החשיבה היהודית הבסיסית – חוקי המשפחה

"חוקי המשפחה" דף 03

אמרנו שהמצאת השפה והפיכת הלקטים לחקלאים הייתה מחויבת המציאות ונסביר למה. אם הייתי הולך יותר רחוק הייתי אומר שגם התודעה עצמה פיתחנו מאותו סיבה והיא הייתה מחויבת המציאות ונסביר למה.

חיית אדם הקדמון לכאורה איבד את המשיכה המינית הדטרמיניסטית שלו לבת\ן מינו. כלומר בהנחה שבאמת שאר בעלי החיים מזדווגים ושורדים דטרמיניסטית כלומר הם לא פועלים מדעת וממודעות אישית. אז חיית אדם איבד את הדטרמיניסטיות הזו. אצלו יש הפרדה מוחלטת בין תאווה לבין שרידות מודעת. אין אצלו שום חוק טבעי דטרמיניסטי לשרידות. במצב כזה אנו היום כמו אז. אין לנו שרידות אלא מדעת.

כלקטים וכחיה בלתי חברתית ביסוד. היינו מספקים את תאוותינו עם כל מה שזז בג'ונגל. חכמינו באמת אומרים כמטפורה שאדם הראשון התנכי דפק בג'ונגל כל מה שזז. וזה עומק התובנה שהם רצו לתת לנו. שכל אדם לא בטוח בשרידותו באופן טבעי מה שאין כן שאר האורגניזם. בניגוד מה שמקובל לומר שיש ויש כאלה שיש להם נטיעות מיניות אחרות ולא נורמליות כמו הומואים ולסביות וכדומה החשיבה הבסיסית שלנו טוענת שלכל אדם אין ויש נטיעות מיניות מכל הסוגים. כלומר הכל פונקציה סביבתית חינוכית ותוצאה של פלסטיות המוח. (עוד נסביר מהי פלסטיות המוח ואפשר לראות בדפים קודמים שלי כאן בפייסבוק) אז נא להירגע, כל אחד מאתנו ביסוד הוא סוטה מין אילולי חינוך ועיצוב המוח והסביבה. מי קובע מהי סטייה מינית ? החברה ! ולמה ? כי ככה !! אבל על פי החשיבה הבסיסית שלנו כל אדם מעצב את מוחו הפלסטית בעצמו ועל ידי ההורים והסביבה בגיל הינקות. כך שרצונותיו הם פונקציה מוחית וטבעית לגמרי ואין סטיות באמת הכל טבעי לגמרי. ולכן כמו כלקט בזמנם אז לפני עשרות אלפי שנים גם היום שרידותינו האישית היא פונקציה מודעת כלומר דעתנית לגמרי ואין לה שום קשר לטבע, לא הטבע כופה רק כל אחד באופן מודע ומדעת מוליד אם ברצונו בכך.

תחשבו על זה ותראו שאילולי המודעות\התודעה והתבונה הבסיסית הזו ?! אין חיית האדם ביקום באופן טבעי דטרמיניסטית. כבר אז נצחנו את הברירה הטבעית (אם נכון הוא שהברירה הטבעית פועלת באמת בשאר האורגניזמים, על פי החשיבה שלנו לנחש אין רגלים וידיים ועניים אך ורק כי בחר להיות נוכל וערמומי ומנוול, ולכן הוא לא צריך ידיים ורגלים ועיניים ומסתדר כך לשם שרידותו), המודעות\התודעה היא הניצחון המוחלט על הטבע. כלומר שחרור האדם מכבלי הטבע הדטרמיניסטית.

אבל בלי המודעות המודעת לשרידות ?! לא היינו שורדים ! כי פשוט איבדנו את זה.(שוב: בהנחה שלשאר האורגניזמים השרידות היא פונקציה של ברירה טבעית לא מודעת, שלכאורה לפי דעתי אין זה המצב בשאר האורגניזמים והם כן מתרבים מדעת, אחרת אין הסבר למה יש זכר ונקבה כפי שכבר דרווין עצמו שאל ואמר שאין לו הסבר למה. אני מודע לתורת האבולוציה של דרווין "הברירה הטבעית" אבל זה לא סותר לפחות את העובדה שהאדם התבוני ניצח את הברירה הטבעית. כלומר הנביא יכול להמשיך לנבא כלפי האדם וזה בעצם עשו כל הנביאים, הם עסקו בבני אנוש ולא בברירה הטבעית של בעלי החיים. אם כי שאני אישית לא מאמין שהברירה הטבעית היא באמת התשובה הנכונה שיכולה להסביר את האבולוציה של בעלי החיים. כבר דרווין הבין את החורים שיש בתיאוריה של הברירה הטבעית, אחד מהדברים שדרווין עוד, ועד ימינו אנו, שאין לנו הסבר של ממש, (כלומר הברירה הטבעית לא מסבירה מספיק את העניין,) היא למה המין\הסקס מניע את האבולוציה ? למה קיים זכר ונקבה ? תחשבו על אבולוציה בלי מין בלי זכר ונקבה. הרבה יותר פשוט להסביר זאת עם תיאורית הברירה הטבעית. יש הרבה אורגניזמים שמתפתחים כך. אין שום טעם – אמר דרווין – להניח, למשל, שזכרים של ציפור גן עדן, או טווסים זכרים, ישקיעו מאמצים רבים כל כך בזקירה ופרישה של נוצותיהם היפהפיות, ובנענועי זנב לנגד עיני הנקבות, בלי שום תכלית. יש כאן קושי לומר שהברירה הטבעית העיוור עם משיכה דטרמיניסטית, היא היא הפועל כאן. חייבים לומר שיש להם תודעה\מודעות עצמית ורצונית בהתרבות המין. אסור לנו לקבוע עובדות בלי לבדוק את העובדות במציאות על ידי המחקר. אבל מצד שני אסור לנו לשקוע באורתודוקסיה ולהאמין שרק תיאורית הברירה הטבעית פועלת כאן כך שנסתובב סביב הזנב שלנו כל הזמן בלי לפתור את המסתורי הזה. שלדעתי היא קריטית ביותר להבין את האורגניזם ולהבין את חכמת הטבע. מצד שני לקבל את ה"ממים" של דוקינס ?! זה כבר טירוף של ממש. וכל נביא ילחם נגד התזה המטורף הזה. זה עבודה זרה אמיתי לזרוק את כל האחריות של האדם על אישיות דמיונית "ממים" כבר חוה יבלונקה בספרה "אבולוציה בארבעה ממדים". נזעקת על הטירוף הזה שכל אנס פועל לכאורה בכפיה. סתם כדאי ומומלץ מאוד ללמוד את ספרה לעומק ולהשתכנע שדרווין ודוקינס טועים טעות מרה, לא רק מדעית, רק בעיקר מוסרית.)

במצב כזה שאין לחיית האדם משיכה דטרמיניסטית לשרידותו האישית (והכללית, שלא מעניינת אף אחד במיוחד ליהודי שלא עובד אלילים ודמיון, כלומר על פי החשיבה הבסיסית לא מעניינת אותנו טובת הכלל הדמיוני של מין האנושי) ?! אין הוא שורד בלי דעת.

לכאורה האישה\הנקבה של חיית האדם המציאה את חוקי המשפחה ולכן טעונים חכמינו שלאישה יש בינה יתירה על הגבר. היא הצליחה לשכנע את הגבר שכדאי לו להיות מעל התאוות והנטיעות המיניות ולהידבק בה. והיא מבטיחה לו שרידות אישית בכך שהיא מוותרת על חיי הפקרות. והוא מבטיח לה לפרנס אותה כל ימי חייה.

אבל זאת ספקולציה שלי ולא רחוק מהאמת לדעתי, כי כולנו יודעים שבלעדיה לא הייתה חוקי המשפחה ולא הייתה החינוך ובעיקר לא היינו ממציאים את השפה שצריך בשביל חינוך.

בשביל חינוך ועיצוב מוחינו הפלסטי חייבים אנו לעזוב את הג'ונגל ולהפוך להיות חקלאים ולהיפרד משאר בעלי החיים. הרי לא מספיק שאנו כזוג תבוניים לשרוד, אנו צריכים ליצר סביבה כך שכל צאצאינו עד ניצחון המוות ישרדו.

אוקיי. מובן למה צריך להיפרד משאר בעלי החיים ולחנך את עצמינו כך ששרידינו הנצחית תהיה מובטחת לנו. אבל כאן אנו מגיעים לבעיה אייך מוסרית ותבונית אנו צריכים להתנהל כזוגות.

לנקבה לכאורה מבטחת לה שרידות בכל מקרה, אם יש לה דעת ומדעות לשרידותה אז היא צריכה גבר ללילה אחד ויש לה שרידות בכל מקרה. הנחשית עושה זאת בדרך הנפלאה ביותר, היא מפיצה ריח מיני דטרמיניסטית שכופה על הזכרים לבוא אליה ועליה, והיא לא מגדלת את צאצאיה וחסל כל הבעיות.

לכאורה חיית האדם הנקבה היית עושה בשכל אם הייתה מאמצת את חכמת הנחשיות. ואז לא צריך את הגוף הענק ואת עול גידול המשפחה. אבל אז מי היה מפסיד ? הזכרים ! שלהם לא מובטחת שרידות אישית. יכולנו הגברים ללמוד מהנחש שסותם את מקור ההולדה של הנקבה כך שמובטחת לו שרידות, אבל כידוע על כל נחשית באים אלפי נחשים ורק אחד מהם זוכה והוא סותם את המקור של הנקבה להבטיח לו שרידות אישית. אבל מי מבטיח לו שבדור הבא צאצאיו יזכו מתוך אלפי הנחשים ? כלומר אפי' הזוכה הפעם לא יודע מה יקרה עם צאצאיו בדור הבא.

אם שמתם לב זה נשמע דומה לסיפור התנכי, והאמת שהיא לא דומה רק זאת בדיוק הסיפור לעומק. התנ"ך רוצה לספר לך את המציאות בכל זמן נתון בהווה שלכל נקבה\אישה מובטחת לה שרידות אישית בכל מקרה. דווקא הגבר הוא הבעיה הרצינית, לו אין סיכוי לשרידות אישית.

כאן בא המצאת המשפחה. הגבר יכול לזכות בשרידות אישית אך ורק שהאישה תבטיח לו להיות רק שלו כך שכל הנולדים לה הם שלו גם כן ואז הוא מבטיח לה פרנסה ועזרה בגידול וחינוך הילדים והיא פטורה מהכל. לא רק במשפחה היא פתורה מהכל רק בחברה שהיא אמצעי לפרט ולמשפחה היא גם פתורה. כלומר אין האישה חלק בשום תפקיד ציבורי חברתית. כי כל המושג חברה הומצאה לפרט ולמשפחה בעיקר הפרט כפרט לא צריך חברה כלל. משפחה צריכה חקלאות וחברה כאמצעי למשפחה, כאן יסוד יסודי הסוציולוגיה לעומק (אני אומר זאת לאלה שעוד חולמים בלילה ש"אדם לאדם זאב" היא יסוד היסודות של הסוציולוגיה). האישה פטורה מכל תפקיד ציבורי כמו שהיא פטורה מכל המצוות, כי שניהם החברה והמצוות הם אמצעי למשפחה. לא כמו שהשטחיים\ות חושבים\ות שיש כאן איזה אי שוויון כביכול בין הגבר לנקבה. והבינו זאת לעומק.

הגבר הוא בבעיה רצינית הוא חייב להבטיח לה הכל מכל כל מראש בכדי שהיא תהיה שלו באמת. ולכן מראש התורה פוטרת את האישה בפרו ורבו כי אם נחייב אותה אז כאילו נחייב אותה גם בחוקי המשפחה ואז הגבר מרוב חוצפה ידרוש שוויון מהאישה. אז התורה דורשת ממך בפרו ורבו כך שאם תרצה בכך תצטרך לשלם על כך את מלאו המחיר והיא הכתובה היהודית הנודעת כפמיניסטית קיצונית ביותר שאפי' הפמיניסטיות המושבעות והקיצוניות ביותר לא חלמו על כך.

הנקבה עם הבינה היתירה שלה לדורות הבאים שלה, כלומר לבנים שלה, דואגת מאז ומתמיד שחוקי המשפחה יישארו כך ומבטיחה ונאמנה לגבר לנצח.

כלומר, היא יודעת ששרידות שלה מובטחת לה בכל מקרה אבל רק כלפי הבנות שלה ולא כלפי הבנים שלה כי להם לבנים לא מובטחת שרידות אישית בלי חוקי המשפחה. אז יש לה אינטרס תבוני בחיי המשפחה ומכאן הומצאה השפה והחינוך. היא ובעלה דואגים לסביבה טובה ומובטחת שהבנים והבנות ימשיכו עם התובנות הטהורות האלו.

נהפכנו לחקלאים והמצאנו את השפה ואת החינוך לשם המשפחה האישית של כל אחד ואחד. כל זה כאמצעי לשרידות אישית של כל פרט ביקום.

מכאן שאשת איש אסורה מתוך תבונתינו האישית כלומר אין לך חטא יותר גדול מיזה שבעלה יגדל ויחנך ויפרנס כל חייו את הבן\ת שלך כי רצית להזדיין עם אישה יפה ונשואה ואם הוא לא יידע זאת, יכול להיות שהוא יסתפק עם בן\ת אחד\ת ויחשוב ששרידותו הנצחית מובטחת לו והנה באמת הוא נכרת מהעולם כי לא העמיד צאצאים.

אם היינו בגן ילדים אז נכון שצריך לחוקק חוק ש"אשת איש" אסורה. אבל חינוך חובה יש כבר בכל האנושות אז למה צריך חוק ? למה אנו עוד בגן הילדים ? ברצוני לומר שעל פי החשיבה הבסיסית בני אנוש לא צריכים חוקים כלל וצריכים לפעול על פי התבונה הטהורה באופן אישי.

אם היינו הופכים את החוק לחוק עליון אלילית ?! אז במקרה שבעלה ברח או בספק נהרג ולא יחזור יותר. אז האישה סובלת כל חייה לריק, ולכן צריך חכם הגון ונבון להתיר אותה לאחר, אבל מצד שני אולי יחזור ? אז מה עושים ? אז חכמינו היו ממציאים חלומות סרק כאילו הבעל הגיע לחלום לספר להם שאינם כבר בחיים וכך התירו את הנשים. כך בדיוק נהגו חכמינו הנבונים בכל הדורות. כלומר מכאן שלא קיבלו את החוק כחוק עליון רק ההפך הנכון, הם הבינו את יסודי החוק מתחילה כך שידעו מתי אפשר לשחרר את האישה.

מסכנים הם הדור שחכמיו הם דוגמטיים בחוקי אנוש וחושבים מרוב טיפשותם שהם משמים ושהאישה חייבת לסבול. עוד נראה עשרות ומאות דוגמאות כאלה בהמשך הספר. ניתן עוד דוגמא יפה מחטא עריות מסוג אחר, מה קורה שבני אנוש וחכמיו הם דוגמטיים וחמורים נושאי ספרים. התורה מספרת לנו סיפור נפלאה בכדי ללמד אותנו כמה טיפשי אפשר להיות. לוט היה שופט בסדום אומרים החכמים, ומנין להם ? כי רק שופט דוגמטי יכול להאמין שאסור לשכב עם בנותיו אם חרב ונכחד האנושות. דווקא בנותיו הבינו שאין חוק כזה במצב כזה, ולא הצליחו לשכנע את אביהם לשכב עמם כי היה דוגמטי ולכן באין ברירה אנסו אותו מתוך שכרותו. כלומר השקו אותו יין ושכבו עמו והולידו עמים שלמים, את עמון ומואב.

חוקי התורה הם אישיים לגמרי והם חוקיים תבוניים שכל אדם חייב לדעת מתי כן ומתי לא אחרת הוא חמור נושאי ספרים ורוב הסבל שלנו היא שלרוב הדורות היית לנו חמורים כאלה, עד ימינו אנו יש לנו כאלה.

אין חוקים אבסולוטיים בתורה ואת זה התורה (וחז"ל) דואגת להסביר לנו לכל אורך התורה והנ"ך. שוטים הם אלה שהפכו את התורה כסמכות עליונה והפכו אותה עצמה לסמכות אלילית. בהמשך הפכו את חז"ל כסמכות אלילית ואחרי זה בהמשך את ספרות ההלכה והיום את סמכות ההשקפה. כלומר כל חמור ממציא לו השקפה וזועק שזה השקפת התורה והשקפת האלוהים בעיקר כל הנוכלים דואגים שהכסף יגיע אליהם מכוח שבט לוי. לא מבינים בכלל מהי שבט לוי ולמה התורה דורשת לפרנס אותם. אבל למה שירצו להבין בזמן שהם מקבלים כסף חינם ? זה עובד טוב ככה אז למה לשנות ? מה שלא מבינים השוטים האלה היא, שהם מפסידים את זרעם להכחדה כמו שאר הנוכלים והנחש והנחשית התנכית. אפי' יעקב אבינו הפסיד עשרת שבטים שלמים בגלל נערי האוצר של מלכות שלמה ונקרע המלכות והסוף ידוע לכול שעשרת השבטים יצאו לגלות ונכחדו ולא שרדו. כך המצב נמשך בכל הדורות מאז מלכות שלמה עד ימינו שלאף יהודי אין שרידות אישית מובטחת באמת הרי רוב רובם נכחדים בכל כמה דורות. מקוים בנו "בָּנֶיךָ וּבְנֹתֶיךָ נְתֻנִים לְעַם אַחֵר וְעֵינֶיךָ רֹאוֹת וְכָלוֹת אֲלֵיהֶם כָּל הַיּוֹם וְאֵין לְאֵל יָדֶךָ"

לסיכום ביניים:

חוקי המשפחה נוצרים על ידי התבונה הטהורה וביסוד עומדת הבעיה של הגברים שלהם אין שום סיכוי לשרידות אישית. לכאורה לאישה יש שרידות אישית באופן טבעי ביותר. ולכן ביסוד הפשוט על פי התורה, אף אחד לא מחוייב בפרו ורבו (כי יקח איש אישה כתוב ולא כתוב איש חייב לקחת אישה, כמו שלא נדרוש "כי ינצו אנשים יחדיו" כי התורה מחייבת לריב.) לא את הגבר ולא את האישה, חכמינו שחשבו שלצורך הגן הילדים האנושי בזמנם חייבים לחייב מישהו בכך אז חייבו אך ורק את הגברים מהסיבה הפשוטה שאין צדק לחייב אותה בכך כי אז המנוול עוד ידרוש שוויון. מכאן הכתובה היהודית הידוע לכל שהבעל מתחייב בכל מכל כל והאישה מבטיחה לו להיות אך ורק שלו כך שמובטחת לו שהילדים שלו והוא עמל בשביל ילדיו הוא ולא של השכנים ועמל לשרידותו האישית.

המציאות בנאורות היא שדורשים מהן שוויון ולכן לא פלא שכדאי להן להיות חד הוריות הרי במילא עמילות בכל מקרה לפרנס את המשפחה אז למה עוד לחיות עם הבעל המפגר ?

המציאות אצל הדתיים ובעיקר החרדים היא מטורפת לגמרי. הם פשוט הפכו את היוצרות. מחייבות את הבנות בלימוד מגיל אפס ובעיקר ללימוד מקצוע מכניסה, ועוד מחייבות אותן לשלם סידור מלא (דירה וכל הוצאות החתונה) או חצי לבעל כנדוניה. וכל חייה גם לפרנס אותו ואת ילדיה והוא יושב לו בכולל ויחגוג כל חייו.

תשאל אותו אייך הוא מבטיח לה את הכתובה היהודית בלי שום בעיה ? הרי הוא משקר במצח נחושה, הוא והמסדר הקידושין שזה בדרך כלל הראש ישיבה שלו או רב הקהילה. כלומר שניהם יושבים וכותבים כתובה וכלום יודעים את השקר הגדול.

השקר מתחיל עוד עם זה ששולחים אותן לבית ספר מכוח חוק חינוך חובה, כך ששם מחנכות אותן באופן כזה כאילו הן חייבות בפרו ורבו ועוד גם לפרנס את עצמן ואת בעליהן, לא רק להוליד ולגדל ולחנך את ילדיהן רק גם לפרנס אותן.

מה הם חושבים החרדים האלה ? שהם חסינים מן התבונה הטהורה של התורה ? האם הם חושבים שעם שקרים לא יקבלו את עונשם ? (עוד נעמיק מהי שכר וענש על פי החשיבה היהודית בדפים הבאים) הם חושבים שהקדמונים היו פסיכים שהמציאו את חוקי המשפחה והמציאו את הכתובה היהודית ? כבן נביאים אני מבטיח לכם שכל קללות התורה בוא תבוא עליכם במלואם אם לא תפסיקו עם הנוכלות והנבלה הזאת. כל הקדמה כביכול במאות האחרונות נוצרו כי הגברים היו נוכלים כמוכם ולכן אין מנוס שעוד תראו שתתקיים בכם בָּנֶיךָ וּבְנֹתֶיךָ נְתֻנִים לְעַם אַחֵר וְעֵינֶיךָ רֹאוֹת וְכָלוֹת אֲלֵיהֶם כָּל הַיּוֹם וְאֵין לְאֵל יָדֶךָ: אי אפשר ללכת נגד התבונה הטהורה של התורה שלנו. תוכיח זאת כל אורך ימי הגלות מאז שרצינו מלכות בזמן שמואל הנביא.

העוני תגבר והגברים יצטרכו לצאת לעולם הרחב לעבוד בלי שום חינוך שיכול לעמיד אותן מול העולם הרחב והמופקר ואז לא רק הם יפרקו עול גם הבנות יפרקו עול ואז מובטחת לנו שוב הפסד מעל 90% מצאצאינו לטובת ההתבוללות וההכחדה. כמו שקרה לנו לפני מאתיים שנה בתקופת ההשכלה.

בנאורות אין לך את החשיבה שלנו במילא משם עד הכחדה אישית היא כבר מתמטיקה פשוטה.

וכל זה למה ? כי רצינו לשקר עליהם ? לשקר לבנים ולבנות עם עולם אחרי המוות עם גן עדן וגיהינום אחרי המוות ? לשקר להם שאתם שבט לוי שמגיע לכם ? (עוד נסביר מהי שבט לוי על פי החשיבה הבסיסית בדפים הבאים)

סיכום ביניים:

אין אף פרט מחוייב בפרו ורבו על פי פשוטו של תורה. אם כבר מישהו רוצה בפרו ורבו לשם שרידות אישית ?! הוא חייב להתחייב לאישה (שתרצה להיות אתו לנצח) את הכתובה היהודית כלשונו כפשוטו כלומר להתחייב לה לדאוג לפרנסה ולגדל ולחנך את צאצאיה.

כל סוג של חיי משפחה אחרים כמו אישה וכמה בעלים או חברה שיתופית שאין בא כלל חוקי משפחה כמו אצל הקופים ועוד בעלי חיים. שם לא מובטחת לזכר שרידות אישית. באותו דרך למי שיש לו נטיעות מיניות לזכרים, לא יכול לוותר על חיי המשפחה כי נגיד שהסתדר, שיצליח לגדל ילדים יחד עם בן הזוג שלו, האם לילדיו גם ייתן להם חינוך כזה ? כלומר האם גם צאצאיו יהיו הומואים לכל הדורות ? ואז מה ? הבת שלו תהיה פונדקית לכל ההומואים ? וכך כל צאצאיו הבנות יהיו פונדקאיות בכל הדורות לגברים ההומואים ?

ברצוני לטעון שלאורך זמן, כלומר בחשיבה דורית לדורי דורות, אין מנוס אך ורק לחוקי המשפחה המקוריים והבינו זאת לעומק.

בהיסטוריה היהודית נכתב בדיוק מתי נהפכו חוקי המשפחה כמין עבדות של האישה לבעל. והיא בתקופת פרס ומדי כלומר מגילת אסתר נכתבה ונחגגת דווקא על כך לעשות צחוק מההמצאה החדשה שהבעל עיקר והאישה טפילה ח"ו. אותו המן הרשע שדרש סמכות הבעל על האישה בחוק של אימפריית פרס, הוא אותו נבל שדרש את השמדת היהודים ודווקא האישה היהודייה הצילה את כולם. למה מתחפשים בפורים ואין איסור של לא תלבש שמלת אישה או גבר ? בדיוק לכך לומר שאין הבדל בין אישה לגבר, ההפך הנכון שהגבר זוכה בשרידות אישית דווקא משום הבניה היתירה של האישה שהסכימה להסכם הנישואין התבוני ולחיי המשפחה, יכלה היא להיות כמו הנחשית כנ"ל וחסל כל צורותיה.

מבחינת היסטורית גלות פרס ואימפריית פרס הביאה לאנושות את עבדות האישה לגבר. ולצערינו העובדה המציאותית הזאת נהפכה למגיפה כזה, שכל חוקי חז"ל התייחסו למצב החדש ורואים זאת בחוקים ההלכתיים שלהם. אבל כאמור אסור להפוך את חוקיהם לדוגמטיים ולאליליים ח"ו. חייבים לחזור למקור של התורה ששם אברהם הבין שכל מה שתאמר לך שרה אשתך ?! תשמע בקולה ! כי אם לא ?! תפסיד לבסוף גם את ישמעאל וגם את שרה ויצחק. כלומר תבונית הבין שהוא חייב לשמוע לקולה וזה כביכול דבר האלוהים. (כך בדיוק לומדים תורה, שלא שהאלוהים הגיע משום מקום ואמר לו שמע בקולה רק הבינה האחדותית שנטע בנו האלוהים אמר לו זאת שכדאי לו לשמוע לקולה, אחרת יפסיד את שניהם, גם את יצחק וגם את ישמעאל)

אז לסיכום הנושא נאמר שהגבר מתחילה בעמדה נחותה מול האישה. שיגיד תודה שיש לנשים בינה יתירה ומסכימות להתחייב להיות שלו ורק שלו. מכאן לשעבד אותן או לדרוש סמכות גברית על נשים ?! זאת כבר טירוף מארץ המטורפים שרק אימפריית פרס יכלו לחשוב על זה ולצערינו בגן הילדים האנושית זה התקבל כחוק אלוהית או מה, עד כדי כך שבנאורות דורשים מהן שוויון בלפרנס את המשפחה. ואצל החרדים דורשים מהן הכל בכל מכל כל. ומובטחת לכל המפגרים האלה שלא תהיה להם שרידות אישית. זה כתוב בתורה בנביאים ובחז"ל וזה כתוב בבינה האחדותית שהאלוהים נטע בנו מראש.

אופס שכחתי משהו חשוב מאוד ששייך לנושא של הדף.

ששני בני הזוג הראשוניים הבינו שהאלוהים הוא נצחי = חי לנצח, (והאדם כאשר ראה שלא יחיה בגופו בעצמו לעולם הוצרך הוא להחיות המין, על כן אמרה קניתי איש את ד'. כי הנה נמצא בארץ במין כאשר הוא במעלה בעצמים. האבן עזרא במקום) אז בהולדה הראשונה האימא מתגרה במוות ואומרת קניתי אישי את האלוהים. כלומר אני כמו האלוהים, בינתיים עם ההולדה בהמשך עם התפתחות התבונה ננצח את המוות עצמו.

אם אדם הראשון ואשתו וכך אנו בהווה מבינים את המצב הזמני שלנו ורוצים לפתור את כל קללות האדם על ידי הולדה לבינתיים, אז יש צורך בחינוך הילדים שגם הם יקבלו את תבונתינו ויבחרו בתבונה ולא יחיו במקרה.

שוב: שאין מספיק זמן וצריך הולדה בשביל חיי נצח, אז הילדים צריכים לקבל את תבונות ההורים מראש שהם יקדמו את התבונה בכל דור ודור. על כן צריך חינוך.

בשביל חינוך צריך מקום ותלות הילדים בהורים והפרדת הילדים מהג'ונגל. ואת זה אפשרי אך ורק בחקלאות. אי אפשר להמשיך להיות לקטים.

אנחנו חייבים לדאוג שהילדים יפתחו מטבעם נטיעות מיניות לבת\ן זוגם במין האנושי ולא לפתח נטיעות מיניות בג'ונגל כמו האדם הראשון כפי שחז"ל אומרים במליצתם.

(נטיעה מינית היא לא גנטית, היא סביבתית ובעיקר בתחילת דרכו של התינוק. ואפי' שכן היה גנטית אז עדיף היה לתקן זאת כמו שעקר מנסה לתקן את הזרע שלו, בהנחה שהוא בוחר להיות נצחי. אם בוחר למות בלי זרע ? אז כמובן לא צריך לתקן את הנטיעות שלו ועקר לא צריך לתקן את הזרע שלו)

גם צריך לדאוג שבתוך חברתם האנושית הם יפתחו נטיעה מינית למין השני אחרת סתם יסבלו מחיים זוגיים תבוניים יבשים בלי שמחת חיים. (למה הדבר דומה ? לאוכל ! יש האוכלים אוכל כי פשוט צריך לאכול ויש האוכלים אוכל כי זה טעים, האחד מאושר והשני לא. עדיף כמובן שאנו צריכים לאכול שהאוכל יהיה טעים. אנחנו חייבים זוגיות לשם שרידותינו האישית אבל עדיף שזה יהיה טעים מתוך אהבה ותאווה וכו' וכו')

ברצוני שתבינו את העיקרון התרבותי שהחשיבה היהודית דורשת. החשיבה היהודית דורשת חברה תרבותית מעורבת בין המינים. הפוך ממש ממה שמקובל בחברה החרדית. ואני הוכיח מזאת.

כידוע חז"ל אומרים ש"בני ישראל לא נחשדו במשכב זכר", מה פירוש האמרה הנ"ל ? האם הם טוענים שה'גן היהודי הזכרי פשוט לא נמשך לזכרים ? בוודאי שלא זו הכוונה שלהם הרי אני חושב שראו וראו שיש כאלה וכאלה. ואם יש אצלינו ואצל תרבויות אחרות אז מה פירוש הקביעה הנ"ל ? התשובה היא הסתברותית, התרבות היהודית מביא הרבה פחות מצבים כאלה מול תרבויות אחרות. מה היית בתרבויות אחרות מול התרבות שלנו ? הצניעות המוגזמת !! הפרסים שימשו (יחסים) עם בגדיהם והישמעאלים נהגו בצניעות יתר וכנראה בהפרדה מוגזמת.

היהודים לא נהגו כפרסים ולא כישמעאלים. הם היו תרבות מעורבת לגמרי, לא במעמד הר סיני מוזכר הפרדה ולא במשכן ולא בבית ראשון ולא בבית שני רק באמצע בית שני עשו תקנה חדשה להפריד בתוך בית המקדש אבל בחוץ כמובן לא היית גם אז הפרדה.

לא היו ימים טובים לישראל כטו באב וכיום כיפור. מה כל כך טוב היה בימים אלה ? כי אז יצאו בנות ישראל לכרמים למחולות יחד עם בחורי ישראל. וממחולות כאלה נבנים המשפחות העתידיות.

היום טוב, הכי טוב ליהודים, הוא היום שעוד משפחה נוצרת. תחשבו על בחור\בחורה חרדי\ת כהיום ביום כיפור. היום הכי מדכה נפשית וגופנית בשנה הוא יום כיפור. תחשבו על מצב המקורי שבאותו יום הם היו בכרמים וחוגגו.

שהחרדים הפכו את יום כיפור ליום דיכי, נפשית וגופנית. ואימצו את תרבות ישמעאל בצניעות ?! אז כבר יכולים חז"ל לשכוח מהקביעה ההסתברותית ש"בני ישראל לא נחשדו במשכב זכר"

מה שאני מנסה כאן להוכיח כמה אנו רחוקים מהבנת החשיבה הבסיסית של התורה והיהדות.

נכון יהיה לומר שהם – החרדים – מבטיחים לעצמם את שרידותם האישית בכמה דורות טובים, אבל לא שמים לב שלדורות הם מפסידים אישית, אולי מנצחים באופן כללי כלומר זרע אברהם קיים בכללי אבל מה יוצא לפרט מיזה שזרע אברהם בכללי שורד ? הרי אין לך אלילות יותר גדולה מיזה להביא לקיום זרע אברהם ולא הזרע שלך. כלומר אם אתה פועל בשביל זרע אחרים מהעבר ? אז זאת בדיוק האלילות שהתורה אוסרת. התורה רוצה את שרידותך האישית. אברהם בעצמו נלחם נגד התזה הזה, הרי נמרוד\חמורבי טען שבחברה כללית החברה שורדת הרבה זמן, אברהם טען שהחברה היא דמיון ובמציאות קיים רק הפרט והוא זה שצריך לשרוד אישית. החברה של נמרוד נקרא עובדה זרה והחברה של אברהם נקרא טבעית אלוהית, כי רק אם הפרט שורד אישית יש את הרלוונטיות לשפה ולחברה ולא ההפך שהפרט מפסיד מול החברה הדמיונית. (דמיונית = אישיות לא קיימת, חברה היא אישיות דמיונית שלא באמת קיימת, וזה בדיוק היית מלחמת אברהם מול נמרוד ולכן המציא את ברית המילה, ונבהיר זאת בהרחבה שנגיע לאברהם)

החברה החרדית בעצם הפכה להיות חברה כמו כל החברות שדואגת לכלל החברה וכך מפסידה פרטים. בתקופת ההשכלה הפסידה 90% להתבוללות. אחרי דור הפסידה שוב 90% לחילוניות. אחרי השואה קמה מכלום ואם לא ישכילו ? אז יראו שההיסטוריה חוזרת על עצמה.

טובת החרדים והדתיים והחילוניים שהם יחד יבינו מהי החשיבה הבסיסית ואז אף אחד לא יפסיד את זרוע. חברה מעורבת לא אומרת שהיא צריכה להיות מופקרת מבחינת חוקי המשפחה, זאת לא מבינים החרדים, ודווקא חז"ל שבחו את בני ישראל שהיא חברה מעורבת ולכן אין בא את הצרות של בני ישמעאל והפרסים.

טיפ הדף:

"אין לגבר שרידות אישית נצחית בלי חיי המשפחה"

"לנקבה מובטחת שרידות אישית בכל מקרה" על כן חייב הגבר להבטיח לה הכל מכל כל וזה בדיוק הכתובה היהודית = הסכם הנישואין היהודית. מאתו סיבה האישה פטורה בפרו ורבו ואם כבר מישהו חייב ? אז זה רק הגבר כנ"ל. והיא כמובן מבטיחה לו להיות עמו לעד כך שיהיה בטוח שהילדים שלו ולא של השכנים רח"ל.

בברכה

Max maxmen

<span dir=rtl>תגובה אחת ל“החשיבה היהודית הבסיסית – חוקי המשפחה”</span>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s