עורמת התבונה האלוהית נוקמת בחרדים

עורמת התבונה האלוהית נוקמת בחרדים

שלשום עוד אחת מהעדויות בסגת ולדר כמעט נרצח – בהתאבדות כושלת, ומתברר ששני הנרצחות הם מהחוזרים בשאלה. כלומר עוד רצח בדם קר של חוזרת בשאלה על ידי הקמפיין של החוזרים בשאלה?! האירוניה בהתגלמותו!!

מי שכבר התחיל להבין את התמונה הגדולה כאן ונמצא ברשתות, רואה את עקבות החוזרים בשאלה בכל מקום וזמן. מתחילת גביית העדויות עד גרירתם רחוק רחוק לצפת לבית דין הקטלני והבריוני שמאוהב בסיפורים שכאלה. התחקיר הראשון בעיתון הארץ והקמפיין ברשתות מיד אחרי זה לפני כמה שבועות. אחרי המשך התחקיר ואחרי רצח ולדר בימים האחרונים. אחרי הכישלון שלהם לשמור על שפרה הורוביץ עם קמפיין אני מאשים גם את החרדים ברצח הזה. הקמפיין של חלוקת הפליירים, והשתקת (כמעט) הרצח השני שקרה שלשום. (ההשתקה מרגיזה אותי במיוחד כי פתאום הבינו את הנזק. אז לפחות תודו שעדיף שכל זה היה מנוהל בבית דין אחראי?! אבל זה לא המטרה שלהם. המטרה זה הנקמה שלהם, שארגוני מטעם המשטר מנצלים את החוזרים בשאלה בכדי לכפות בהמשך שכל הפתרונות על פגיעות מיניות יהיה תחת הריבון וסמכותו. גם על זה מנוהלת עכשיו קמפיין על ידיהם שכל פורום רבני שעסקנים רוצים כביכול להקים עכשיו חייבת להיות פורום ריבוני\משטרי (כאילו אין כאלה לרוב בכל עיר ועיר וקהילה. שפלאי אמר בכאן 11 שיש כאלה בביתר עלית ועוד, כאן 11 הורידו את זה די מיד מהטוויטר כי זה נוגד את הקמפיין כנראה). אתמול שמעתי בכאן 11 שרוב רובם של נפגעים\ות חוזרים בשאלה. שזה אומר רוב המתלוננות\ים הם חוזרים בשאלה. וזהו. אין פאנץ.

אותו מלחמה גדולה וההסתה שהתנהל בגלים הראשונים של הקורונה מול החרדים, כל החרדים המתחזים בני המשטר היו בצד של המסיתים נגדינו, למטרה הגדולה של לכפות על החרדים את הריבון. אותו דבר חזר במקרה מירון. ועכשיו במקרה ולדר. בקורונה המשטר והחרדים המתחזים ניצל את קרבנות הקורונה בציניות. במירון ניצלו את הקרבנות בציניות ועכשיו מנצלים את החוזרים בשאלה בציניות והם מתאבדים לנו בידיים, ולמי איכפת? הרי יש מטרה שמקדשת את האמצעים.

אבל אני רוצה לדבר עכשיו על נקמת התבונה האלוהית. מיהם החוזרים בשאלה?! הם ילדינו אנו, שרצנו להתפלל להקב"ה שיתן לנו זרע של קיימא, וב"ה הקב"ה שמע לתפלתינו והגיע העמל הסבל והצער של גידול בנים ובנות, ההיריון והגידול והחינוך הטהור, הלפרנס אותם וכל מה שכרוך בכך. אבל במשבר קטן אקראי של הילד\ה, המוסד הקהילה או אפי אנחנו כהורים, וויתרנו עליו\ה וזרקנו אותו\ה לרחוב. ואחת מהמשברים האקראיים המצויים, זה משחקי נערות (שאתם תת אדם קוראים לו תקיפות מיניות). בשביל משחקי נערות הפסדנו את העולם הבא שלנו שזה צאצאינו אנו לדורי דורות. ולא ולא, אתם לא הצלתם את שאר המשפחה או את שאר בני המוסד או את שאר הקהילה, ואת זה אני טוען נקרא "עורמת התבונה האלוהית". ואני הולך להוכיח לכם את זה עכשיו. אבל קודם סיפור עסיסי שאסור לצעירים לשמוע.

בעצם שני סיפורים

לפני כשנה אני מקבל הזמנה לבר מצווה. אני ואשתי רואים שזה משפחה שאנחנו לא מכירים. בכל זאת פותחים את ההזמנה והנה פשוט לא לאמין, בכתב יד כתוב שם לכבוד XXXX אנא אני מתחננת שתבואו. חתום על ידי האימא.

אני לא במצב של ללכת כי צריכים לסחוב אותי בגלל המחלה. בקיצור באנו לבר מצווה שאנחנו לא מכירים אף אחד מהם. מדובר במשפחה חרדית קלסית גדולה. אומרים מזל טוב מכבדים אותי עם המזרח ואני מרגיש כמו חייזר שם. לבסוף אשתי קוראת לי למחיצה וסוחבים אותי לשם והאימא שואלת אותי הרב לא מכיר אותי? ואני מה אני יכול לומר שאני מכיר? אתה לא זוכר את הטיול לצפון? נוו ארגנתי מאות טיולים. אתה לא זוכר שאמרת לי ולחברה שלי להכחיש הכל אחרת יחסלו אותכן.

כאן נפל לי האסימון

לפני כעשרים שנה הייתי אחראי לטיול בנות לצפון. אני יושב כמובן לילד הדלת הראשון ליד הנהג ומאחורי המורה והמדריכות וכו' פתאום אני שומע מאחורי בת מלשינה על שני חברות שהן משחקות ביניהם, 'היא ירדה לה' מספרת הבת למורה. אני כחרש שלא שומע בכל זאת שומע שהמורה קמה ניגשת לבנות האלה ומרימה צעקות אימים. וחוזרת למקומה ומתקשרת להורים ומספרת את הסיפור. במילים של היום יש כאן תוקפת וקורבן. המורה מיד מפרידה בין החברות. והגענו בינתיים לנהר חצבני. כולן יורדות ואני כמובן בסוף המחנה להשגיח על כולן. המורה לפני המסלול פונה אלי ואומרת לי אתה רואה את שני הבנות האלה, הן אסור להן לדבר אחת עם השניה והן הולכות אחרונות ואתה שם עליהם עין. אני עושה את עצמי לא מבין ולא שואל שאלות ומקיים את המצוות המורה. המורה הולכת ראשונה לפני המחנה ואני אחרון עם שני הבנות.

רק מתחילים לצעוד במסלול נהר חצבני (אגב מסלול מהיפות בארץ מומלץ מאוד) ואני פונה לשתיהן: אתן שומעות אותי? אתן מכחישות את הסיפור וואטאבר. עוד מעט יבואו ההורים שלכם לאסוף אותכן ואתן מכחישות. אבל הרב לא עשינו כלום רק דיגדגנו אחת לשניה. תשמעו אותי טוב טוב אם אתן לא רוצות להגיע לתל ברוך בגיל עשרים\שלושים, אז תכחישו אפי' את הדיגדוגים. מה זה תל ברוך הרב? הרב, אסור לשקר להורים?! ואני דופק את הראש בקיר ונטרף, מה אני עושה עם הבנות התמימות האלה? – אני חושב לעצמי. ואז הרמתי זעקה וזעקתי להן באוזן: שמעתן "מכחישים" !!!

שהגענו למירון ההורים כבר היו שם ולקחו את הבנות. ופה נגמר חלקי בסיפור של כמעט עשרים שנה.

חוזרים לבר מצווה. אימא שיש לה הלוואי אלי 12 ילדים ובעל ראש כולל. משפחה גדולה בעצמה ומי מדבר על שני משפחות של הזוג. בקיצור משפחה לתפארת. האימא: עד היום הרב, אני רועדת מהזעקה שלך מלפני כעשרים שנה. זה לא שאני והחברה יכולנו להכחיש, פשוט פיחדנו ממך. הזעקה שלך היה כל כך חזקה ואמיתית שפשוט לא יכולנו לא להכחיש. לא הבנו בזמנו למה להכחיש אבל הכחשנו בגלל הפחד ממכם. הזמנו אותכם לבר מצווה שתראו מה הצלתם. שתראו כמה זעקתכם היה אמיתית באמת. וכל זה היא מספרת לי בלי יכולת לעצור את הבכי. אם אומרים שהגברים בוכים רק בלילה שלא רואים, אז עכשיו זה לא עבד, כי גם אני לא יכולתי לא ליזול דמעה.

נדיר שעסקן מקבל אחרי ימים ושנים הכרת הטוב, ומוזמן לבר מצווה כנ"ל. אבל זה קורה לפעמים והנה עוד סיפור שסיפרתי כבר בהזדמנות אחרת.

בשטיבלך באיזה יום בהיר אני רואה בחור (נכד של אחד מגדולי הדרשנים) בן 15\16 באמצע הזמן. יום ויומים, ביום השלישי זה לא מריח לי טוב ואני ניגש אליו. למה אתה בבית ולא בישיבה? לא עונה לי. אני מתקשר לאביו ושואל אותו מה עושה הבן שלך בבית? אל תתערב – אומר לי אביו כמעט בזעקה. שאני שומע אל תתערב אני מבין שכאן צריכים להתערב. אני מתקשר לראש ישיבה ושואל מה קרה עם הבחור הזה? ראש הישיבה: הוא פגע מינית בבחור = משחקי נערות כנ"ל. אני: תגיד ראש הישיבה אתם מוכנים לוותר על מצוות עונה במקום פעמים בשבוע רק אחת בשבוע כפי שנאמר אצל תלמידי חכמים?! הראש ישיבה: אייך אתם מדברים כמו איש רחוב זול?! – זועק בצדק הראש ישיבה. ואני: לפעמים בלי ניוול פה לא מבינים. הבחור מחר יוצא לתרבות רעה בגלל משחקי נערות שאפי' הראש ישיבה בגילו לא מוותר על מעשה הנערות האלה. בקיצור הראש ישיבה ניתק את הטלפון אבל החזיר מיד את הבחור לישיבה. אני יצאתי מה שנקרא שייגעץ אבל הצלתי בחור משאול. וגם הבחור הזה הכיר לי טובה והגיע אלי אחרי שנים עם משפחתו לבקר אותי בחג.

אני יכול לספר לכם עשרות ומאות סיפורים מהסוג הזה אבל מספיק שנים שתבינו את החשיבה שלי כאן. התורה בתחילת דרכה ההורים לא רוצחים את בנם קין כי הוא רצח את בנם הבל. בהמשך התורה בסוף התורה משה רבינו למד מיעקב אבינו שלא דוחים בן (את ראובן) אפי' שאנס את אשתו של אביו. שהבן שאל את אביו יעקב למה לא דחפת אותי? ענה לו אביו, לא רציתי שתרד לשאול.

התנאי האולטימטיבית לכל אדם להיות איש ציבור, היא לראות את קין הרוצח כבנו יחידו שאם תנקום בו נשארת בלי זרע בלי עולם הבא, לראות את התוקף ראובן כבנו. לראות קהילה כמו שבט שמעון כבנו. זה התורה שלנו וזה התבונה האלוהית שלנו. ואם לא נראה אותם ככאלה ונהיה כמו חמורי נושא ספרים שיודעים לצטט מקורות לכל הבריונות שלהם, אז לא רק שאתם רוצחים את התוקף, אלא אתם רוצחים גם את העדויות שלמענן רצחתם את התוקף. זה בדיוק נקמת התבונה האלוהית.

החוזרות בשאלה – אנשים עסקנים מטעם המשטר והאירגוניים מטעם המשטר, הסיתו אותן לנקום בזהות\הישות הדמיונית שנקרא 'חרדים', וגררו אותן לבית דין האכזרי והרצחני הנ"ל. והנה הבית דין גרם לתוקף כביכול (אני לא מאמין לסיפור ולכן מהצד שלי ולדר טהור ונקי. אבל אני מדבר אפי' שכן נכון) להירצח (כל התאבדות היא אקט שאדם עושה שהוא לא בר בחירה ולכן זה רצח שהגורם לרצח ייתן את הדין על כך. ולא, אין וויכוח בעניין כי עצם שלא קוברים היום קבורת חמור תוכיח שאנו רואים בכל התאבדות כאנוס) וגרם לשני העדויות להירצח (ואחת כשלה אבל זה לא לזכות הרוצח. מבחינת הרוצח זה שהיא ניצלה לבסוף זה לא לזכותו).

אם זה לא עורמת התבונה האלוהית, אז מה זה?

וזה לא נגמר עם הרצח של התוקף כביכול ורצח הנתקפות כביכול. כל הקניבלים בציבור היהודי דורשים כל אחד את חלקו בטבח. כל מגלומן פנאט שמדמיין שהוא הוא זה החברה החרדית הדמיונית צריך לנאום ברבים בנושא. והנה הסרטן מתפשטת בגוף היהודי הציבורי. וכולם אנשים נשים וטף בוחשים בסיפור. לא רק הופכים את התרבות לקניבלית אלא לתרבות מנובלת תרבות מרכלת תרבות אספסופית. והנה השונאים מבחוץ גם רוצים את חלקם: והנה שני דוגמאות

צריך עיון

@Tzarich_Iyun

הירייה שנורתה בתחילת השבוע שעבר בבית העלמין במרכז, והדהדה מקצה אחד של הארץ ועד קצה השני, הייתה יריית הסיום במחזה המביש של תיאטרון ההשקפה. עתה הגיעה העת לשקם מההריסות את מה שנותר מעולם התורה. אליהו לוי על מחלת ה״השקפה״ של עולם התורה.

סיון רהב מאיר Sivan Rahav Meir

@SivanRahav

למה יותר מ-12 אלף ילדות ואמהות מכל המגזרים נרשמו תוך 3 ימים לזום על מוגנות? ומה היה המסר הראשון והמפתיע של המומחית?

בציוץ קודמת

תודה. ותודה לארגון "לתת פה" על התכנים החשובים. עוד מנסים לעכל ביחד את המספר ואת משמעותו.

לגבי צריך עיון, לא צריך להתייחס לחבורה של מדומיינים שכל שבר בקהילות שלנו, הם מדמיינים שהנה הנה החרדיות הפעם תאמץ את תרבות המערבית שמכון תקווה חפצה כל כך ומשקיע מיליונים בזה. זה קורה תמיד, בקורונה בגלים הראשונים ואחריו באסון מירון ועכשיו בסיפור הרצח. תמיד אותן קלישאות אותן מדומיינים. ותאמינו לי, הייתי שם שנים, מדובר בחולי נפש מדומיינים שצריכים אשפוז במקום סגור.

לגבי סיון רהב מאיר. אני באמת בדילמה. מצד אחת היא נשמעת תמימה לגמרי. מצד שני אם היא מניאקית?!

תשימו לב למשפטים "עוד מנסים לעכל ביחד את המספר ואת משמעותו." היא מרמזת למכחישים שיש בעיה וטוענים שהכל הסתה אנטישמית. הנה המספר הגדול שבאו לשמוע על מוגנות. כלומר המספר מוכיח שיש בעיה!!!  למה יותר מ-12 אלף ילדות ואמהות מכל המגזרים נרשמו תוך 3 ימים לזום על מוגנות? אתם מבינים? למה 12 אלף ילדות ואמהות מכל המגזרים (באמת?! כמה מגזרים אין להם זום?!) נרשמו וכו' וכו'. רהב מאיר מתכתבת כאן עם כל החרדים שזועקים בצדק שזאת אנטישמיות.

שוב אני חייב לחשוב עליה שהיא תמימה אחרת הקטע שלה עצמה כאן היא אנטישמית. הרי היא רומזת כאן שיש בעיה. אימהות מפחדות מוות ולכן נרשמים תוך שלש ימים 12 אלף. כלומר אנו החרדים תרבות של סוטים פדופילים הנה 12 אלף אימהות מפוחדות!!!!

היא אשת תקשורת, היא לא נפלה עכשיו מהירח שלא מכירה בני אנוש ההמונים והנבערים. אפשר להפחיד מיליוני אדם שהמאיץ החלקיקים בשוויץ הולך לעשות מפץ גדול. בזמנו בחורה התאבדה לפני הניסוי במאיץ. את באג אלפיים היא בוודאי זוכרת. את הg 5 בוודאי זוכרת זה ממש לא מזמן.

הכי קל להפחיד אימהות. הבעיה היא שאת וארגון לתת פה מוכרים להן קלישאות. סיפר לי פעם אחד מגדולי המורים שפעם העירייה הזמין "מומחה" לדבר לפני המורים. המומחה מטעם עצמו ומטעם האקדמיה דיבר ודיבר. ופתאום עצר אותו המלמד הנ"ל ושאל אותו החזקת פעם כיתה?! המומחה לא התייחס והמשיך לדבר את השטויות שלו. ואז כל המורים בפה אחד: תגיד החזקת פעם כיתה ליום אחד או אפי' שעה אחת?! עכשיו המומחה מטעם עצמו כבר לא יכול לא להתייחס ואמר שלא החזיק כיתה לעולם. אז קמו כל המורים ועזבו את ההרצאה.

ראיתי מה ציצת לנו מארגון לתת פה בציוץ לעיל והנה אני מצטט. "1. לאף אחד אין זכות לגעת בנו במקום פרטי, לא משנה מיהו, גם אם מדובר בקרוב משפחה, באדם מפורסם, במורה או באח גדול של חברה. 2. אנחנו בגיל שבו קשה לנו להבחין בין טוב לרע, ולכן נכיר את המילה – מבלבל. אם קורה משהו מבלבל, שאנחנו לא בטוחים לביו, צריך פשוט לספר למבוגר שאנחנו סומכים עליו (ואז כל אחת התבקש לחשוב על חמישה מבוגרים שאפשר לפנות אליהם. עוד נשאר מישהו שאפשר לסמוך עליו אחרי סעיף 1 ?! max)

כל הורה נורמלי שגידל משפחה מרובת ילדים מבין מיד שהן קלישאות פופוליסטיות. כל בעל ניסיון יודע שאסור להורה לשים את הקלפים על השולחן. כי מה לעשות שכל יצור אנושי נולד עם צלם אלוהי ולכן הוא מורד בכל סמכות אפי' בעודו תינוק בן שנה שנתיים. כלומר תספר לתינוק מה אסור והוא יעשה בדיוק ההפך, להרגיז?! לא להרגיז אלא כצלם אלוהים יעשה הפוך מהסמכות. 12 אלף ילדים יודעים עכשיו מה אסור ובעת נקמה בהורים או במורים למדו עכשיו שיעור מה לעשות.

את לא חייבת לקבל את דעתי בעניין אבל לחשוש מותר. ובדילמה הזו יש מה שנקרא שב ואל תעשה. אז אל תהיו לנו חוכמולוגים על חשבון ילדינו. יש כלל חינוכי שלא שמים את הקלפים על השולחן כי זה מזיק בהמשך.

את כל זה אני אומר בהנחה שאת תמימה וארגנתן את האימהות המפוחדות אחרי קמפיין השנאה ואנטישמית. אבל אם את לא תמימה ועם אותו היצר שלך – כן היצר האלוהי של מרד בתבונה של הזקנים – ששוכנת בתוכך, יצאת למרוד בזקנים ובתרבות היהודית המסורתית וחשבת למכור להן משהו חדש?! אז לא הצלת אותם אלא יש חשש שחיסלת אותם. ולמה? כי יש לך יצר המרד? מה ההבדל בינך לבין כל ה12 אלף ילדים? להם יש גם יצר המרד!!! את כבר ב"ה בוגרת והן עוד ילדים מסכנים.

שלא תתבלבלי. בדבר אוניברסלי כל בני אנוש שווים. אל תתנשאי על בני אנוש לטעון שהם לא יודעים ולא מבינים. הסימן מובהק של טיעון אנטישמי היא בדיוק זה לטעון על אדם או קבוצה קהילה או על אומה ותרבות, שהם לא יודעים דבר שהוא אוניברסלי (כמו תקיפה מינית) ולכן הם תת אדם = אנטישמיות. יהודים גנבים זה טיעון אנטישמי מובהק, הרי מי לא יודע שאסור לגנוב?! עכשיו החרדים הם סוטי מין זה טיעון אנטישמי מובהק, הרי מי לא יודע מהי תקיפות מיניות? והנה אם יש אדם או קבוצה וכו' שלא יודעים, הם בהכרח תת אדם!!!

והנה ציוץ יפה לסיום

דסי פרידמן

@dassyfr

2בינו׳

אתם: הולכים במטרסדורף ופוגשים חרדים עושים מסיבות מין אני: הולכת במטרסדורף ופוגשת את סבתא של בעלי את המורה שלי מט' את החברות מהסמינר את בנות דודות שלי את חברות של אחיות שלי את דודות שלי את הפאנית שלי עוצרת להגיד שלום לכולם ואחרי זה מקבלת נזיפה מסבתא שקליין ראתה אותי ולא אמרתי שלום.

לסיכום:

כאמור כל המגלומנים הקניבלים יוצאים כולם מהחורים ודורשים את חלקם בבשר הנרצחים. כל הארגונים מטעם המשטר ומטעם בני המערב הפנאטים, כל העיתונאיים המתחזים לחרדים, כל אחד כמו במקרה הקורונה ואסון מירון, רוצה נתח מהבשר של הנרצחים. ואת כל זה קיבלנו אך ורק כי זרקנו את הילדים מהבית מהמשפחה והישיבה ומהקהילה לטובת הזהות או הישות הדמינית שנקרא "חרדים". החוזרים בשאלה נוקמים וזה כואב בכפליים כי זה ילדינו אנו בשרינו אנו ועצם מעצמותינו. ושלא תחשבו שרצח הנפגעות, ימנע מהם להמשיך את נקמתם. מי שמכיר כל כולו של יש עתיד של לפיד בנוי הרבה עליהם ככה שעוד מעט האנטישמי הזה יהיה ראש הממשלה.

הקרבנו את ילדינו על זהות שאסורה בתורה כי זה ע"ז. וזרקנו אותם לכל הרוחות. והנה הם חוזרים לנקום. הם רואים בנו כזהות ותוקפים. אחרים לא יוצאים בשאלה כמו משי זהב ושאר החרדים המתחזים. והם נוקמים בנו באותו מטבע בדיוק = תקיפות מיניות. זרקתם אותנו על תקיפות מיניות? נאשים אותכם בפדופיליה. לא התקבלנו למוסדות ילדים כי אנו בינוניים בלימודיים?! הם באים אלינו לכפות לימודי ליבה כי אנחנו כביכול לא לומדים טוב ואנחנו הבינוניים. וכן על זו הדרך כלפי כל תחום ותחום שיש לנו צרות מהמשטר.

ובכן אכן יש כאן את "עורמת התבונה האלוהית"

כותב בצער רב

Max maxmen

<span dir=rtl>תגובה אחת ל“עורמת התבונה האלוהית נוקמת בחרדים”</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s