מצד שני יש את היהודי המקורי שטוען שארץ ישראל ירושתו וקניינו הפרטית. והוא משום מה לא חושב לרגע לזכות בחזרה בירושתו עם חרב (ראו לעולם לא אוחזים בחרב !). בוודאי שלא יעשה את זה בשביל משטר קפיטליסטי ששם הוא משולל מהכל שאפי' מים אסור לו לאגור בארץ ירושתו על פי החוק.

שוב, הוא לא ייקח חרב אפי' בשביל קנייניו הפרטיים שזה ארץ ישראל. בוודאי לא בשביל דגל לאומני שזה מבחינתו ע"ז של תורה כנ"ל.

מולו שוב עומד המשטר הקפיטליסטי שרוצה לגזול ממנו את צאצאיו (ולא סתם צאצאיו, מדובר על לפחות עשר ילדים במשפחה שהם עמלים על כך יומם ולילה כל חייהם. בזמן שהאזרח הרגיל מתעצל להוליד יותר משנים), לא בשביל לו (הרי הוא משולל מהכל כנ"ל) רק בשביל הקפיטל החזיר שיצליח לשמר את הגזל שגזל מאתנו ?!

לא רק זה. המשטר רוצה גם לחנך אותו מחדש ולהפוך אותו כפונקציה להיות הון אנושי לטייקונים.

זה מה שעומד כאן. חד וברור שאין ברור יותר מיזה.

והנה נפל עלינו צרה חדשה ישנה, והם הממזרים האלה הלשעברניקים המלקקי תחת הפנאטים שלא מבינים בשום כלום, לא במערביות מתורבתת ובוודאי לא בחרדיות וביהדות, ועוד מתלוננים שהם ספגו אלימות חרדית. אמא'לההההה.

חבריה, הגיע הזמן שתצאו לנו מהוורידים. לכו תזיינו את התחת המערבית ותישארו שם לתמיד.

נ.ב. צדיקה אחת בסדום מצאתי והיא "תמר זנדברג" שתזכרי לטוב כמו כל דורשי טוב ליהודים בהיסטוריה. וכמובן המאמר החד והברור שמצאתי ואהבתי מאוד והיא מאמרו של "פיני רוזנברג" כאן

 https://plus.google.com/101747152814511281988/posts/L32RZf3iRx7

כותב בצער רב

Max maxmen

<span dir=rtl>2תגובות ל‘אלימות חרדית – אמא'לה’</span>

כתיבת תגובה