האנטישמיות הישראלית רצחה בדם קר את ולדר

האנטישמיות הישראלית רצחה בדם קר את ולדר

לפני שנרד לעמקים, שאלה מחשבתית. למה תמיד שגוי הורג יהודי אפי' שהיה לגוי סיבה טובה לרצוח את היהודי, אנו היהודים אומרים שהיהודי נהרג על קידוש השם? הרי ברור לגמרי למה הגוי הרג אותו. אם זה ריב על כסף או ריב משפחתי וכו' וכו'. שאנו אומרים שהיהודי נהרג על קידוש השם זה אומר שהגוי הרג אותו כי הגוי אנטישמי. והנה על פניו זה נראה לא נכון הרי הרג אותו על כסף וכדומה.

אותו שאלה תמיד נידון בציבוריות הישראלית לגבי הפלסטינים. העובדה היא שהערבים הם תחת ריבון זר להם, אז למה שהוא הורג יהודים, היהודים אומרים שהיהודי נהרג על קידוש השם והערבי הרג אותו בגלל שהערבי הוא אנטישמי.

אייך אפשר להכריע בדיון הזה מי צודק? הטוען שזה אנטישמיות, או הטוען שאין קשר, באומרם: הערבים הורגים כי זה טבעי לנכבש להורג בכובש. והגוי בחול הרג את היהודי כי הוא חייב לו כסף וכדומה.

התשובה העמוקה היא, 'הקלות דעת להרוג יהודי על ריב?! בא מאנטישמיות!!' כלומר לא על כל ריב צריכים לבוא לידי רצח אם בכלל. ששני בני אנוש נורמטיביים רבים, לא מגיעים לרצח. קודם כל מותר לריב, ואחרי שרבים לא צריכים להגיע לידי רצח. הרצח בריב, מגיע מהאנטישמיות. האדם מוסת תמיד נגד הזהות היהודית הדמיונית (= כל זהות היא דמיון ודיברנו על כך הרבה כאן בבלוג), ושמגיע ריב רגיל, מתעוררים השנאה והכעס וככה מגיעים לרצח.

כל יהודי בעולם יכול להיות מעורב בריב עם גוי, ולכן יכול להיות שמגיע לו מכות וכו', אבל המעבר לריב הרגיל, זה כבר תוצאה של האנטישמיות. כלומר הקלות דעת לרצוח יהודים בריב, בא מהאנטישמיות.

אותו דבר כל ריבון בעולם מול האזרחים היהודיים שלו, תמיד החלק הרגיל של הריב מובנת, אבל המעבר, זה האנטישמיות. שאנו מגיעים לריבון הישראלי מול האזרחים היהודיים\החרדים, אפשר לראות אייך האנטישמיות עובדת. אפשר לאשים את הזהות החרדית הדמיונית בהכל, שהם אשמים וכו' וכו', אבל בתכלס אתה אנטישמי קלסי במעשיך מול הזהות הדמיונית שאתה קורא לו 'חרדים'. כי מעשיך הם נגד אינדיבידואלים שאתה לא מכיר ומהעניש אותו אך ורק בגלל שאתה מקטלג אותו באיזה זהות דמיונית.

הרחבנו הרבה כאן בבלוג מהי אנטישמיות, מה מקורו וסיבתו, ונדון בו שוב בהמשך. אבל עכשיו רציתי לדון בשאלה הנ"ל למה תמיד יהודי שנהרג על ידי גוי הוא נהרג על קידוש השם אפי' שלכאורה היה סיבה אחרת לגמרי למה נהרג.

וכאן אני בא לטעון שלא רק שגוי הורג יהודי, היהודי נהרג על קידוש השם, אלא גם שבן משטר יהודי הורג יהודי, היהודי נהרג על קידוש השם והרוצח הוא אנטישמי. ושוב יכול להיות שיש סיבה לריב, אבל כנ"ל עצם זה שהריב הגיע לרצח, היא היא החלק שבא מהאנטישמיות של הבן משטר הישראלי. ונרד עכשיו לעמקים.

אנטישמיות מהי?

ובכן נתחיל ממקורו הבסיסית של האנטישמיות.

אומרים חז"ל דבר עמוק מאוד בפסיקתא זוטרתא: שני גוים בבטנך: שאין לך באומות "שאין מקבלין מרות" כישראל ועשו: אם נלך אחר פשוטו של התנ"ך אז אין אומה מעשו כי הם לא שרדו כאומה על פי הנביאים, במילא אין אנו יכולים לבדוק זאת כלפי עשו (אגב: לפי כמה מדרשים עשו הם הערבים ולא הנוצרים, במילא כנראה הפסיקתא כיוונו כלפי הערבים והם גם ידועים כלא מקבלים מרות), אבל כלפי היהודים אנו דיי יודעים שהם באמת לא מקבלים מרות.

האי קבלת מרות מביא את האומה היהודית לחוקק את החוקה הלא חתוכה שמצמיח את ספרות ההלכה והשותים שבכל דור ודור. וזה מסביר לעומק את השגשוג האדיר של הספרות היהודית והאומה היהודית שנקראים עם הספר. בלי החוקה הטבעית הזו, אי אפשר לחשוב על אומה יהודית על חברה יהודית על אדם היהודי, פשוט החיה הזו לא היה קיימת כלל רח"ל.

מנגד כל האומות מקבלים מרות שזה אומר הם מקימים על עצמם ריבון אדם על אדם. אייך זה אפשרי שהאדם יתן לאדם את הסמכות עליו עד כדי כך שאין לו זכות מוקנה לנשום?! – השופט ברק. ובאמת זה היה הסיבה לכל ההפיכות החברתיות בכל ההיסטוריה. עד שהם קיבלו שכל והפכו את הריבון למשהו מופשט. אין יותר מלך בשר ודם שרלטן דיקטטור, אלא יש משהו דמיוני שנקרא ריבון מדינה דגל וכו' וכו' וכל אינדיבידואל כבן משטר מדמיין שהוא הוא זה הריבון. הוא הוא זה שלטון העם, הוא זה שלטון החוק. בקיצור תסתכלו פעם ככה מבחוץ אייך בני המשטרים מדברים ורבים ביניהם, ותבינו מה אני אומר. הכי מגניב היא לראות אייך הם מדברים כלפי החרדים. והכי הכי מגניב זה לראות אייך חרדים בני המשטר הפנאטים, מדברים כלפי החרדים קלסיים.

ובכן אם פעם שהיה מלך בשר ודם שרלטן דיקטטור, לו ורק לו היה בעיה מול האי מקבלי מרות היהודים. ככה שקשה היה לו לגייס את ההמונים לטבוח ביהודים אלא עם הסתה מתמדת. לא כן במודרנה. במודרנה כל בן משטר מדומיין כנ"ל מרגיש את הקוץ היהודי בתח,,. מה זה אתה לא מקבל את המרות שלי?! ואם מדובר בבן משטר עיתונאי, אז כבר זה נהפך להצגה הכי טובה בעיר. רק לראות אייך הם נטרפים מהעובדה שהחרדים מקבלים את הרב ברלנד בתופים ומחולות. ואייך החרדים עם הרב ולדר זצוק"ל השם יקום דמו. זה פשוט מטריף אותם, אייך זה אתם לא מקבלים את מורתי?! אני העם אני הריבון אני שלטון החוק אני ואני ואני. גם העיתונאים החרדים הפנאטיים נטרפים לגמרי. אני הוא החרדים ולא אלה מהיתד ובני ברק – נזעקים המדומיינים. דוגמא קטנה שנרגיש את המדומיינים:

ישראל פריי

@freyisrael1

ההלוויה של ולדר בבני ברק היא גם טקס הקבורה של המימסד הוותיק. הם ממשיכים בקודים של ציפוף שורות טיוח וחירטוט, אבל ההיסטוריה משתנה נגד עיניהם, נקבעת בידי הגמוניית "נודניקים" חדשה. לא בקטע של מנצחים או מפסידים, החברה שלנו פשוט הופכת לטובה יותר. במקום להישאר לא רלוונטיים – בואו הצטרפו

ובכן נעזוב את המדומיינים ונמשיך.

כאמור והיות שהאומה היהודית לא מקבלת מרות, שזה אומר לעומק שכל יהודי כאינדיבידואל לא מקבל מרות, אז טבעית השוק החופשי היה חייב לענות לביקוש של הבני חורין, ואז הגיע ההיצע שזה החוקה הלא חתוכה שזה בעצם הצמיח את המשנה והתלמוד וספרות ההלכה והשותים וספרי המוסר וכו' וכו'

הרצוי היא שכל היהודים יהיו בארץ ירושתם ויתנהלו עם החוקה שלהם כבני חורין וחסל כל הבעיות. אבל כל זמן שאלוהי הריבון אדם על אדם שולטת ביד רמה בכל כדור הארץ, היהודים תמיד תחת איזה ריבון בכפיה. והם משחקים את המשחק ודי מצליחים כי כל המשחקים של האומות הם פרדוקסליים והזויים ככה שהיהודי תמיד מצליח שם. יוסף היה הראשון שיצא לגלות תחת ריבון והצליח מאוד עד כדי שליטה טוטלית מונופוליסטית על כלכלת מצרים, ואחריו כל המשפחה הגיע למצרים והצליחו מאוד, והנה המצריים קצים מפני בני ישראל, וההמשך ידוע לכל. וככה בדיוק זה קורה בכל ימי ההיסטוריה.

שפינוזה הגדול שהיה כבר יהודי, גם קץ ביהודים. ועצת בלעם הרשע – קרי 'שפינוזה', היא כדלהלן (מתוך המאמר התיאולוגי מדיני): עד מה מסוכן הוא הן לדת והן למדינה לתת להם למשרתי הקודש זכות כל שהיא לפסוק הלכות, או לנהוג את ענייני הממלכה. לעומת זאת הכל יהיה בהרבה יציב יותר, אם משרתי הקודש יהיו מוגבלים שלא לתת תשובה בשום ענין אלא אם נשאלו תחילה. בהמשך שם: אנו רואים כמה הכרח הוא גם למדינה וגם לדת לתת לרשויות העליונות את הזכות להכריע מה מותר ומה אסור. הרי אם אי אפשר היה לתת זכות זו של הכרעה בין המעשים אפילו לנביאי אלוהים, בלא שייגרם נזק גדול למדינה ולדת, על אחת כמה וכמה שאין ליתנה לאלה שאינם יודעים להגיד את הבאות ואף אין בידם לעשות מופתים. בהמשך הוא אומר דברים שהם ממש למות: אנו רואים כמה זה מזיק לעם, שלא הורגל לחיות בממשלת מלכים ויש לו כבר חוקים חקוקים לבחור לו מלך. כי העם לא יכול שאת שלטון גדול כל כך, וסמכות המלך לא תוכל לסבול חוקי העם ומשפטיו, שנקבעו על ידי מי שסמכותו פחותה, ועל אחת כמה וכמה שלא תתעורר להגן עליהם, ביחוד מפני שקביעתם אי אפשר שתהא בה כל התחשבות במלך אלא התחשבות בעם או במועצה בלבד, שחשבה כי הממשלה בידה. ועל כן ככל שהמלך מגן על חוקי העם העתיקים הרי יותר משיהא נראה כאדוני העם יהא נראה כעבדו. בפרק הבא יט' נאמר: כשאמרתי קודם, שהמחזיקים בשלטון הם בלבד יש להם הזכות לכל דבר, ובהחלטתם בלבד תלוי כל משפט, נתכוונתי לא בלבד למשפט האזרחי אלא גם למשפט הדתי. כי הם חייבים להיות הן המפרשים והן המגינים אף של המשפט הזה. זאת רוצה אני לציין כאן במפורש ולדון בו במיוחד בפרק הזה,,,,, תחילה רצוני להראות שהדת אינה מקבלת תוקף של חוק אלא על פי החלטתם של אלה שבידם הזכות לשלוט. ושאין לו לאלוהים שום מלכות מיוחדת על בני אדם אלא באמצעותם של המחזיקים בשלטון.

עיינו שם עוד. זה פשוט חבל"ז כמה הפילוסוף הגדול היה כזה קטן בהבנת היהודים והיהדות. הרי הם לא מקבלים מרות אז אייך בדיוק אתה מציע להם מרות ועוד מרות טוטליטרית דטרמיניסטית סטטית?!

לא צריך להרחיב על המציאות הישראלית. מאז שהם התחילו לקוץ מפני בני ישראל החרדים, קמו להם אירגוניים לרוב אייך לחנך את החרדי מחדש. אם זה כלפי הכלכלה ואם זה כלפי מה לא?! אפי' רצו להמציא הדרכה למנהיגות חרדית. גייסו חרדים פנאטים ונתנו להם לדמיין שאוטוטו הם מנהיגים על החרדים. מכון הדמוקרטי הישראלי הפנאטי פעל בכיוון ועוד ועוד. ראו את מאמרי בזמן אמת בשם חכמי חלם – מבית מדרשו של המכון הישראלי לדמוקרטיה     

באותן דיונים אצל המדומיינים במכון הדמוקרטי וקצת קודם התחיל הציידי פדופילים. ומי שמכיר את הנפשות הפועלות יודע אייך פתאום התעוררו סיפורים ישנים. וסיפור ולדר זה רק המשל, האמצעי למטרה הראשית כנ"ל = מנהיגות חרדית מטעם בני המשטרים הפנאטיים.

ולכן הדיון כלפי סיפור ולדר היא בכלל לא הדיון הקלסי של קרבן ותוקף. גם הבית דין הפנאטי והבריוני הקטלני והרצחני, הוא רק כלי במשחק הראשית. שצריך את פנאטי הלאומניים ההומופובים מצפת, עיתון הארץ יגייס אותם למטרה האחידה שלהם שהיא לכפות על היהודי מרות משטרית. העיתון לא הרגיש בנוח עם זה מול קוראיו השמאלניים וככה אומר אנשיל פפר (בכתבה שעוסקת בדיוק בנושא הזה של אי קבלת מרות על ידי החרדים): "אליהו נחשב אמנם לרב למוביל בציבור הדתי בכל הנוגע לחקירה ולחשיפת עבירות מין, אבל הוא גם נחקר בחשד להסתה נגד אזרחים ערבים. לא בטוח שהוא האדם שצריך להיות מופקד על חקירות כלשהן". אבל כאמור שהמנוול נצרך למטרה הראשית, מה רע לפרסם כתבת רצח על פי פסקיו?!

תבינו ידידי היקרים, אם הבעיה היה ולדר בעצמו כתוקף או הקרבנות בעצמם כקרבנות, עיתון הארץ לעולם לא היה סומך על הפנאט הזה מצפת. אבל שהמטרה היא שליטה באי מקבלי מרות?! ולדר והקרבנות והבית דין ואפי' אהרן רבינוביץ וחברתו לא העניין כאן. אלא אך ורק האי מרות של החרדים. ולדר ומשפחתו נמצא כאן במקרה לגמרי.

שולדר גנב להם את ההצגה עם ההתאבדות, ושהחרדים נשארו עם ולדר ועשו לו לוויה וגדולי ישראל הספידו אותו והעיתונות הספידו אותו. מיעדינו היקר אנשיל פפר המדומיין מעיתון הארץ הנ"ל יוצא עם כותרת:  "הרבנים העלו את חיים ולדר לדרגת קורבן, אך הצעירים יודעים את האמת"

כתורת המשנה

"הלווייתו של הסופר החרדי – שהתאבד לאחר שהואשם בביצוע עשרות עבירות מין – היתה טקס לטיהור שמו, ועיתונאי "הארץ" שחשפו את מעשיו הוצגו כעבריינים האמיתיים. הרבנים אולי חושבים שאפשר לשקר לתלמידים – אבל מדובר בקרב אבוד"

אתם מבינים? עם מי מתכתב כאן המדומיין – אנשיל פפר?! עם עצמו ותו לא. אני רק מנסה להסביר לכם מהי החלום הרטוב שלו. הוא חולם כמדומיין שאוטוטו היהודים יקבלו את מנהיגותו קרי את מרות המשטר. והנה המציאות טופח על פניו, ולכן הוא מתנחם ואומר בכותרת אוקיי הרבנים לא, אבל הצעירים שלי.

לך ספר לו שגם בן גוריון חלם שאוטוטו אין יהודים גלותיים. הצעירים עמי נזעק בן גוריון. ובאמת תמיד צעירים הם נבערים ומתלהבים ולכן ראו אותם בהגנה באצל ולחי ועוד. אבל שהצעירים התבגרו הבינו, ראו למשל את מנשה אייכלר ועוד ועוד. ואלה שלא התבגרו?! נהפכו לבני משטר הם וצאצאיהם שהם הציונות הדתית. כלומר על היהודים שבן גוריון כן הצליח, הם הם הממזר של הנאורות (ראו מדינת הלכה = הממזר של הנאורות) שאנשיל פפר וחבריו לא ממש אוהבים כנ"ל.

לסיכום:

שההמוני הימין והשמאל מתווכחים ורבים ברשתות על משפט נתניהו ונכנסים לפרטי פרטים וכמעט שנהפכו למשפטניים בעצמם, לא מבינים את התמונה הגדולה. הם לא מבינים שהמשפט הוא רק ההצגה. בכדי להבין את התמונה הגדולה הם צרכו לשמוע את הנאום של מנדלבליט בפני החבריה מעיתון הארץ. כלומר רק אז התגלה להם שאין משפט יש להציל את הדמוקרטיה.

אותו דבר קורה בנושא שלנו. מאז שפרץ מקרה ולדר, ההמונים ברשתות רבים ביניהם עם כאלה אמוציות כפי שרק היהודי יודע מאז ומעולם. זה בעד הקרבנות הדמיוניות וזה בעד ולדר הדמיוני. ואף אחד מהם לא רואה את התמונה הגדולה. אף אחד לא מבין עם מי מתכתב מיעדינו מיסטר אנשיל פפר.

מבחינתו רצח ולדר זה נזק קטן מול המערכה הגדולה שזה קבלת המרות על ידי היהודים\החרדים. וזה בדיוק האנטישמיות הישראלית.

שליברמן עושה גזירות כלכליות נגד הישות הדמיונית שהוא קורא לו חרדים, הוא לא מכיר אף אחד שמקבל ממנו את המכות = אנטישמיות. שהנאצים רצחו את היהודים, אף אחד מהם לא היה איום על המשטר הנאצי אף אחד מהם לא רב עם גרמני = אנטישמיות. אותו דבר עיתון הארץ לא הכיר את ולדר ולא מכיר את אשתו של ולדר = אנטישמיות. הקרבנות?! אנשיל פפר לא מודאג מאיזה חרדי\ת מתקרבן\ת שקמה פתאום לתחיה אחרי עשרים שנה. תהיו בטוחים בכך מעצם זה שהוא מתכתב עם ישות דמיונית על ההגמוניה.

נסיים עם כמה מילים לאחי החרדים היקרים. (כן כן אליכם הצעירים שאנשיל פפר מהארץ מדמיין שאתם בכיס שלו. וככה כל בני המשטרים הפנאטים המדמיינים ראו את ישראל פריי לעיל)

אתם מאכזבים אותי. אני נשמע מתנשא, אבל אני לא. הורג אותי אייך אתם לא רואים את זה. שאתם רואים את ישי כהן יצא מכליו בראיון שלו עם מטקה בלוי וקוטע אותו וזועק למצלמה לצופים ללכת רק למשטרה. מטקה בלוי מנסה להסביר לו שר' חיים דיבר רק לצאת ידי חובה מול הרשויות, אבל ישי כהן לא נותן לו לדבר ופונה למצלמה וזועק רק למשטרה. מה אתם חושבים קורה כאן? הרי אם זה ראיון עיתונאי טהור שרוצים ללבן דברים, אז תן למטקה לדבר ולהסביר את דברי ר' חיים. אבל ישי כהן יוצא מכליו ולא נותן לו.

ובכן ישי כהן מדמיין שהוא המנהיג שלנו. אני אומר לכם לכו למשטרה ואל תשמעו מה ר' חיים אומר. תעקבו אחרי הציוצים שלו ואחרי שאר המדומיינים משלנו, ותבינו. החלמאים האלה באמת ובתמים מדמיינים שהם המנהגים שלנו.

עכשיו תשימו לב. המדומיין הראשי בדיון כאן הוא מיועדינו אנשיל פפר. הצעירים שלו הם ישי כהן ורבינוביץ ופריי ושאר המדומינים. אתם מבינים מה אני אומר כאן? עוד הפעם: כל בן משטר מדומיין שהוא הריבון, הוא העם, הוא שלטון החוק. המדומיין הגדול מכולם זה השופט ברק שטוען שאין לנו זכות מוקנה לנשום. תחתיו באים העיתונאים המדומיינים. ומה שהורג אותי שאף אחד מהמדומיינים לא קולט שזה ממולו רואה בו כהזונה שלו. כלומר אתם חרדי מחמד מדמיינים שאתם המנהיגים שלנו, והנה אנשיל פפר מונה אותכם כצעירים שלו בחלום הרטוב שלו. הבנתם? וכולכם כולל אנשיל פפר וכל חבריו בעיתון הארץ הם זונות של המדומיין הראשי השופט ברק.

ככה זה בני משטרים ההזויים, אז איפה כשלתם אחי החרדים? למה רבנו על מקרה ולדר כאילו זה הדיון?! האם יש וויכוח טהור על תוקף ועל הקרבן?! אין שום ויכוח!! בלי שום פרסום אנשי חיל היו צריכים לסגור את המקרה ביניהם כלומר בין התוקף לקרבנות בזמן אמת לפני עשרים שנה.

הדיון האמיתי הם הציידים בשליחות הארגונים מטעם המשטר הדמיוני. וכל משטר במהות הוא אנטישמי כנ"ל. כל פועל למען ומטעם המשטר הוא אנטישמי כנ"ל. ולכן ולדר נרצח על ידי אנטישמים בדם קר. לא הקרבנות בראש מעייניהם במיוחד קרבנות שהציידים בעצמם הקימו לתחיה אחרי עשרים שנה. לא בעיות דתיות והלכתיות וק"ו לא בעיותיו של  הבית דין הפנאטי מצפת, בראש מעייניהם. דבר אחד ויחיד בראש מעייניהם והיא "קבלת מרות המשטר". מה הם מרוויחים מיזה שהחרדים יהיו בני משטר פנאטים? כנ"ל כל בן משטר מדמיין שכל השאר נתיניו.

לסיום:

כל יהודי\חרדי שמקבל מכה בכל ריב כלשהו, רובו של המכה היא אנטישמית בגלל ההסתה הבלתי פוסקת נגד הבני חורין היהודים. זה בסתם ריב רגיל בין יהודי\חרדי עם בן משטר ישראלי. שאנו מגיעים לריבים בין חרדי לבין השלטונות או שליחיו או סתם פנאטים שפועלים מטעם בלי מודעות כמו אהרן רבינוביץ וחברתו, או עיתון הארץ בעצמו, אז כל המכה היא אנטישמית. ולכן ר' חיים ולדר נרצח בדם קר על ידי אנטישמים. ולכן הוא נרצח על קידוש השם. ולדר עצמו כאן במקרה לגמרי וכן משפחתו וכן כל החרדים הכואבים מההסתה הבלתי פוסקת, וכן כל הקרבנות שהציידים ניצלו בדם קר למטרה הנעלה שלהם, הם כולם במקרה כאן, כולם באמצע החלום המדומיין של בני המשטרים שאוהבים לחלום חלומות = אנטישמיות = הבנאליות של הרוע של חנה ארנדט. השואה עצמה למי שמכיר יודע שקרה לגמרי במקרה. היה לגרמנים אפי' תוכניות להעביר את כל יהודי אירופה למדגסקר וכדומה. כלומר המטרה הנאצית הגדולה היית הדמיון המדומיין של עליונות גזענית ושליטה על כל בני אנוש. הם הבינו שעל האומה היהודית זה בלתי אפשרי ולכן מצדם למטרה העיקרית טוב להם גם האפשרות של להעביר את כל היהודים למדגסקר. טכנית זה לא היה אפשרי ולכן הרצח היא תוצאה של אנטישמיות. שוב: לריב העיקרי בין הגרמנים וחלומותיהם לבין היהודי, טוב גם מדגסקר, הקלות דעת לרצוח את כל היהודים, היא היא האנטישמיות.

והבית דין של צפת?! חכו חכו אחרי שתגמור עם החרדים, אנשיל פפר וחבריו מוכנים לטפל בכם.

תבינו החלמאים מהבית דין אשכרה חולמים שהם הם היד ישראל תקיפה כמו שבנט חולם שהוא נצח ישראל בעצמו או דוד המלך בעצמו. החלמאים מהציונות הדתית אשכרה חושבים שמדינת השופט ברק זה הכיסא, והם הציונות הדתית בעצמם הם האלוהים ולכן קיבלו את הרצח ולדר באדישות גמורה = אנטישמיות. הם אבל לא מבינים ולא קולטים שהחבריה מעיתון הארץ מנהלים את המערכה המדומיינת הגדולה, והם ידאגו שהזונות מצפת יישארו זונות. וחוזר חלילה וחלילה עד שהממזר של הנאורות יתבגר ויכבוש את החרדים כולל את כל השמאלניים כולל מיועדינו היקר 'אנשיל פפר'. ראו לעומק את מאמרי מדינת הלכה = הממזר של הנאורות

כותב בצער רב

Max maxmen

<span dir=rtl>2תגובות ל‘האנטישמיות הישראלית רצחה בדם קר את ולדר’</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s