אבולוציה – בני אלוהים\כהנים\פילוסופים\אנשי אקדמיה

"אבולוציה"

בני אלוהים\כהנים\פילוסופים\אנשי אקדמיה

נכון שהכל אבולוציה ?! כלומר התפתחותית. אבל יש דברים שלא. למשל המנוולים בכל הדורות, הם נשארים אותו דבר מאז ימי תקופת האבן.

מיהם המנוולים ? היום הם נקראים אנשי אקדמיה, ולפני כן הפילוסופים ולפני כן הכהנים ולפני כן בני האלוהים.

ונסביר את העניין.

בימי תקופת האבן בני אנוש חייו בטבעיות בלי רוע. כמובן היו את בני האלוהים שהם המציאו לנו את השפה ואת החינוך ואת הלוח שנה לחקלאות ושאר חוקי האדם כמו חוקי המשפחה. עוד לא היו חוקי משפט כי עוד לא היו קניינים, כי בני אנוש ממש חיו בגן עדן ולא חשבו בכלל על קניין ומשום כך לא חשבו על לא תגנוב.

הבני האלוהים, לעסוק בתובנות הם צריכים לאכול. ולכן מי לא עזר להם ?! כולם !! אבל הם המנוולים השכיבו את בנות האדם. כלומר זינו את כולנו. ואחריו כמובן הגיע המבול.

אחרי המבול שהומצאה הקניין על ידי נח ובניו, על ידי חלוקת הארצות לכל פרט והמצאת הירושה, אז התחילו הדינים. כלומר מה שלך ומה שלי ? אסור לגנוב וכו' וכו' בקיצור, הומצאה כל הדינים. ומיהם השופטים והעושים צדק ?! כמובן הכהנים !! ואייך יהיה להם אוכל ? שוב נתנו להם מעשר כלומר אכלו חינם על חשבון הפרט אבל הם לעמוק היו עבדי החברה. וכן הכהנים הם הרופאים והם השופטים והם אנשי המחקר וכו' וכו'. ההמונים נתונים בהם אימון מוחלט. כלומר יש צדק לאכיל אותם.

לימים שהקימו את האימפריות והישויות הדמיוניות, גם הם המלכים היו צריכים את הכהנים בכדי לשלוט בהמונים. ולכן האימפריה מאכילה אותם. וכך הכהנים שפוטים של המשטר. במחוזינו הם נקראים "כהנים מטעם"

תשימו לב שפרעה ויוסף עושים את הטריק המלוכלך ומצליחים לקנות את כל אזרחי מצרים לעבדים למלך ולקנות מהם את אדמתם ואת המכנסיים ?! מה קורה לכהנים ? כאן פרעה מתערב ואמר אסור לנגוע בהם ואותם אי אפשר לקנות לעבדים וגזול מהם את אדמתם. וכי מי ייתן להמונים את סם ההרגעה ?

כלומר המלכים השלטניים יודעים שבלי הכהנים אין להם את ההמונים. אז שוב הכהנים המנוולים מסכימים לעבדות מצרים כל זמן שלא נוגעים בהם.

בהיסטוריה היהודית אותו דבר. הכהנים בזמן שמואל הנביא משכיבים נשים נשואות כלומר מזיינים את ההמונים, אז ההמונים דורשים מלכות כאילו המלכות יותר טוב. האם המלכות מוותרת על הכהנים ? לא ולא הם הרי מסממים את ההמונים לטובת המלכות.

לימים בוטל הכהנים כביכול והם נקראים פילוסופים. הפילוסופים הם הסם להמונים לטובת דת הנצרות או למדינה ולמשטר או למלך. וכמובן מי מאכיל אותם ? שוב המשטר ! כך שלא פלא שהם משרתים את המשטר = פילוסופים מטעם.

לימים התחלף השם והם נקראים אקדמאים. ושוב מי מאכיל אותם ? שוב המשטר !! כך שלא פלא שהם משרתים את המשטר = אקדמיה מטעם.

אז מהיום שתדעו מי מזיין אותכם ? אנשי האקדמיה !!! יש לכם חובות ? זה האקדמיה !! אין לכם דיור ? זה האקדמיה !! לא גומרים את החודש ? זה האקדמיה !! כל הצרות האנושיות החברתיות הם האקדמיה. ולמה ? כי הם מטעם !! למה הם מטעם ? כי המשטר מאכיל אותם !!!

אז נכון שהם מביאים לנו את מדעי הרפואה וטכנולוגיות יפות כמו האינטרנט ועוד, גם בני האלוהים הביאו לנו את השפה ואת החינוך ואת הלוח שנה והחקלאות. אבל בתכלס אייך אתה מרגיש ??

ולסיום:

אין אבולוציה בתחום הזה, מאז בני האלוהים הם מזיינים אותנו כל הזמן. אולי אפשר לומר שמזינים אותנו יותר. אבל אין ממש אבולוציה.

גאולת האדם תהיה ביום שכהני החברה לא יהיו מטעם. כל זמן שהם מטעם ?! המשטר יחד עם כהני החברה יזיינו אותנו לנצח.

בברכה

Max maxmen

כתיבת תגובה