למה הימין גוסס ?

"למה הימין גוסס ?"

מה שמרגיז ומטריף את דעתו של המרצה בפילוסופיה, הוא הסטודנט הנאחס התורן ששואל בסוף ההרצאה "בתכלס מה יש לנו ביד מכל ההרצאה הפילוסופית" ?

שאנו עוצרים איש ימין, ושואלים: בתכלס מה יש לנו ביד מכל הימניות ? האיש יוצא מבולבל בדיוק כמו המרצה לפילוסופיה. תחשבו על זה, סיני החזירו ממשלת ימין, עזה וגירוש יושביה שוב הימין, פסיכולוגית כבר וויתרו על יהודה ושמרון, ומה יש לימין עכשיו ? המסורת ? היהדות ? מה לעזאזל יש להם אחרי שהתנתקו כללי ממנהיגי היהדות עד כדי כך שהם רואים במנהיגי הימין כעוכרי היהדות.

והשאלה המתבקשת היא למה ? למה באמת הימין גוסס, למה הימני בעצמו לא מאמין שהדרך שלו נכונה עד כדי כך שהוא כל הזמן מוותר על עוד שטח ועל עוד עיקרון אידאולוגי ? כך שבתכלס לא נשאר לנו ביד כלום מהימניות.

ובכן כמו בפילוסופיה הכל מבולבל שלא יוצאים עם משהו ביד, כך הימניות מתחילה היית מבולבלת שהברירה הטבעית מחייבת אותם לסגת כל הזמן ולגסוס עד המוות הבטוח.

איפה הכשל בימניות שמביא אותה לגסוס ? הרבה מחקרים יעשו ההיסטוריוניים להבין מה קרה לימין שהיא מתה כל כך מהר. אבל ברצוני לתת לכם כבר עכשיו את ההסבר האמיתי והפשוט למה שקרה וקורה היום.

התשובה הקצרה (בהמשך נחפור לעומק) והפשוטה היא "דת הקפיטליזם".

דת הקפיטליזם שהימין אימץ לעצמו הביא את הימין להיות תחת הברירה הטבעית בדיוק כמו הדת עצמו. מהי יסודי הדת הקפיטליזם ? ברירה טבעית = יד הנעלמת !! דת הקפיטליזם לא יכול לחיות יחד עם לאומניות זה סתירה פנימית. בכדי להצליח בדת הקפיטליזם שהשוק החופשי היא יסוד בסיסי מיסודותיה, אתה כפייתית בידי הגלובליזציה, אתה תלוי בדעת אחרים אתה חייב לסגת כל הזמן למען לרצות את האחרים, אחרים מבחוץ ואחרים מבית. אתה חייב לרצות משקעים מבחוץ ומבית ואז אתה מוותר על שטחים ועל עקרונות אידיאולוגיות שלך, הכל למען לרצות עוד ועוד אנשים בכדי לשרוד בדת הקפיטליסטית, שוק חופשי היא הבסיס של הדת. זה לא נגמר בזה, אתה חייב להביא ידיים עובדות למשקיעים ולצמיחה ואז תגזור גזירות על ילדים ועל עקרות בית כ"מקל" שיביא לך את הגזר\הצמיחה. אתה חייב למכור את משאבי הארץ לזרים, אתה לא יכול לטפל בדיור כי צריכים לרצות את המשקיעים כך שמה בעצם נשאר לנו ביד ? לא שטחים לא משאבי טבע לא דיור ודווקא יוקר מחיה וגזירות על הילדים ועל עקרות בית ומלחמה עד התאבדות עם החרדים שיצאו לעבוד. הרי לא מספיק מפרנס אחד\ת בדת הקפיטליזם, ריבוי ילדים היא גם נגד דת הקפיטליזם (1,6 ילדים למשפחה טוען אבי שמחון) אז שוב יש לך סיבה לרדוף את השותף הטבעי שלך שהם החרדים והדתיים למה הם מביאים הרבה ילדים ? (מצד הימניות הטהור הרי ריבוי ילדים היא התשובה הניצחת מול הריבוי הערבי כלומר הריבוי של החרדי והדתי היא היא הנטל האמיתי בימניות ולא הצמיחה של הדת הקפיטליסטית ולא הצבא) אתה חייב לכפות עליהם חינוך שלא רוצים בכדי שיהיו הון אנושי לצמיחה. בקיצור, דת הקפיטליזם והברירה הטבעית הביא לגסיסת הימין עד עכשיו ויביא למוות טוטלית בהמשך, כך שהשמאל יכול לשבת בשקט ולהנות מההצגה.

עכשיו הגיע הזמן לחפור לעומק.

מהי הסתירה הפנימית של דת הקפיטליזם מול הימניות ולאומניות ?

דת הקפיטליזם לא מכיר בלאומניות ובגבולות עמים ובארצות ויבשות. הוא מניח כלל בסיסי שיש לאדם זכות טבעי לקניין במילא מבחינתו מחשבתית יכול אדם אחד לקנות את כל כדור הארץ וכולנו נהיה עבדיו (לא יקראו לזה עבדות אפי' לא עובד מעביד רק מעסיק ומועסק, אבל אנו מחפשים משהו ביד ולא גיבובי שכל ושפה וביד יש לנו עבדות). מה יהיה לו מיזה ? צמיחה !! כאן אנו מגיעים למושג צמיחה, מושג שרוב רובו של בני אנוש ממש לא יודעים בכלל מהי.

ובכן, אייך צומח משהו ערכי בטבע ? על ידי עמל אנושי בחקלאות ועוד. בלי עמל אין צמיחה יש אילוני סרק. אם יש לבני אנוש בטבע מה שהם צריכים אז אף אחד לא יעמול בטבע ולכן לא תהיה צמיחה. הקפיטל חייב שלבני אנוש לא תהיה אפי' מים, כלומר הוא יאסור לאגור מים ומי גשם בחוק, כך הוא מבטיח לעצמו את עמלך הנצחית שתהיה לו צמיחה. כמובן הוא יאמר שגם אתה נהנה מהצמיחה הרי יש לך פלאפון משוכלל וכבישים רחבים ואת כל מגדלי בבל הגדולים והענקיים אבל בתכלס מה יש לנו ביד כפי ששאל הסטודנט הנאחס לעיל ? אפי' מים וחור לישון בלילה אין לך !! בקיצור אנו עבדים לצמיחה שהנהנים העיקרים מיזה הם כמובן היחידי סגולה הטייקונים בל"ז. (40% הון אנושי נמצא בידי אחוז אחד של האנושות) כן בוודאי יתנו לך שוויון הזדמנויות להיות הטייקון הבא בתור שישלוט בכל בני אנוש, אבל שוב מה יש לנו ביד ? חלום להיות טייקון ?

אז מחוקי הקפיטל האדם חייב להיוולד בלי הטבע שאפי' מים לא תהיה לו, כך יבטיח לעצמינו את הצמיחה הנצחית. אתה יכול לזכות למים ולגג על הראש אך ורק על ידי כסף שאתה משיג על ידי עמל והנה הישגנו לנו את הצמיחה.

החלום שאתה תהיה פעם הטייקון היא בידי הברירה הטבעית כלומר לגמרי גורל, אם תרצו מזל. אין שום חוק או חכמה או כישרון שאתה יכול ללמוד בכדי לזכות להיות הטייקון, לא יעזור לך לימודי כלכלה ולא לימודי מדעי מחשב, זה ממש מקרי לגמרי שאתה תזכה להיות הטייקון הבא. ולכן שוב נשאר לנו לשאול מה יש לנו ביד ?

כאן אנו מגיעים לסתירה הבסיסית של הקפיטליזם ללאומניות. שאנו בחשיבה הבסיסית שיש זכות טבעית לאדם לזכות בקניינים, ואז אתה מחייב את כל הנולדים להיוולד בלי הטבע בשביל הצמיחה, אז מה לעזאזל צריך ארץ משלנו ? הרי אתה חייב לשלול מכל נולד את הטבע מראש שאפי' מים לא תהיה לו. אתה מכיר רק בקניינים ולא מכיר בירושה (דת הקפיטליזם עוד לא הצליחה להיפטר מהמושג הישן שנקרא ירושה, אבל אל דאגה זה עוד יגיע) במילא ארץ ישראל לא ירושתך כי אין ירושה יש רק קניינים.

שחושבים לעומק אתה שואל למה לעזאזל להילחם למען ארץ ישראל שיש לך קניינים יותר זולים בכל ארץ קפיטליסטית אחרת ? מי צריך ארץ שאוכלת את יושביה עם מלחמה נצחית עם הערבים ? בוא נזכה בקניינים בכל ארץ יותר זולה ובלי כל הצרות הביטחוניות והדתיות וכל שאר הבעיות התרבותיות שלנו.

שאתה אומר ארץ ישראל היא ירושתך ?! אתה מיד סותר את עצמך כקפיטל ! אסור לקפיטל להכיר בירושה כי אז כל משאבי הטבע שייכים לכולם ואי אפשר למכור אותה לזרים צריכים לחלק את זה ליורשים שהם היהודים, אותו דבר כלפי האדמות הנחלות שייכים לכל אחד מאיתנו. אז אייך זה שאין לנו אפי' מים על פי חוק ? מה אתה הולך לריב עם ערבי על שטח שלא תקבל ועל מים שלא תקבל ? ותצטרך לעמל אתה ואשתך כל חייך בכדי שתהיה לך גג על הראש ונאסור לך להרבות ילדים רק 1,6 ילדים למשפחה.

מכאן מגיעים למלחמות הנצחיות בין המגזרים, למה אתם לא עובדים ? למה אתם מביאים ילדים ? למה רק מפרנס אחד\ת למשפחה ? אתם נטל לחברה אתם עוצרים את הצמיחה וכו' וכו'. אתם חייבים ללמוד ליבה להיות כשיר לצמיחה להון אישי בכדי להצמיח את הכלכלה ואת מגדלי בבל.

אתם חייבים את העבדות בכדי לצמוח ותעשו הכל מגזירות כלכליות נגד הילדים ונגד עקרות בית ותשלחו לכלא כל מי שלא מתגייס (לא הגיוס מעניין אותכם הרי מחר במילא תחזירו הכל וסוף סוף יבוא השלום, מעניין אותכם הצמיחה = העבדות), ואז תיכנסו למלחמת תרבות מיותרת עם החרדים והם יתחברו לשמאל ודיי בצדק והנה מוות טבעי לימין.

לסיכום:

1, בעיני הקפיטל כל בני אנוש יחד הם פונקציה לצמיחה (ממש מין עריבות אנושית כזה, יותר נכון תלות אנושית זה בזה), כל אחד מקבל (כביכול) שוויון הזדמנויות להיות הטייקון הבא. כדי לקבל את הזכות הזו שאולי אתה תהיה הטייקון הבא ? אז התנאי הראשון היא לשלול מכל נולד את הטבע שאפי' מים נאסור לו לאגור. רק כך מובטחת לנו הצמיחה הנצחית. (לעומק זה שטויות וכל נבואותיו של קרל מארקס מתגשמות ויתגשמו) ולכן ארץ ישראל רלוונטי לך בדיוק כמו איי יפן. וחבל להילחם בעדה. לא רק זה, כל מלחמה מפריע לשוק החופשי ולכן אתה חייב לוותר על שטחים ולהיכנע לכל דרישה של הגלובליזציה.

זה מסביר את הוויתור התמידי של הימין על שטחים ומסביר את גירוש יושבי עזה מביתם ונחלתם.

2, דרישת הצמיחה של הקפיטל מביא את התלות האנושי זה לזה ולכן יש להם דרישות נצחיות כלפי הזולת, למה אתה לא עובד ? למה אתה מוליד הרבה ילדים ? למה אתה לא לומד ליבה ולא כשיר להיות הון אנושי לצמיחה ? למה אתה חיי על חשבוני ? אתם נטל על החברה נטל על מעמד הביניים (כאילו שהמעמד הביניים היו משלמים פחות מיסים אילולי שגם אצל החרדים וערבים היו שני מפרנסים למשפחה) ושאר גיבובי מילים ודמגוגיות. אבל מה שרוב רובו של הציבור הכללי לא תופס היא שאפי' שמחר גם כל הגברים החרדיים יעבדו ואפי' גם כל הנשים הערביות יעבדו ?! הצמיחה לא תגדל אם לא תעבדו עוד ועוד. בכדי להבטיח את עבדותכם ? יעלו את הדיור על ידי הורדת הריבית בכדי שתיקחו משכנתאות ואשראי, בקיצור תתחייבו עכשיו שתעבדו בעתיד כך נוכל להדפיס כסף חדש מאוויר שיכנס לשוק שתהיה כסף = שמן להשמין את המכונה שנקראת "צמיחה". בתכלס מה תהיה לנו ביד ? עבדות נצחית לצמיחה ומי יודע עוד יגיע היום שיצטרכו לבטל את יום השבת ולעבוד שבע ימים בשבוע ונגייס את הסיסמה הרומאית העתיקה ש"היהודים עצלנים ולכן המציאו את יום השבת"

סעיף 2 מסביר למה הימין חייב להסתכסך עם כל המגזרים שלה, עם החלשים עם המסורתיים ועם הדתיים ועם החרדים ובמי בעצם לא ? הרי כלפי כל אלה מדינת רווחה היא הלחם והמים והבסיס היומית, והנה אתה חייב את המקל = לבטל כל רווחה ולגזור גזרות קשות מול כל מגזר ומגזר ולהסתכסך קשות עם כולם, בכדי שנקבל את הגזר\הצמיחה, אבל בתכלס מה יש לכל אלה ביד ? אין לו סיכוי לדיור יש לו חובות נצחיות על הבסיס שזה המים והלחם.

אחרי ההרצאה הארוכה שלי, שואל הימני הנאחס "מה יש לי ביד" ? לפחות איזה נורווגית יפיפיה לעזאזל ?!

בברכה

Max maxmen

<span dir=rtl>10תגובות ל‘למה הימין גוסס ?’</span>

  1. אחי יצאת שוב אידיוט!
    א. התורה מכירה בקניין אישי, כך גם הצדק האינטואיטיבי.
    ב. נפלת לבור הטרמינולוגיה, אמור מעתה הימין איננו דוגל בקפיטליזם אלא ב"עצמאות וחירות הפרט ובשוק חופשי" והכל בא על מקומו בשלום.
    כלומר הקפיטליזם של הימין איננו חזות הכול, ישאלוקים, תורה, משפחה, אמונה, עם, אומנות ועוד, אלא הטענה היא שהנתנהלות הכלכלית היעילה והמיטיבה יותר היא שוק חופשי, מ.ש.ל!

    אהבתי

  2. אגב הערה נוספת הקשורה לקריאת המציאות.
    הימין כלל לא גוסס, רק פורח ומתחזק פוליטית, דמוגרפית, כלכלית והגותית. אז כל המאמר עומד על כרעי התרנגולת ממש.
    ב. הכי חשוב, השפה שבה אתה משתמש היא צינית, מזלזלת, נמוכה ומגעילה. זה לא מוסיף לך כבוד והערכה, ובטח שלא מחזק את טענותיך!

    אהבתי

  3. מה הטעם לדון עם עםארץ קלסי שדוגל בדת הקפיטליזם?

    א' התורה לא מכיר בקניין פרטי אלא בתנאים ברורים וחדים 1, חלוקת הארץ וירושה וחלק שווה במשאבי הטבע ושמיטת כספים. 2, כל שמיטה מבוטל הקניין הפרטי וככה ביובל. וזה הברית שעשינו בהר סיני, ברית דמים. ראה כאן סוד השנים עשר של האבן עזרא – חלק ב' https://socialrevolutioninhumanthinking.wordpress.com/2020/05/14/%d7%a1%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a9%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%91%d7%9f-%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%90-%d7%97%d7%9c%d7%a7-%d7%91/

    ב' המציאות היא שרבע מאזרחי היהודים בארץ ישראל חייבים לשלם פרוטקשן לאחיו החזיר על לינה בארץ ירושתו. כלומר גרים בשכירות וזה מתגבר מיום ליום (כלומר פעם זה היה יחידים ממש כי כל יהודי קיבל דירה, וכפי שהקפיטליזם עובדת לא יעבור הרבה זמן שלאף יהודי לא יהיה קניין בארץ). וכל השאר שכן קנו דירות, הדירות שייכות הלכה למעשה לבנקים שהם גזלו את יצירת הכסף מהציבור = בנקאות ברזרבה חלקית.

    אהבתי

  4. לגבי האם הימין גוסס.
    ובכן שכתבתי את המאמר הזה לפני הרבה שנים ברשת. התקשר אלי אחד מרבותי ואמר לי את אותו טענה שהנה הימין צומח. ולא התווכחתי עמו בגלל כבודו כמובן.
    לפני שנה וחצי בערך, הוא מתקשר אלי ומבקש את סליחתי. מה קרה? הוא הוזמן לאיזה מקום בשטחים נדמה לי באלון מורה. בכל הדרך מירושלים עד אלון מורה הוא ראה דבר מוזר, יש צמיחה מטורפת של בניה ערבית בכל מקום (והוא זוכר את התקופה שהשמאל יבש את הערבים כלומר אייך זה שדווקא בימין יש צמיחה כל כך גדולה אצל הערבים. ומנגד ראה שההתנחלויות באיזור כמו אלון מורה לא מתרוממים, כלומר היהודי לא הולך לשם. בקיצור עצר כמה יהודים וערבים ושאל אותם את השאלה הפשוטה כמה עולה דירה באלון מורה ? והנה הוא לא האמין למשמע אוזניו. באלון מורה על ההר שמתחת יש צמיחה מטורפת של ערבים, על כל הערים של שכם. עולה דירה – ותחזיק בכיסא – מיליון שלוש מאות אלף שקל. כלומר אפי' בירושלים בכמה איזורים אפשר לקבל דירה בכזה מחיר.
    בקיצור אלה שבנוי על כך שאפשר לבנות מדינה ליהודים וחוק השבות וכו' וכו'. קיבלו דווקא בימין שיעור טוב למה היהדות נגד מדינה. כי אפי' אתה אחרי שלמדת קצת יהדות עמוקה דרכי המאמרים שלי, אתה עוד בלי בושה ממשיך לטעון שאתה מאמין בדת הקפיטליזם. ואת כל זה אתה עושה על חשבון הרווקים והרווקות שהם לא שלך. האם יש חזיר יותר גדול ממך ? אין לך אפי' את הזכות להיפגע ולהטיף לי מוסר שאני מזלזל. בוודאי שאני מזלזל באנשים כמוך שלוקחים את היהדות כגושפנקה להשיג להם קניינים על גבי דם רווקים ורווקות. אתה מאשים אותי כמסית ומדיח ועוד לא הבנתי על מה בדיוק אני מסית על החזירים כמוך ? אני לא מסית אני מלמד תורה מנגד אתה גוזל את הארץ מהיהודי מכוח דת הקפיטליזם. בפרשת השבוע השבת למדנו שאם נשאיר את אלילי הבעל בארץ שזה לעומק אותו דת קפיטליזם, בעל = קניין, אז הקב"ה יעשה לנו כמו שיהושע עשה להם. אתה מבין מי המסית ומי המדיח?! אתה גורם שהקב"ה יגרש אותנו מהארץ. אתה גורם שיהודים לא מקיימים את ברית הדמים שכרתו בסיני.

    לסיום שאני אומר הימין גוסס הכוונה שאין להם נשמה (צדקת הדרך) וכל גוף שאין לו נשמה, הוא גוסס ובסוף מת.
    אז נכון שאנשי הימין עוד שיכורי ניצחון ולכן עוד מסוגלים נפשית לסבול את עול דת הקפיטליזם. אבל שהשכרות יירד והחנק שהקפיטל ואליל הכסף עושים ליהודי יעשו את שלו, אז רח"ל יקרה הגרוע ביותר = קרע המלכות כמו שקרה לנו בזמן בני שלמה, ואחריו הגלות.
    אז כן אני מזלזל בכלבים ששבים על הקיא שלהם.

    אהבתי

  5. אינני סבור שדבריך ראויים לתגובה, אבל מפאת חשיבות הדיון אענה.
    א. אתה שוב ממשיך בהטחות עלבונות כלפי ציבור שלם של עובדי ה', אוהבי העם התורה והארץ, כאשר רק כסף מעניין אותך, ולא יש דברים חשובים נוספים.
    השמאל לא תורם יותר, ולא צדיק יותר, הסוציאליזם הוא כשלון מוסרי ומעשי כאחד.
    ב. לגבי שמיטה ויובל, אני ואני מאמין כל שומרי התורה כאחד נשמח לבוא היובל ולקיום מצוות השמיטה בעז"ה, אך זה ממש לא קשור להתנהלות של שוק חופשי בשאר התחומים.
    ג. לידיעתך היובל לא נוהג בזמן הזה, זה דין התורה. משניות וגמרות רבות עוסקים בשכירות דירה בארץ ישראל כעובדה, ולא כדיעבד או ככשל מוסרי.
    ד. היומרה שלך לדעת בבלעדיות את רצון ה' היא משעשעת, ומעידה בעיקר על גאווה.
    בברכת שלום, אהבת חינם, עין טובה גאולה קרובה אמן.

    אהבתי

  6. עומד בעל גאווה (שטוען שהוא דוגל בדת הקפיטליזם ולכן מוכן להקריב את אחיו הרווקים והרווקות על מזבח הדגל שאפי' לא נותן לו כלום בתכלס. הרי הוא עבד לאחיו החזירים וצריך להקריב את צאצאיו הרווקים בשביל בעל הקניין החזיר) ומאשים אותי שאני מטיח עלבונות? ממתי תוכחה ומוסר ולימוד תורה זה עלבון?
    כל יהודי יראי השם כל יהודי שאוהב את בני ישראל, שמדבר עמי על הנושא, מיד מסכים עמי. זה כל כך טבעי שאין טבעי לו. רק רשעים מסוגלים להתווכח על כך. הרי דווקא אלה שכביכול האמינו באמת ובתמים שזה התחלתה דגאולה, מבינים על מה הביקורת הנוקבת.
    רק לייצנים מסוגלים להמשיך להתווכח אחרי שלמדו משהו. אין לי שום דבר נגד יהודי שלא למד לעומק את התורה והיהדות. להפך אני טורח דווקא בשבילו ללמד אותו חכמה בינה ודעת. יש לי נגד כאלה שאחרי שלמדו, עוד מאשימים את המוכיחים בשער.
    זה לא יומרה ולא גאווה כי אני אנונימי ואין לי מיזה כלום בחיים האמיתיים. בחיים האמיתיים יש מצב שאתה מכיר אותי ואני מסתובב לידך כל הזמן.
    לגבי השמאל: אין הבדל בעיני בין השמאל היהודי לבין הימין היהודי שניהם איכזבו את היהודי. השמאל לא קיים את התורה שלו עצמו והסתגר בקיבוצים, והימין בוגד באידאולוגיה שלו לטובת דת הקפיטליזם.
    לגבי דיני יובל וכו'
    חז"ל זה הלכות גלות. ויש לזה סיבה פשוטה כי אין לנו מגילת יוחסין, ראה בסוף קידושין. כלומר אין לנו באמת זכות על ארץ ישראל במיוחד שנטשנו את הארץ פעמים, אחרי חורבן בית ראשון בניגוד לדברי ירמיהו והרגנו את גדליה הנציב בשם הלאומניות. ואחרי חרבן בית שני עוד נשארנו מאות שנים בארץ (חיברנו את המשנה ואת התלמוד וכו' וכו'), עד תקופת הרס"ג ונטשנו אותו.
    בכל אופן הלכות חז"ל עזר לנו בגלות והשאיר אותנו בגלות נצחית מהסיבה הפשוטה כי נשארנו רשעים. ראה הספרונו בתוכחה בדברים. הוא בדיוק תוקף את הנושא שאתה מעלה כאן. הוא אומר את המילים האלה: (ספורנו דברים פרק כח) "כי בזה האפן אין לך ללכת אחרי אלהים אחרים גדול מזה בחדוש דת לכבוד קדמונים אשר נחשבו אלהים שופטים בארץ"
    כלומר לקחת את חז"ל כגושפנקה לדת הקפיטליזם נגד התורה, היא בעיניו להפוך את חז"ל לאלהים אחרים. הוא קורה לזה חידוש דת לכבוד חז"ל.

    לסיום: אפי' שהמשיח עוד לא הגיע, ליהודי יש תפקיד בגלות. 1. לתת לגויים את החשיבה של תורה וחז"ל האמינו שארץ ישראל תתפשט לכל הארצות כי הם האמינו שהיהודי באמת יפיץ את החשיבה האמיתית של תורה. כלומר כל העמים יתנהגו בשמיטה ויובל.
    2. שלפחות היהודי ידע את התורה ויתנהג בהתאם. ולא להצדיק את הקפיטליזם החזירית ולכנס את כל ההון המקומי של הגויים.
    אם דניאל המציא לשם כך את הצדקה. הצדקה הלך רק לקהילות במקום שילך גם אצל המקומיים.
    ראה כאן מאמר בשם "מעשה בשני מלכים שחלמו חלום – פשר ספר דניאל" (מספר 224 בתוכן העניינים), אני מסביר בטוב טעם את פרשת דניאל. כדאי לך לעיין שם.

    https://socialrevolutioninhumanthinking.wordpress.com/2018/09/12/%D7%9E%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%91%D7%A9%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%97%D7%9C%D7%9E%D7%95-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%9D/

    ושוב תזכור, התורה והחכמה לא שייכת לאף אחד כלומר היא שייכת לכולם ולכן אני לא לוקח קרדיט על מאמרי. ולכן אני אנונימי אפי' שיש לי תמיד לחץ מכל צבעי הקשת היהודי שאני אגלה את שמי. אני לא עושה את זה לא משום שאני ענוו, אני לא עושה את זה משום שהתורה שייכת לכולם.
    ביום שאני אגלה את עצמי ברבים, אז אולי הטענות של גאווה וכו' וכו', יהיו אולי קבילים. ואני לעצמי לא יוכל יותר לבקר באמת, כי כמו שאתה טוען זה לא מוסיף לי כבוד. ואז אני לא היה אמיתי, אתה מבין? הקב"ה נתן לנו את הרשת כמתנה נפלאה ככה אין מונופול על הדעת. אלא דעת השם שמושתתת על אחדות הבינה האנושית. כלומר כמו לוח הכפל עומד מכוח עצמו ולא צריך שמישהו יסכים לכך. ככה התורה ומחשבת ישראל. אני רק מנסה להראות את זה. מצד שני גם בחיים האישיים שלי וגם ברשת, אני נלחם תמיד בעד היהודי נגד כל שונאיהם מבית ומבחוץ. אתה יכול לראות את זה כאן בפוסטים ובטוויטר שלי ובזמנו בפייסבוק עד שמחקו לי את החשבון ובגוגל פלוס ובפורומים למיניהם. במערכות הבחירות האחרונות נלחמתי למען נתניהו כי לדעתי אין מישהו אחר כרגע שיכול להחליף אותו. נלחמתי ברשת בכל הכוח נגד גנץ למה הוא לא מתחבר עם נתניהו. אני למשל עכשיו תוקף שוב את נערי האוצר ובעד ביבי.
    בקיצור הניסיון הפתטי להאשים אותי בכל מיני כינויים, לא תשנה את היותי יהודי שאוהב יהודים ואת אלוהיו ואת תורתו. ולא תשנה את הביקורת הנכונה שלדעתי אם לא הייתי עושה זאת, אני חוטא וחייב מיתה, כי כל מי שכובש את נבואותיו, חייב מיתה. כמובן אני אומר את זה באופן מטפורית.

    אהבתי

כתיבת תגובה