חיים ולדר, פגעת באהרן ברק ולא תשלם על כך?

חיים ולדר, פגעת באהרן ברק ולא תשלם על כך?

קראתי בעיון רב את הכתבה של אהרן רבינוביץ בעיתון הארץ, כתבה בכותרת נשים מעידות על חיים ולדר.         

ראו כאן https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium.HIGHLIGHT-MAGAZINE-1.10376887

על פניו לפני הכל חייבים לומר שחכמת ההמונים אומרת לנו, שאם מתחזה לחרדי (אם תרצו, יהודי חצר) כותב בעיתון הארץ על חרדים, זה כתבה מוזמנת. הרי ממש ממש במקרה את התחקיר הזה עשה חרדי?! הרי סטטיסטית זה היה נופל על אחד מכותבי החילוניים בעיתון הארץ. למה בדיוק שבעיתון כותבים על חרדי, זה דווקא חרדי שעשה את התחקיר?

שעוברים על העדויות בכתבה זה נשמע מושלם מדי בכדי להיות אמת. מה עוד, העדויות מתכתבות עם קוראים חרדים. כלומר תוכן הסיפורים שלהן עושה פולמוס עם קורא חרדי. הרי הקורא מיד אשאל אייך זה יכול להיות? והנה הכתבה נותנת לו מיד את התשובה שקונדום זה לא בעילה וכו' וכו'. בקיצור כתבה מוזמנת מראש. ואז נשאלת השאלה למה? כל השבת זה לא נתן לי מנוח. מה ראו פנאטי המשטר בחיים ולדר? בכתבה אהרן רבינוביץ מנסה למכור לנו שולדר הוא פני המיינסטרים החרדי. מיד בכותרת: "חיים ולדר הוא פני המיינסטרים החרדי".

אז קודם כל ממתי סופר ילדים הוא המיינסטרים והאליטה אצל החרדים? אצל החרדים תמיד תלמידי חכמים הם האליטה בל"ז, אם כי אין חיה כזו אליטה ומיינסטרים אצל החרדים. ושנית כל, ואז מה, נגיד שהוא האליטה, ולכן מה? למה עיתון הארץ מחפש את חיים ולדר?

אנקדוטה: כמעט כל דוברי אידיש מאז השואה ילדי דור השני, גדלו על יום טוב עהרליך זצ"ל. לימים יום טוב עהרליך כתב ספר קיצים שעד ה'תשמ"ח (1988) יבוא המשיח. ובספר הוא מוכיח שעשרת השבטים עוד קיימים עם העדויות של העבמים (היה מאוד פופולרי נושא עבמים בשנים האלו). בקיצור כילד שאלתי תלמיד חכם, מה הוא אומר על הספר. ענה לי (בלשון שלי) עלה לו השתן למוח. במילים פשוטות, יש לך פופולריות ובצדק, תסתפק עם זה, אחרת אתה עוד מסוגל לכתוב ספר שטותי שכזה ואתה הורס לך את כל הטוב שכן השגת.

עוד אנקדוטה: הרב אמנון יצחק קיבל פופולריות מהדרשות שלו. פעם האזנתי לאחד מהדרשות שאמר שם שבעוד עשר שנים יבשת אמריקה תשקע בים. זה היה די בתחילת דרכו, והתקשרתי לרב לשאול מה זה? האם עלה לו השתן לראש? ובאמת לא לקח הרבה שנים ואני מצטער הרב אמנון יצחק התחיל להתערב בדברים לא לו, וככה הרס לעצמו הכל.

הווה אומר. ביהדות אם הקב"ה נתן לך כישרון כלשהו או הצלחה בנושא מסויים, תסתפק עם זה. אחרת תהרוס לך את הכל. ביהדות אדם כזה שעובר מתחום הצלחתו ועולה לו השתן לראש, הוא מפסיד את הכל. מכאן נובע הצניעות של גדולי היהדות בכל הדורות. הם כולם ידעו טוב טוב שאין אתה מנסה עם הצלחתך או כישרונך, לקבל שררה או להשפיע בתחומים שאין לך את זה.

אצל בני המשטרים הפנאטים, הם חושבים שאיש מצליח או איש עם כישרונות, טבעי הוא שהוא המיינסטרים האליטה המובילי דעת קהל. ביהדות אין חיה כזו. אין מובילי דעת קהל ואין אליטה וכדומה.

מכאן שרלטני המשטר מנסים כל הזמן לתפוס כביכול כרישים חרדים (כמו הרב ברלנד הרב דרעי פנחסי ליצמן ועכשיו ולדר). לכו ספרו להם שאין כרישים ביהדות, אנחנו לא בני משטרים פנאטים אלא בני חורין.

בכל מקרה חשבתי לעצמי שלא חסר סופרים, אז למה דווקא חיים ולדר? אוקיי, הם מדמיינים שסופרי ילדים הם אליטה וכרישים שכדאי לתפוס בחכה. אבל למה דווקא את חיים ולדר, הרי לא חסרים סופרים שכאלה.

ופתאום נזכרתי בסיפור של חיים ולדר עם השופט ברק. ונרחיב קצת עם המקרה.

ובכן שהשופט ברק פרש, חתנו – רם לנדס, עשה סרט דוקומנטרי על השווער היקר. כבר בזמנו שראיתי את הסרט, אמרתי לעצמי אם החסידים חשודים להיות חסידים שוטים, הסרט הזה הוא שיא גינס על חסידים שוטים. מעבר לזה שחתנו הופך את השווער לאליל בשביל פנאטי בני המשטר, הוא מנסה למכור לנו מנטרות כאילו הן חכמות עמוקות פילוסופיות ואינטלקטואליות. אבל סטודנט מתחיל יכול להבין די מיד שהן מנטרות הזויות שאין להן על מה לסמוך. ודנתי כבר בנושא בפורום עצכ"ח זצ"ל. והנה כמה מילים שלי משם

[הוא מתחיל את הסרט כגדול בענווה, ואומר כך: "כל חולשות האנוש, ישנן גם בשופט" בהמשך הוא מדבר כבר כאלוקים עצמו, ואומר כך: "אבל יש לנו כלים להעריך את החוקיות של ההתנהגות האנושית" "אני לא רופא, אבל יש לי כלים לדעת מתי רופא התרשל" "אני לא טייס, אבל יש לי כלים לדעת מתי טייס התרשל"  "אני לא רמטכ"ל, אבל יש לי כלים לדעת מתי הרמטכ"ל ביצע את תפקידו באופן לא ראוי"  "זה המקצוע שלי כשופט". זה האני מאמין שלו, והוא חוזר על זה הרבה פעמים בסרט הקצר הזה.]

מיותר לומר שאין לדברים אחיזה במציאות. זה חשיבה דטרמיניסטי טוטליטרי אריסטוטלי שחלף ועבר מהעולם ב"ה. ואגב הסרט לא נמצא ברשת, כנראה מישהו בסביבתו קיבל פתאום שכל והורידו את הסרט מהרשתות.

לימים שמעתי שחיים ולדר היה אמור להיות שחקן בסרט. לא פחות ולא יותר יצרן הסרט – חתנו, רצה את ולדר כשחקן שברקע ישיבת פוניבז'. (האירוניה כאן, ששוב בן המשטר חושב שביהדות יש סמלים וסמל היהדות זה כמובן בנין האבן של ישיבת פוניבז'. לכו ספרו לו, אם זה הסמל של היהדות ושם יש דגל המדינה ביום העצמאות, אז למה אין דגלים בשאר הישיבות והבתים?!)

בקיצור, חיים ולדר – על פי מה שהוא מספר, לא שחק את המשחק כפי שהחתן – רם לנדס, רצה וזה באמת לא נכנס לסרט האלילי הנ"ל.

חטאו של חיים ולדר הוא לא רק שלא שיחק את המשחק, הוא מרוב חוצפתו סיפר את הסיפור לכולם בעיתונות וברשתות.

והנה דברי חיים ולדר על מקרה של הסרט האלילי הנ"ל (מתוך מכתב גלוי לאהרן ברק מאת חיים ולדר)

[לפני 10 שנים, שלוש שנים לאחר פרישתך מנשיאות בית המשפט העליון, התבקשתי להתראיין לסרט תיעודי שעשה עליך הבמאי *רם לנדס*, בעקבות פרישתך.

מול צוות צילום מקצועי וגדול שהתמקם על פי בחירת הבמאי באופן סימלי מול ישיבת פוניבז' בבני ברק, דיברתי במשך מחצית השעה ויותר אודותיך. לא תקפתי אותך (גם מפני הנימוס, וגם מפני שמעולם לא תקפתי אותך באופן אישי), אך הצגתי אותך כ"אדמו"ר החילוני". איש המנסה לברוא עולם חדש, בו לתורה לדת ולעולם הישיבות לא תהיה שום השפעה. דיברתי גם על בחירתך במשפט הגרמני על פני זה העברי, ובעיקר על שיטת ה"אקטיביזם השיפוטי" המנסה למעשה לנטרל את השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל, בשל החשש ששלטון הרוב יסכן את התפישה הליברלית, ולייסד כאן מעין "דיקטטורה נאורה", העלולה בקלות להתגלש ל"דיקטטורה לא נאורה בשם הנאורות".

דיברתי שם, על הדרך החכמה שלא לומר הערמומית שנקטת כדי להעביר את מושכות השלטון מידי הנבחרים לידי המערכת המשפטית, ואמרתי כי לא ירחק היום, ולח"כים ולשרים לא תהיה שום משמעות. הם יהיו בובות על חוט, כשכל החוטים יהיו בידיים של אהרן ברק.

אמרתי שם, כי אותנו החרדים, לא ממש מעניין מי ישלוט כאן, שכן אין לנו כל עניין לשלוט במדינה. כל שמעניין אותנו הוא המשך קיום היהדות, לימוד התורה וקיום המצוות. ובניגוד להצהרותיך ש"בית המשפט יגן על מיעוטים ובתוכם החרדים" משום מה לא רק שהוא לא מגן עלינו אלא בוחר לפגוע בנו ולהצר את צעדינו גם בדברים שאנו מגיעים להסכמה עם נציגי החילונים.

בסיום הראיון, מחוץ לסט הצילום, אמרתי לרם לנדס, הבמאי, כי ברור לי שאפילו מילה אחת מכל מה שאמרתי לא תתפרסם.

הוא שאל אותי, "מדוע אתה חושב כך?"

עניתי לו: "כי ברור לי שהסרט לא יעבור בלי אישורו של אהרן ברק. אני קצת מכיר אותו. הוא לא יסכים שהדברים הללו ייכנסו".

הוא אמר לי: "א. מי אמר לך שהוא יראה את זה? ב. גם אם נניח שכן, מדוע שהוא יפסול? הרי לא תקפת אותו באופן אישי".

עניתי לו:

"א. הוא יראה את זה בוודאות. שכן, אם הוא לא יוכל לשלוט בכל תכני הסרט, הוא לא ישתף איתך פעולה בשום פנים ואופן. ב. הוא לא יאשר את הכנסת דבריי, בדיוק מאותה סיבה שאתם הזמנתם אותי לכאן. *כי אני אומר את הדברים הנכונים. את התכנית כולה. זו שהוא לא רוצה להביא לידיעת הציבור".*

סרט התעודה *"השופט"* פורסם ב-19.7.2009. כל צמרת המשפט הגיעה להקרנת הבכורה בירושלים. היה זה שיר הלל לך ולעשייתך, והיו גם דברי ביקורת מדודים. אבל אפילו מילה אחת ממה שאמרתי לא הופיעה שם. לפחות לא הופתעתי.

*בעצם כן הופתעתי.*

לאחר צאתו של הסרט לאור, נודע לי, כי הבמאי רם לנדס, הוא לא אחר מאשר… החתן של אהרן ברק…

שליטה אבסולוטית אמרנו. הלא כן?]

עד כאן דברי חיים ולדר שהתפרסם בכל הרשתות ובעיתונות.

עכשיו אני שואל את חיים ולדר: מה חשבת לעצמך? שלא תשלם על כך? כפי שאני מבין מדברי חיים ולדר, שהוא כבר שנים מתפלסף עם השופט ברק על דפי העיתונים. ולכן נשמע לי די מוזר שחיים ולדר יחשוב שהוא לא ישלם על כך.

לסיכום:

אני לא אוהב קונספירציות. אבל ברור לי שחיים ולדר הוא מטרה אחרי אולי ניסיון סחיטה של איזה מדומיינת. כלומר אם היה כזה ניסיון סחיטה אין לי ספק שיש לחיים ולדר מספיק אויבים – החסידים שוטים של ברק ומערכת המשפט, שינצלו את המקרה להפוך את חיים ולדר למטרה.

מה ישיגו מיזה? כלום!! אולי נקמה. דעת ההמונים על השופט ברק הטוטליטר והגאוותן והמתנשא הלאומי, לא תשתנה. ק"ו דעתינו על החסידים שוטים שלו לא תשתנה.

לגבי המערכת אנו הרי מכירים אותה מספיק. הרי מספיק הדוגמא של השופטת ששלחה הורה לכלא על סמך חלום של בתו שחלמה שאביה אנס אותה. כלומר לא העידה שאביה אנס אותה רק העידה שחלמה חלום שאביה אנוס אותה. ראו כאן https://www.haaretz.co.il/news/law/1.2429905

לגבי הקרבנות כביכול.

מקובל מאוד המנטרה "אני מאמין לך". אבל שקוראים את העדויות ה"אני לא מאמין לך" זועק עד השמים. הרי מי שמכיר, סיפור כזה בכל קהילה חרדית מכל מאות הגוונים של קהילות החרדיות, היה הורס את החיים ולדר תוך רגע אחת. כלומר אם באמת היה קורבן שהתאושש ורוצה נקמה או צדק, היא צריכה רק לעלות לרב שלה ולספר את הסיפור, והנה אין יותר חיים ולדר.

לבוא אחרי הרבה שנים, ועוד לבוא בפלטפורמה מערבית\משטרית להתלונן – במיוחד שהן יודעות כמה המערכת פנאטית ומטומטמת (כנ"ל מסיפור החלום שאביה אנס אותה), מערכת שקופצת על כל סיפור שכזה = סיפור על חרדי תמיד זה סיפור עסיסי במיוחד, ה"אני לא מאמין לך" לגמרי נשמע סביר.

לסיום:

למה אני לא מאמין לסיפור?

1, אהרן רבינוביץ הוא יהודי חצר ולכן שום דבר שיוצא מהפה שלו לא אמין.

2, עיתון הארץ אמור היה לתת לחילוני לעשות את התחקיר, אם היה עיתון הגון. הרי כעיתון רציני אתה לא יכול לסמוך על אהרן רבינוביץ שהוא עושה תחקיר על חרדים שונאי נפשו. והיות שהעיתון לא נהג כך, אני מסיק שהכתבה מוזמנת מתחילה. כלומר אהרן רבינוביץ ידע מראש שסיפור לשון הרע שכזה על חיים ולדר, זה משהו שעיתון הארץ ירצו מאוד (הרי הוא פרסם מכתב גלוי לשופט ברק כנ"ל). והוא צדק, עובדה שהם פרסמו את הכתבה אפי' שהתיק נסגר במשטרה.

3, העדויות כנ"ל מתכתבות ומתפלספות עם הקוראים. ורק עדות שקר מתכתבות עם הסתירות שבעדות.

4, הקרבנות בשעת מעשה אם היו רוצות הצלה, אין הצלה ונקמה יותר גדולה, שמקרה כזה מטופל בתוך הקהילה שלהן, וק"ו אם היו מגייסות את המשפחה את ההורים האחים הדודים וכו'. וזה נכון אפי' לא בשעת מעשה אפי' אחרי שנים. כלומר אם זה נקמה אישית של הקרבנות, לא ככה עושים את זה. הנקמה המתוקה ביותר זה להרוס את האדם בתוך הקהילה. עם השלטונות אתה לא משיג את הנקמה רק להפך. עצם זה שהקרבנות לא עשו את זה, מוכרח להיות שזה לא הנקמה שלהן. אז נשאלת השאלה של מי כן? מי רוצה כאן נקמה? התשובה הסבירה ביותר היא, אהרן רבינוביץ פלוס עיתון הארץ החסידים שוטים של אהרן ברק.

סוף דבר

המערכת ובני המשטר לא לומדים כלום. לעולם לא תצליחו להוריד מאדם חרדי את כבודו עם עלילות שווא. זה לא קרה עם דרעי ולא קורה עם הרב ברלנד ולא יקרה עם חיים ולדר. יותר מיזה. היהודים בעיקר החרדים סובלים מאנטגוניזם. שזה אומר כל מי שאתם (כן אתם. אתם לא מסוגלים לקלוט שריבון אדם על אדם על היהודי הופך אותכם אוטומטית לאתם) רודפים, מביא את כל היהודים להיות בצד הנתקף. כלומר גם את זה יודעות הקרבנות. והנה יש לנו עוד הוכחה שהן שקרניות. הרי ביום שהלכו לשונאים, אף אחד מאתנו לא מאמינים לכן, אבל למה לעשות שטות שכזה? אל כורחנו שאתן שקרניות.

ולחמורים שמתחזים משלנו ולוקחים אוטומטית את הצד של המערכת, אני אומר: רואים לכם!!!!

כמה מילים לשופט אהרן ברק

אדם שרוצה לקבל הערצה אצל ההמונים, צריך באמת להיות אדם משכמו ומעלה. עם מנטרות הזויות אתה עושה צחוק מעצמך. המנטרה הראשית שלך זה זכויות יסוד אדם וחירותו. אנו ההמונים מספיק נבונים לדעת מהן זכויות יסוד של האדם. במיוחד אנו היהודים, אפי' היהודים המתבוללים הבינו זאת, כמו למשל חנה ארנדט שכתבה את יסודות הטוטליטריות. היא הבינה טוב טוב מהן זכויות אדם: "הפגיעה הבסיסית בזכויות האדם באה לכלל ביטוי קודם כול ויותר מכול בשלילת מקום בעולם" (חנה ארנדט). ביהדות יודעים שהמצאת הקניין הפרטי לא קביל אם יש אדם אחד בעולם שאין לו קניין פרטי. כלומר על פי היהדות וגם על פי הצוו הקטגורי של קאנט, הקניין הפרטי לא קביל אם יש אדם ביקום כולו שנולד בלי קניין פרטי.

כידוע לך – השופט ברק, לך יש דירות להשכרה. כלומר כל הביזנס הזה שלך מושתתת על כך שנשללת מכל אדם מיום היוולדו את הקניין הפרטי. הרי בלי זה מי היה שוכר ממך דירה? כלומר אתה משקיע כסף על סמך זה שזכויות אדם נשללת מהאדם. אז אייך אתה יכול לדבר על זכויות אדם? נעזוב זכויות אדם. חזרנו על חשבון רווקינו ורווקותינו לארץ ישראל אחרי אלפיים שנה בכדי שלא יהיו לנו דירות ואתה תעשה מיזה ביזנס?

במחשבה שניה למה אני טורח, במילא לא תבין כלום הרי לא למדת יהדות ולא למדת בישיבה. אבל למה אתה לא יודע את מה שכן למדת? את הצוו הקטגורי למדתה, אז אייך לעזאזל אתה משכיר דירות בארץ ישראל ובכלל?! ואגב. למה גויס חובה אם לחייל הרווק אין על מה להגן, הרי אין לו קניין בארץ?! "צריך להכיר בכך שמודל גיוס חובה וחברה ליברלית דמוקרטית, אלה שתי ישויות שנמצאות בסתירה זו לזו ולכן המציאות הזאת לא יכולה לשרוד לאורך זמן" (פרופ' יגיל לוי).

אתה רואה, שום דבר מהפכני באמת לא עשית בחיים המקצועיים שלך. לא זכויות אדם – שאתה על פי הביזנס שלך, אפי' לא מבין מה זה. ולא בנושא הקרבת דם רווקים ורווקות לחינם = ביטול גיוס החובה. אז ספר לי למה שאני וההמונים יעריצו אותך?

כותב בצער רב

max maxmen

שני מאמרי המשך של סגת חיים ולדר

גזענות?! או אין חיבור בין התרבויות – הסלקציה במוסדות החרדים מוצדקת?

החרדים עם חיים ולדר. למה?

<span dir=rtl>12תגובות ל‘חיים ולדר, פגעת באהרן ברק ולא תשלם על כך?’</span>

  1. כתבה שאמורה להגן על חיים ולדר! וכנראה הוא ממן אותה
    אני מכירה אישית בחורה שנפגעה ממנו לפני 9 שנים ופחדה לספר אז בקשה
    אנחנו לא נאמין לך שאתה מנסה לעשות מניפולציות ולהגן על עצמך

    אהבתי

  2. זה בלוג חינם אז לא צריך לממן אותה. בכל אופן עם כזה דמיון מפותח וקונספירטיבי, אייך אני אומר להאמין שאת מכירה אישית וכו' וכו'?!
    בכל אופן זה בכלל לא הדיון האם היה או לא היה (אם כי שאני באמת לא מאמין לסיפורים כאן כי אני סומך על כך שהמשטרה סגרה את התיק. לא שאני סומך על המשטרה כי הם צדיקים אלא ההפך בגלל שהם רשעים ורודפים חרדים, ועם כל זה סגרו את התיק) . הדיון הוא מה קרה עכשיו? למה אחרי 20 שנים פתאום עיתון הארץ והעיתונאי החצר, נזכרו עכשיו?

    אהבתי

  3. זה בדיוק מעניין אם היה או לא היה , את הציבור אל מעניין פוליטיקה , מעניין תכל'ס
    מעניין אותנו חקר האמת והאמת תצא לאור , לא מעניין אותי אהרן רבינוביץ' ולא מעניין אותי עיתון הארץ
    מה שחשוב שמי שפושע יהיה בכלא , תפסיקו למכור פוליטיקה בולשיט

    אהבתי

  4. לאספסוף זה מעניין לתת אדם זה מעניין.
    אדם הנבון בנה שירותים סגורים. דברים כאלה סוגרים בין התוקף עם הנתקף. אנו לא רוצים תרבות שעוסקת בזבל כל היום בפומבי.
    כל הסיפורים האלה מיועדים לאספסוף הקניבלים שרוצים יום ולילה דם בכיכר העיר. בשביל האספסוף האלה אפשר לעשות סרטים.

    אהבתי

  5. תגובתך לא מובנת בעליל, צריך לעסוק בדברים בפומבי על מנת שבעלי הכוח והשררה יאבדו את כוחם לשלוט בעם……….

    אהבתי

  6. במציאות זה לא עוזר. מהצד השני, הצעירים שומעים כל הזמן את הזבל הזה ולומדים ואולי חושבים שזה טבע האדם המפלצתי והם שמקבלים כוח עושים את זה כפי שלמדו מאחרים. והנה עובדה שזה קורה שוב ושוב. ולכן לדעתי תרבותית חינוכית עדיף שדברים כאלה סוגרים בשקט בלי נזק סביבתי חברתית תרבותית.
    אנחנו לא שמים לב כמה דיוני הסלון של התרבות שלנו ירדה פלאים. ואז שיש ביקוש, העיתון\התקשורת\המדיה הוא ההיצע וחוזר חלילה וחלילה וקיבלנו תרבות אספסופית שרק סיפורים כאלה מספק אותו.

    אהבתי

  7. הלוואי והיה אפשר לסגור בשקט, לא יהיה אומץ לנפגעות להתלונן ולא יאתרו נפגעות נוספות מבלי פרסום.
    להיפך , כאשר שמים על השולחן ויש גינויים אז הצעירים לומדים שזה שפל , ואם מטאטאים מתחת לשטיח אז לא יודעים שזה חמור.
    ומה שאתה כותב בכתבה יותר טוב ? זה נותן תחושה שהכול פוליטיקה ואין אמת ולא היה כלום והכל סגירת חשבונות.
    יש לי תחושה שאתה מטעם חיים ולדר עצמו ומנסה לערוך מניפולציה על הגולשים.
    אז בוא , לא הכול פוליטיקה כי כמו שאמרתי אני לא קשורה לפוליטיקה , אני מכירה בחורה, תלמידה של אחותי שהבן אדם התעסק אתה לפני 9 שנים, ואז הבחורה לא רצתה להתלונן כי פחדה מהשם שלה, זה מה שקורה שמטאטאים מתחת לשולחן…………….
    הוא איש ציבור אז חייבים להביא את הדברים בציבור נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הוא לא אדם פרטי אז צריך להיזהר מפניו, כל פגיעה נוספת יכולה להרוס חיים שלמים.

    אהבתי

  8. ואגב יש פגיעות נוספות כי לפי מחקרים כל נתקף יש לו סיכוי להפוך לתוקף ………………….
    ולא בגלל פרסום הדברים
    זה דבילי לחלוטין לרשום את זה

    אהבתי

  9. כל מה שכתבת מראה רק שיש לך חשיבה של בת משטר. אני כיהודי לא רוצה לחיות בתרבות של בני משטרים. לנו יש ניסיון רב שנים של אלפי שנים. התרבות שלנו יותר חשוב לי. הרמה של בני התרבות שלי יותר חשוב לי. ולכן אני מעדיף שהמקרי הזבל שלנו יסגר בשקט בינם לבין עצמם כפי שנהגנו זה אלפי שנים.
    וכאן אני סוגר את הדיון הנחמד שלנו.
    מי ייתן שתצליחי בכל אשר תלכי אמן ואמן

    אהבתי

  10. אני ממליץ לך לעיין בשני מאמרי המשך של סגת חיים ולדר. אולי תצליח לרדת לסוף דעתי
    שמתי עכשיו לינקים למאמרים בסוף הכתבה כאן

    אהבתי

  11. אין לי זמן לפילוסופיות.
    אתה כותב שהחרדים עם ולדר. אבל החרדים לא עם ולדר! , החרדים אומרים שיש זיכוי סביר שזה קרה כי היו על הבן אדם רינונים ולא מרננים סתם, ולחכות לבירור התוצאות…….

    אהבתי

  12. תראי אותך, אין לך זמן לפילוסופיות. בוודאי אלא מה, את הרי בת משטר שהגננת עם השוטר ידריכו אותך אייך לחיות. הגננת לא יכול להעסיק אותך ואת שאר בני המשטר כל היום ולכן היא מעסיקה אותכן עם הפרד ומשול מעסיקה אותכן לרדוף אחרי שדים שלא קיימים. מדי פעם היא זורקת לכן עצם אמיתי.
    אז הנה יצאת לציד, לצוד את ולדר הדמיוני. ואם נאמר לך שזה לא אמיתי, זה אכזבה גדולה הרי בדמיון היה לך כבר משהו ביד לצוד.
    ואת באת לכאן בלי שתכיר אותי ואת הבלוג שלי והסוג נושאים שאני מטפל בו, וטוענת שהכתבה מומנת על ידי ולדר.
    אוקיי, מותר לאדם לחשוד ולשאול, אבל לא שאלת אותי רק קבעת שזה כך. ואחרי שהתנדבתי לעזור לך להבין שזה לא מומן, אחרי שני תגובות את חוזרת להאשים אותי שזה מומן על ידי ולדר.
    ובכן אני שואל אותך. האם יש הבדל בין העדות שלי לעדות של נפגעת מינית? לשניהם את אמורה להאמין. אלא אם כן את בא מפוזיציה מסוימת שזה בכלל לא הקרבן אלא זה את בעצמך. הקרבן הוא רק פונקציה בשבילך סוג של 'קרדום לחפור בו'.
    ואם זה המצב, אני מזהיר אותך שאת רק מזיקה לקרבנות. ואני אתן לך אנקדוטה שתביני את העניין לעומק.

    אחרי השואה אלפי יהודים ניצולי שואה הגיעו לארץ ישראל ולארה"ב. חלק הציונים הצליחו לקחת כבשר תותחים במלחמת העצמאות וחלק הציונים לקחו בשביל האינטרס הציוני = להצדיק את הכיבוש להצדיק את הרודנות על היהודים והערבים ביחד. הציונים בהמשך עשו מהם הצגה מרשימה שנקרא משפט אייכמן.
    וחלק מהיהודים ב"ה הצליחו לבוא לשכונות חרדיות בירושלים ובני ברק ועוד וחלק הגיעו לארה"ב כנ"ל.
    תביני שמדובר בבני אנוש שאיבדו הכל את נשותיהם ואת ילדיהם עברו גהינום עשור שלם שהשטן עוד לא ברא. אין שום פגיעה באדם כמו השואה. פגיעה מינית זה כסף קטן מול לאבד עשר ילדים בשואה.

    בקיצור כל הקהילות החרדיות היו מלאים עם חומר אנושי שכזה מכל הגילים, אלמנים ואלמנות ויתומים וכו' וכו'. לכולם היה את הזכות הטבעי ללכת אבלים עם האף למטה, ולבכות מרה על רוע גורליהם. ובאמת הציונים ניצלו אותם, כי היו צריכים בכיינים כנ"ל להצדיק את הרודנות שלהם. לא רק הדור הראשון אמור היה לבכות ולהתקרבן, גם דור השני אמור היה להיות מקורבן = ניצול שואה דור שני.

    אצל הקהילות החרדיות קרה דבר נפלא ממש ההפך מניצולי שואה במשטר הציוני. היינו רק כמה מאות בארץ ובארה"ב. היינו יכולים ללכת אבלים ולהתקרבן על השואה שקרה לנו. אבל לא זה מה שקרה. הגיע אדמור מסטמר בובוב וקלויזנבורג כולם בעצמם ניצולי שואה שאיבדו את כל המשפחה שלהם. ונתנו לנו לבכות שבע ימים חודש ושנה. וזהו. על דרך עת לבכות ועת לצחוק. אין מצב ביהדות שאתה חיי לבכות כל חייך עד האבדון והשאול.
    ומיד אחרי ימי האבל של כל אחד. מיד דירבנו אותנו להתחתן (כן בני ובנות ארבעים וחמישים ושישים התחתנו מחדש) והקימו את חייהם מחדש, הקימו משפחות לתפארת. לא רק זה. האדמורים דירבנו אותנו לצאת ולכבוש את השוק החופשי האמריקאי וככה צמחו מאות מיליונרים שהקימו בשביל כל החסידויות וכל הישיבות את האימפריות שאנו מכירים עד היום.
    הניצולי שואה נפטרו ביומם, עם חיוך גדול ורחב, שלידם אלפי צאצאים ונכדים ונינים.
    וככה גם גדולי ענקי הקהילות הליטאיות, עשו בדיוק אותו דבר עם הליטאיים. ר' משה פיינשטיין הרב קוטלר ועוד ועוד.
    בארץ ישראל אותו דבר. והנה לך סיפור אחד או שנים.
    אחת מהמשפחות הענקיות בירושלים, נולד מניצול שואה בן קרוב לחמישים שאיבד בשואה את אשתו ואת שנים עשר ילדיו. הוא עבר את המחנות ושבר שם את הגב שלו, ככה שהבן אדם האונגרי הזה הלך כפוף במשך כל חיו.
    מספיק סיבה להתקרבן לכל החיים?!
    אז זהו שהוא ישב באבלות שנה וקם כאריה, ולקח אישה תמניה צעירה, והם הקימו ביחד משפחה ענקית לתפארת. משפחה כל כך ענקית שנברכו מהם כל קהילות החרדיות מכל החמישים הגוונים.
    אחיה התמני שהיה מבוגר ואלמן, ראה אייך גיסו האונגרי\האשכנזי קם מהעפר, אז גם הוא הפסיק להתקרבן על זה שאיבד את אשתו במגיפה והתחתן שוב והקים גם כן משפחה לתפארת.

    זה הסגולה וזה מסביר אייך המשפחה של כל ניצול והחברה החרדית על כל החמישים גוונים, צמחה מכולם לאימפריות שלימות.

    ובכן את מניחה שטוב לקרבן שיהיה קרבן לכל החיים. נפגעת מינית?! תפקידך להתאבל לנצח על כך!!! נפנק אותך ניתן לך במה במדיה ששם תוכלי לסחוט דמעות מהצופים. תקבלי ליטופים מכולם ונשיר לך את השיר 'אני מאמין לך' וכו' וכו'. על הדרך תקללי את ההורים שלא השגיחו עליך ותקללי את הקהילה שממנה צמחת כי הם גם אשמים הרי הם חלק מהפדופילים והם מטאטאים מתחת לשולחן וכו' וכו'
    בתכלס הקרבן גומר את החיים ערירי לבד ומן הסתם גם גרוש\ה ככה שאין לו\ה כלום.
    כן היו לה כמה חברות שניצלו אותה בשביל הציד שלהן מול הפדופילים הדמיוניים, אבל גם הן הזדקנו וכנראה גם התגרשו ונשארו עריריות.

    ובכן, שנים שאני מטפל בנוער קשה ושלום בית. ולעולם לא נתתי לאחת\ד מהם להתקרבן. כולם ב"ה קמו כאריות כלביאות והקימו משפחות לתפארת והם כולם מאושרים\ות.
    בוודאי שקרבן חכם לא רוצה להתלונן, אלא מה? הם מעדיפים חיים של מסכנות חיים של חושך חיים עם חולי נפשי נצחי?! חיים של לשרת את הציידים והציידות המשועממות?!
    מאיפה הבאת לנו את המושגים של "לא יהיה אומץ לנפגעות להתלונן ולא יאתרו נפגעות נוספות מבלי פרסום". זה נקרא אומץ?! האומץ זה לקום אחרי השבעה של אבלות כמו לביאה ולצמוח ולשגשג בדיוק כמו ניצולי השואה כנ"ל.
    ואיפה להתלונן? אצל מערכת רובוטית ?! שלא יכולה לעזור לה באמת אלא אולי לנקום בתוקף וזהו.

    מאיפה הבאת לנו את המשפטים ההזויים האלה "כאשר שמים על השולחן ויש גינויים אז הצעירים לומדים שזה שפל , ואם מטאטאים מתחת לשטיח אז לא יודעים שזה חמור".
    ככה לומדים אצלינו מוסר וערכים על ידי גינויים?! כלומר, את בשביל לחנך את ילדיך את צריכה שיהיה פדופילים ולגנות אותם וככה תוכלי ללמד את ילדיך מה שפל ומה חמור?! כזה טמטום לא פגשתי מעולם. כבן משטר הייתי שולח לבית שלך את הסוציאליים.
    יש לנו היהודים דרך צלולה אייך מחנכים. לא עושים את זה עם הצגות בכיכר העיר. לא שורפים בני אנוש בכיכרות בכדי לחנך את ילדינו.
    הורג אותי שאני צריך בכלל להסביר את זה.

    לסיום עוד פנינה הזויה שלך
    "הוא איש ציבור אז חייבים להביא את הדברים בציבור נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הוא לא אדם פרטי אז צריך להיזהר מפניו, כל פגיעה נוספת יכולה להרוס חיים שלמים."

    אין חיה כזו איש ציבור ואיש שררה ביהדות. כל אדם הוא אדם פרטי. הזוי לחשוב שמי שמתנדב למען הציבור, חייו הם כבר לא פרטיים. תגידי מאיפה את מביאה לנו את הטמטום הזה? "הוא לא איש פרטי ולכן צריך להיזהר ממנו"?!

    לסיום: הקרבנות הם לא פונקציה בשבילך כקרדום לחפור בו. ולא חיים ולדר ולא אף אדם הוא פונקציה לחנך את ילדיך.
    חיים ולדר אם חטא, שיבקש מחילה מהקרבן וישלם אפי' פיצויים וימשיך לתת לנו מכישרונותיו הטובים. ויישאר בעל טוב לאשתו ואבא טוב לילדיו וסבא טוב לנכדיו.
    את רוצה תרבות השטן וגהינום?! חפשי לך מקום אחר, אולי אצל בני המטרים המערביים תמציא את מבוקשתך כי כל קיומם זה דם של אחרים. אין לנשים כאלה מקום במגזר החרדי כולה.

    מצטער גולשים יקרים, אני לא מצליח להירגע "כאשר שמים על השולחן ויש גינויים אז הצעירים לומדים שזה שפל , ואם מטאטאים מתחת לשטיח אז לא יודעים שזה חמור" – אמרה זאתי שאין לה זמן לפילוסופיות.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s